Přestavby motorů a legalita
Uplna pecka. Jak si hovoril, kupe by bolo lepsie, ale toto ma zas ine vyhody. A s tym STK, co stale kazdy hovori, by snad nemal byt ziadny problem nie? Neviem ako v CR, ale u nas pokial viem, sa ti ani pod kapotu nedivaju. Je pravda, ze taka obluda uz asi vzbudi pozornost aj zospodu ked sa technici divaju, co sa divaju, ale taka M30 v E30 by mala prejst uplne bez problemov.
-
- Příspěvky: 1890
- Registrován: 05. 08. 2006 11:07
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Na slovensku možná..každopádně technická legálně není možná! a samozřejmě že jsou cesty jak technickou udělatpip píše:Uplna pecka. Jak si hovoril, kupe by bolo lepsie, ale toto ma zas ine vyhody. A s tym STK, co stale kazdy hovori, by snad nemal byt ziadny problem nie? Neviem ako v CR, ale u nas pokial viem, sa ti ani pod kapotu nedivaju. Je pravda, ze taka obluda uz asi vzbudi pozornost aj zospodu ked sa technici divaju, co sa divaju, ale taka M30 v E30 by mala prejst uplne bez problemov.

No myslim to tak, ze by si to nikto nevsimol. U tej V8 berem, ze zrejme ano. Ale pochybujem, ze ked pojdem na STK s mojou M30, niekto si vsimne, ze tam je iny motor.georgewolfik píše:Na slovensku možná..každopádně technická legálně není možná! a samozřejmě že jsou cesty jak technickou udělatpip píše:Uplna pecka. Jak si hovoril, kupe by bolo lepsie, ale toto ma zas ine vyhody. A s tym STK, co stale kazdy hovori, by snad nemal byt ziadny problem nie? Neviem ako v CR, ale u nas pokial viem, sa ti ani pod kapotu nedivaju. Je pravda, ze taka obluda uz asi vzbudi pozornost aj zospodu ked sa technici divaju, co sa divaju, ale taka M30 v E30 by mala prejst uplne bez problemov.
Ohledně STK si myslím, že u V8 už je tolik věcí vyráběných a přepracovaných, že toho by si musel nevšimnout jedině negramot.
A nějaký raznice asi nepomůžou u 8mi válců místo 6ti.
Jinak jsem si vzpoměl, že jsem to včera měřil se střechou dole a to taky určitě ubralo nějaký čas, k tomu prohrábnutá jednička i dvojka. No nevím, nějak mi začíná připadat, že těch 18s je hodně a mělo by to jít za míň.
Je fakt, že v kupé by to mělo o dost kg míň, takže by to taky asi bylo lepší, já to fakt nakonec do toho kupé přeskládám, pokud teda najdu nějakou ucházející kastli. 

Jinak jsem si vzpoměl, že jsem to včera měřil se střechou dole a to taky určitě ubralo nějaký čas, k tomu prohrábnutá jednička i dvojka. No nevím, nějak mi začíná připadat, že těch 18s je hodně a mělo by to jít za míň.



E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power

SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7

Neee to se Ti jenom zdá
Mrkej sem na časy... 18 sekund je opravdu už porno čas
http://sportscarforums.com/f13/0-200-km ... 29417.html
18.6 - BMW E39 M5 (400 ps)
19.6 - BMW 135i Coupe (306 ps)
20.2 - BMW 335i Sedan (306 ps)
20.5 - BMW E46 M3 (348 ps)

Mrkej sem na časy... 18 sekund je opravdu už porno čas

http://sportscarforums.com/f13/0-200-km ... 29417.html
18.6 - BMW E39 M5 (400 ps)
19.6 - BMW 135i Coupe (306 ps)
20.2 - BMW 335i Sedan (306 ps)
20.5 - BMW E46 M3 (348 ps)
...coz nenajdes, tudiz nepreskladasBOOST píše:Ohledně STK si myslím, že u V8 už je tolik věcí vyráběných a přepracovaných, že toho by si musel nevšimnout jedině negramot.A nějaký raznice asi nepomůžou u 8mi válců místo 6ti.
Jinak jsem si vzpoměl, že jsem to včera měřil se střechou dole a to taky určitě ubralo nějaký čas, k tomu prohrábnutá jednička i dvojka. No nevím, nějak mi začíná připadat, že těch 18s je hodně a mělo by to jít za míň.![]()
Je fakt, že v kupé by to mělo o dost kg míň, takže by to taky asi bylo lepší, já to fakt nakonec do toho kupé přeskládám, pokud teda najdu nějakou ucházející kastli.

Na ty predelavky jsem pozapomel u V8 no. Ty te prezradi. Ale u M30 si myslim nadale, ze zadnej problem.
No neviem kde si bol ale mne technik na stk(Slovenko) povedal ze mi nesedi vyrobne cislo motora 184VD lebo som mal v TP napisane m10b18, co je samozrejme typ motora ale musel som si dat zapisat zmenu do TPpip píše:...coz nenajdes, tudiz nepreskladasBOOST píše:Ohledně STK si myslím, že u V8 už je tolik věcí vyráběných a přepracovaných, že toho by si musel nevšimnout jedině negramot.A nějaký raznice asi nepomůžou u 8mi válců místo 6ti.
Jinak jsem si vzpoměl, že jsem to včera měřil se střechou dole a to taky určitě ubralo nějaký čas, k tomu prohrábnutá jednička i dvojka. No nevím, nějak mi začíná připadat, že těch 18s je hodně a mělo by to jít za míň.![]()
Je fakt, že v kupé by to mělo o dost kg míň, takže by to taky asi bylo lepší, já to fakt nakonec do toho kupé přeskládám, pokud teda najdu nějakou ucházející kastli.
![]()
Na ty predelavky jsem pozapomel u V8 no. Ty te prezradi. Ale u M30 si myslim nadale, ze zadnej problem.

na STK mozna ne, ale zkus s tim nedej boze nekoho prejet nebo zmrzacit... - zaplatis i uschlou travu u silnice.pip píše:Ale u M30 si myslim nadale, ze zadnej problem.
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
- MattyX
- Příspěvky: 12535
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
jde pak o to jak je kdo u pojistovny stouravej , u skody za dva mice nedej boze na lidskym zivote to asi nekdo bude resit mozna , ale pri tukancich moc ne (u me osobne se na motor nikdo neptal ani na typ ani nic nefotil,ikdyz je to origo)Vasa píše:na STK mozna ne, ale zkus s tim nedej boze nekoho prejet nebo zmrzacit... - zaplatis i uschlou travu u silnice.pip píše:Ale u M30 si myslim nadale, ze zadnej problem.
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
Tak to bolo asi este predtym ako bol motor prehlaseny za ND nie? Mne sa na motor nikto ani nepozeral.Ahmed píše: No neviem kde si bol ale mne technik na stk(Slovenko) povedal ze mi nesedi vyrobne cislo motora 184VD lebo som mal v TP napisane m10b18, co je samozrejme typ motora ale musel som si dat zapisat zmenu do TP
Pokial si toho niekto vsimne tak zrejme hej.Vasa píše: na STK mozna ne, ale zkus s tim nedej boze nekoho prejet nebo zmrzacit... - zaplatis i uschlou travu u silnice.
-
- Příspěvky: 2991
- Registrován: 19. 11. 2005 20:08
- Bydliště: Litovel, Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Mam s tim osobni zkusenost,ale nebudu to prezentovat verejne na foru... Treba nekdz na sraze.Vasa píše:na STK mozna ne, ale zkus s tim nedej boze nekoho prejet nebo zmrzacit... - zaplatis i uschlou travu u silnice.pip píše:Ale u M30 si myslim nadale, ze zadnej problem.
'92 318iS Touring M-technic II
'88 318i Touring - ex
'02 E39 530d Touring M-Packet - ex
'97 E38 735i TOP - ex
'03 E65 730i Logic 7
'94 E30 318i Touring - RIP
'09 E61 530d xDrive M-Packet - ex
'17 G31 530d xDrive M-packet
'88 318i Touring - ex
'02 E39 530d Touring M-Packet - ex
'97 E38 735i TOP - ex
'03 E65 730i Logic 7
'94 E30 318i Touring - RIP
'09 E61 530d xDrive M-Packet - ex
'17 G31 530d xDrive M-packet
A dobrou zkušenost Douby ? nebo špatnou ?douby píše:Mam s tim osobni zkusenost,ale nebudu to prezentovat verejne na foru... Treba nekdz na sraze.Vasa píše:na STK mozna ne, ale zkus s tim nedej boze nekoho prejet nebo zmrzacit... - zaplatis i uschlou travu u silnice.pip píše:Ale u M30 si myslim nadale, ze zadnej problem.
-
- Příspěvky: 2991
- Registrován: 19. 11. 2005 20:08
- Bydliště: Litovel, Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Ale tak uz je to nejakej patek ulezene, tak to asi muzu na net hodit. Ve stredu v praci naskenuju spis DN a dam to do sveho threadu. Nastesti si typ motoru nikdy nevyfotili.Pů píše:A dobrou zkušenost Douby ? nebo špatnou ?douby píše:Mam s tim osobni zkusenost,ale nebudu to prezentovat verejne na foru... Treba nekdz na sraze.Vasa píše: na STK mozna ne, ale zkus s tim nedej boze nekoho prejet nebo zmrzacit... - zaplatis i uschlou travu u silnice.
'92 318iS Touring M-technic II
'88 318i Touring - ex
'02 E39 530d Touring M-Packet - ex
'97 E38 735i TOP - ex
'03 E65 730i Logic 7
'94 E30 318i Touring - RIP
'09 E61 530d xDrive M-Packet - ex
'17 G31 530d xDrive M-packet
'88 318i Touring - ex
'02 E39 530d Touring M-Packet - ex
'97 E38 735i TOP - ex
'03 E65 730i Logic 7
'94 E30 318i Touring - RIP
'09 E61 530d xDrive M-Packet - ex
'17 G31 530d xDrive M-packet