zimní gumy, lepší dát na přdek nebo zadek?

Pokec E30 pozitivních lidí - aneb to, co se jinam nevejde.
Uživatelský avatar
Asmodeus
Příspěvky: 3545
Registrován: 28. 01. 2004 08:19
Bydliště: Kopřivnice

Příspěvek od Asmodeus » 03. 11. 2010 09:14

Night.chimera píše:ja bych tam dal letni a naucil se poradne ridit to staci :lol:
:lol:

A já bych tě tam v těch kopcích mezi Opavou a Ostravou třeba v údolí postavil na letních ve sněhové kalamitě a ukaž, jak umíš pořádně řídit! :wink: :D

Vune benzinu
Příspěvky: 627
Registrován: 01. 02. 2004 21:47
Bydliště: Praha

Příspěvek od Vune benzinu » 03. 11. 2010 18:19

Asmodeus píše:
Night.chimera píše:ja bych tam dal letni a naucil se poradne ridit to staci :lol:
:lol:

A já bych tě tam v těch kopcích mezi Opavou a Ostravou třeba v údolí postavil na letních ve sněhové kalamitě a ukaž, jak umíš pořádně řídit! :wink: :D
Jeste mu zakaz retezy nebo se ztrapnis.

Uživatelský avatar
Parda
Příspěvky: 252
Registrován: 04. 12. 2007 10:07
Bydliště: Slavkov u Opavy

Příspěvek od Parda » 03. 11. 2010 20:37

ajfel píše:
Parda píše:Je to asi dost individuální jak vidím. No jezdím denně 60km Opava- Ostrava, cesta bývá udržovaná, ale jak napadne, tak napadne. Na Hrabyňáku mě zastaví hrabající náklaďák a abych se pak rozjel, byť budu ve čtyřech lidech. No ale dám asi na vás, co mi radíte dát nové dopředu, přeci jen co neubrzdíš, neukecáš...
Tak díky za názory.
jestli jezdis opava ostrava - denne, bud si porid 4 zimni nebo nevyjizdej ..
v tom stavu, jak jsou ted vsechny zuzeni to bude vetsinu zimy ucpane kamionama a budese jezdit pres okolni vesnice, kde o kopecky neni nouze ... a ony ty objizdky nebyvaji nejak moc sypane nebo projete ...

ja mel tehda na e30 obyc barumky nebo savy? a jezdil jsem denne ok, nikde jsem nezustal ... ale patril jsem k nejpomalejsim (asi uz mam mozna trochu rozum :D ) ...
No zůžení na zimu mizí ne? Loni tam tuším nebyly. Mluvím teď o těch kuželích apod. Je mi jasné, že hrabyňák bude hodně hustý... Pokud v noci bude padat, silničáři nebudou stíhat...hmm. Ale druhy fakt je, že jezdím ve čtyřech, takže mám zadek zatížený, což je dle mých zkušeností lepší jak nejlepší gumy na světě. Na střední jsem dojížděl do Bruntálu a kdo ví, jaké tam jsou zimní podmínky mi dá jiostě za pravdu, že to není prdel. Gumy jsem měl nic moc, hlavně na zadku, teda spíš nic a neměl jsem problém s ničím. Takže už mám se zimou nějaké zkušenosti. a stejně doufám, že mě to mine, jelikož listopad má být prý hezky a semstr mi končí 17.12. tak to snad do te doby nespadne.
ex 95" E36 325TDS Cosmoschwarz metallic
ex 94" E34 540iA- The Beast
98" E39 525TDS- dělník

Uživatelský avatar
Misa
Příspěvky: 1033
Registrován: 23. 03. 2005 10:17
Bydliště: Praha 8

Příspěvek od Misa » 03. 11. 2010 21:20

Zrovna dneska jsem tohle řešila s DCm a Petrem kutilem v servisu, mám dvě úplně nové pneu a dvě ještě použitelné s cca 6 mm. Verdikt byl dát nové dopředu a starší dozadu. Aspoň se ty starší tuhle zimu dorazej úplně a na příští zimu koupím taky nové.
Po Praze se snad z nějakých šílených sraček vyhrabávat nebudu a spíš ocením, že to bude rozumně zatáčet. Loňskou zimu jsem trávila na venkově a tam bych to ovšem dala obráceně, neb tam odjezd do práce byl občas hardcore a neobešel se bez asistence souseda s jeepem :D
E87 120dA & G07 4.0dx

Mikka.M5
Příspěvky: 766
Registrován: 01. 11. 2005 21:28
Bydliště: Moravské Budějovice

Příspěvek od Mikka.M5 » 05. 11. 2010 01:08

Koupil jsem starší sadu zimáku, 2 mají tak 4-5mm a 2 asi 7mm. Rozhodně dám lepší dozadu. Když to někde klouže, tak zpomalíte a dojedete, když zapadnete se sjetejma zadníma, nedojedete. A že lepší na předku = lepší zatáčení bych si nebyl tak jistej, pokud vám nevadí nečekanej přetáčivej smyk.

P.S.: ja lepší dávám dozadu pro lepší trakci při blbnutí :-D
e30 325i M-technik I -> e36 320i -> e30 323i M-technik I - > E36 323i M-technik = ekologické vozy

Odpovědět