DRAG SPECIAL 335 - karbec "NEW ENGINE"
- Spooky-0987
- Příspěvky: 2232
- Registrován: 29. 07. 2003 04:07
- Bydliště: západní čechy - KV kraj
- Dušan M10B18
- Příspěvky: 1376
- Registrován: 19. 10. 2006 20:22
- Bydliště: Zlín
Sem netusil, ze si na tohle tema nekdo jeste vzpomene. Tak byl sem s tim na bigu a jelikoz prselo a nemam tam sterace, tak sem s tim jel chvilku. Na mokru to hrabalo i na ctyrku po rovine. Pokecal sem s jirkou savkou a potrebuju tam predelat sani a dat tam vysokotlake cerpadlo s regulaci a melo by to prej byt lepsi, protoze se to rozjede az kdyz tam je 3000 otacek, nema to vubec spodek a hlti se to. Ted mam rozjetej jeden offroudovej projekt, kterej se pres zimu dodela a pocitam na novej rok se pustim znova do 30ky a uz to pojede 

Wrangler YJ + BMW M3 E92 + BMW E34 525i + BMW E30 340V8 M3look+ BMW E39 530i touring
- Lospiratos
- Příspěvky: 957
- Registrován: 12. 03. 2006 20:33
- Bydliště: Praha7
Tak jeste jednou to tady trosku ozivim.
Zatim pridam par fotek a pokud budou nejake ohlasy, tak se i rozpovidam
Ale musim rict, ze to je zmena k lepsimu
http://bohhy.rajce.idnes.cz/bmw_e30_340_V8/
Zatim pridam par fotek a pokud budou nejake ohlasy, tak se i rozpovidam

Ale musim rict, ze to je zmena k lepsimu

http://bohhy.rajce.idnes.cz/bmw_e30_340_V8/
Wrangler YJ + BMW M3 E92 + BMW E34 525i + BMW E30 340V8 M3look+ BMW E39 530i touring
Tak jak bych zacal:
Nejdriv asi kdo muze za tuhle zmenu. Ti kteri tipujou andilka, tak tipujou spravne. Na lonskym Bigu jsem si zajezdil jeste s puvodni 3,5kou s trema dellortama (ktery se mi doma ted valej
) a jelo to paradne, nemelo to zadny extra velky mouchy, ale proste furt mi to prislo ze by to vzledem k ty vykuchany kastli melo umet vic a to by znamenalo jeste vic ladeni. Koupit napr od dbilas pekny odlity sani na dvojity karbecy a pak asi i nejaky ty svody a s tim spojeny i vacky atd. No a kdyz si to clovek spocita, tak to vychazi na nehorazny penize vzhledem k ziskanym konim. No a proto sem se dal do debaty s andilkem, kterej me natlacil do V8. Ja sem nikdy nebyl proti vstrikovacim motoru, ale vzdycky me stvala elektronika. A u tohodle se mi libi, ze staci zapojit par dratku a motor bezi a clovek ma hned temer 300koni. A proste V8 je V8
No a vsechno zacalo ze sem od "kamose" tady z berouna koupil E34 530 manual 5kvalt. Parada byla, ze klukovi auto stalo na zahrade dlouho, uz bylo i lehce vykradeny,ale to nemeni nic na tom ze za nej chtel takovy penizky, ze kdyz sem prodal vsechno okolo, tak mam vlastne M60B30 s manualem a elektrikou zadara. od andilka sem ziskal novou lamelu do spojky, takze jediny co jsem do te prestavby zainvestoval byl pozdeji samotny 4,0 motor od flipflopa a takovy ty drobnosti jako novy svicky, semtam kousek zeleza na drzaky a varny kolena na svody s antikorovejma velkejma kolenama na vyfuk.
Celkove sem se nechal hodne inspirovat www.E30.de, kde je navod podle kteryho to zvladne kazdej
Usadil sem si motor do polohy a podle toho vyrobil drzaky do napravnice (uvidim, zda to vydrzi bez ujmy). Kardan jsme byl rad, ze sel pouzit z E36 325td uplne krasne, jen se musel lehounce upravit prostredni drzak s loziskem. Posilovac brzd jsem udelal bez prepakovani, proste jen s jednim tahlem na primo a zatim to funguje.Prisel sem na jednu vychytavku a to ze pokud nekdo potrebuje na pedalu umistit oko na tu paku o kousek vedle, aby to vychazelo ven vedle motoru, tak se nemusi nic prevarovat, jen staci sehnat brzdovej pedal z E34ky, pasuje tam presne jak je potreba. Vyrobil sem si rucku do stavajiciho okruhu na kterou sem pouzil spojkovej valec od pedalu ze sadesa (novej stal asi 300) a je to stejny jak ty od speedpro.Pak prisla na radu chladici soustava. Jelikoz sem mel koupenej novej chladic z dieslovy e30ky a nechtelo se mi ho nejak slozite obklikama umistovat mezi pricku a motor, dal sem ho dopredu pred pricku a pred motor sem dal savej ventilator ze siery, kterej zatim spinam jen tlacitkem, visku sem upne vymontoval. Jelikoz nemam servorizeni, tak sem musel trosku poupravi remenice a pouzit kratci remen. A nejhorsi na zaver je vyfuk. Nez shanet nejakej z X5 nebo z ceho se tam davaj, tak sem si koupil tady v zelezarstvi klasicky varny kolena, ktera prumerove odpovidala prumeru v hlave, kousek trubky a pak sem si jen rezal a svarel. Jelikoz sem ziskal jeste nejaky M60b30 navic, tak sem mel i spousty origo svodu, z nich sem odrezal priruby, nasrouboval je na jeden motor venky a pak jen porad dokola sundavat, nandavat, merit, svaret atd. az sem se dostal do mist kde sem mohl dat priruby a pokracovat ve dvou trubkach. Hroznej problem byl sehnat kolena v prumeru 60, kterej by mel byt nejidelanejsi az nakonec diky BOOSTovi sem koupl v ITALINOXu antikorovy za celkem super cenu. Uprostred jsem udelal spoj, diky kterymu by to melo mit lepsi vyplach a dost se to tim i stisilo, ale porad je to hukot (ale krasnej) protoze nemam zadny tlumice, uvidim casem jak me to bude stvat. Vyvedl jsem na kazdy strane jednu rouru na mistech byvale nadrze, takze tam je moznost kdykoliv umistit nejaky tlumic.
Zatim sem nemel moznost auto ani zvazit, ani odbrzdit (i kdyz mam brzdu hned vedle dilny) a ani projet. Mame ted dost rychtu v praci (holt pneuservis je sezoni zalezitost) takze ted maximalne udelam v tydnu par fotek a neco sem dopisu. Ale realny zazitky (krome projizdky v ulici na sterku) zatim nejsou, ale myslim ze to bude dobry.
A pokud vse bude vyhovovat, tak uz mam nakoupenej castecnej laminatovej bodykit ala M3 (predni blatniky, zadni blatniky a prahy) tak kdyz bych jeste sehnal narazniky a i treba sloupek, tak bych pres zimu trosku zhubnul

Nejdriv asi kdo muze za tuhle zmenu. Ti kteri tipujou andilka, tak tipujou spravne. Na lonskym Bigu jsem si zajezdil jeste s puvodni 3,5kou s trema dellortama (ktery se mi doma ted valej


No a vsechno zacalo ze sem od "kamose" tady z berouna koupil E34 530 manual 5kvalt. Parada byla, ze klukovi auto stalo na zahrade dlouho, uz bylo i lehce vykradeny,ale to nemeni nic na tom ze za nej chtel takovy penizky, ze kdyz sem prodal vsechno okolo, tak mam vlastne M60B30 s manualem a elektrikou zadara. od andilka sem ziskal novou lamelu do spojky, takze jediny co jsem do te prestavby zainvestoval byl pozdeji samotny 4,0 motor od flipflopa a takovy ty drobnosti jako novy svicky, semtam kousek zeleza na drzaky a varny kolena na svody s antikorovejma velkejma kolenama na vyfuk.
Celkove sem se nechal hodne inspirovat www.E30.de, kde je navod podle kteryho to zvladne kazdej

Zatim sem nemel moznost auto ani zvazit, ani odbrzdit (i kdyz mam brzdu hned vedle dilny) a ani projet. Mame ted dost rychtu v praci (holt pneuservis je sezoni zalezitost) takze ted maximalne udelam v tydnu par fotek a neco sem dopisu. Ale realny zazitky (krome projizdky v ulici na sterku) zatim nejsou, ale myslim ze to bude dobry.

A pokud vse bude vyhovovat, tak uz mam nakoupenej castecnej laminatovej bodykit ala M3 (predni blatniky, zadni blatniky a prahy) tak kdyz bych jeste sehnal narazniky a i treba sloupek, tak bych pres zimu trosku zhubnul


Wrangler YJ + BMW M3 E92 + BMW E34 525i + BMW E30 340V8 M3look+ BMW E39 530i touring
presne, trochu ispirace hosiSemry píše:Tu v8 už má snad každej![]()


no toto uz bude mit taky kazdy, sice ne u nas ale zajimalo by me co prijde pakBigMara píše:presne, trochu ispirace hosiSemry píše:Tu v8 už má snad každej![]()
http://wp1016621.wp027.webpack.hosteuro ... f01833.htm

Tak pokud vím, tak jsou zatím na světě tři exempláře, což mi zase tolik nepřijde. Navíc tahle M3 v tom odkazu z německa je jediná, která běhá na origo elektrice z E60 M5.kouBaMW píše:no toto uz bude mit taky kazdy, sice ne u nas ale zajimalo by me co prijde pak

Gratulace Bohhy k oživení, s těma kg to bude nehorázná raketa.

E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power

SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7

Tobe taky dik, s tim vyfukem uz sem zacal byt bezradnej.Snad se mi postesti a na jare poridim vlek a budu moct uz poradne nekde zajezdit. Mate nekdo nejaky kontakty, kde se da rozumne zablbnout ve strednich cechach?BOOST píše:Tak pokud vím, tak jsou zatím na světě tři exempláře, což mi zase tolik nepřijde. Navíc tahle M3 v tom odkazu z německa je jediná, která běhá na origo elektrice z E60 M5.kouBaMW píše:no toto uz bude mit taky kazdy, sice ne u nas ale zajimalo by me co prijde pak![]()
Gratulace Bohhy k oživení, s těma kg to bude nehorázná raketa.
A je teda fakt, ze sem to cekal slozitejsi to tam zastavet, takze se vlastne divim, ze tam ten motor nema kazdej

Wrangler YJ + BMW M3 E92 + BMW E34 525i + BMW E30 340V8 M3look+ BMW E39 530i touring
Nemáš vůbec zač.Bohhy píše:Tobe taky dik, s tim vyfukem uz sem zacal byt bezradnej.Snad se mi postesti a na jare poridim vlek a budu moct uz poradne nekde zajezdit. Mate nekdo nejaky kontakty, kde se da rozumne zablbnout ve strednich cechach?
A je teda fakt, ze sem to cekal slozitejsi to tam zastavet, takze se vlastne divim, ze tam ten motor nema kazdej




E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power

SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7

To mas zase pravdu noBOOST píše:Nemáš vůbec zač.Bohhy píše:Tobe taky dik, s tim vyfukem uz sem zacal byt bezradnej.Snad se mi postesti a na jare poridim vlek a budu moct uz poradne nekde zajezdit. Mate nekdo nejaky kontakty, kde se da rozumne zablbnout ve strednich cechach?
A je teda fakt, ze sem to cekal slozitejsi to tam zastavet, takze se vlastne divim, ze tam ten motor nema kazdejA s tím názorem, že to je jednoduchá zástavba, tak si to dej ještě jednou se šestikvaltem.
Přibude ti výroba držáku převodovky, naměření správné délky kardanu a potom sázka do loterie na firmu, která ti ho vyváží. Na kardanservis tady byly stížnosti, tak jsem kvůli tomu jel až do Velký Bíteše a taky bohužel, asi to všichni umí vyvážit jen na náklaďáky.
Teď mě tak napadá, že ty si ani neřešil servo, ani elektriku, aby ti všechno fungovalo, takže ty sis to všechno hrozně zjednodušil.

S tim kardanem se mel i radost, ze se mi zrovna valel jeden doma. Nedej boze ze bych ho nechaval zkracovat, ale zase to mam do funnycar, tam nejaky ty vibrace nejsou tak otravny, jako kdybych to mel v normalnim aute na jezdeni. A s tou elektrikou si myslim, ze sem si akorat stizil, kdyz sem koukal, jak to staci jen pres mezikus zapojit do origo elektroinstalace. Ja origo elektriku nemam a proto mam vsechny budiky krome otackomeru a tachometru tahany zvlast a to vcetne tlaku oleje, teploty oleje ve vane atd.
Ale mas recht, ze ja sem zase nejak extreme neresil top provedeni, ale hlavne funkci a vydrz.
Wrangler YJ + BMW M3 E92 + BMW E34 525i + BMW E30 340V8 M3look+ BMW E39 530i touring
- Dolfa 325i
- Příspěvky: 372
- Registrován: 12. 11. 2005 11:33
- Bydliště: Blansko
Kardany vyvažuje i www.hajdo.cz v Litoveli. Osobní zkušenost s vyvažováním nemám, co se týče jiných prací tak vždy velmi vstřícný přístup a jednání na úrovni...
v litovliDolfa 325i píše:Kardany vyvažuje i www.hajdo.cz v Litoveli. Osobní zkušenost s vyvažováním nemám, co se týče jiných prací tak vždy velmi vstřícný přístup a jednání na úrovni...

BMW POWER! Eto charascoje masina!
Morava 4ever!
BMW E30 324D 1985 chrom
Morava 4ever!
BMW E30 324D 1985 chrom
bmw
Zdravim,gratuluju ti k přestavbě BMW !!!
Máme doma e30 325i razšířenou taky z lemů ze škodovky... + přední taky rozšířený,kopletně vyvařená kastle,ještě ale když jsme viděl tvoje bmw .. myslíme že by bylo lepší znovu auto očesat na plech, a znovu vyladit.odlehčit atd.atd.Ona nám totiž praskla hlava na motoru 2.5i a sháníme motor do e30.
Máme doma e30 325i razšířenou taky z lemů ze škodovky... + přední taky rozšířený,kopletně vyvařená kastle,ještě ale když jsme viděl tvoje bmw .. myslíme že by bylo lepší znovu auto očesat na plech, a znovu vyladit.odlehčit atd.atd.Ona nám totiž praskla hlava na motoru 2.5i a sháníme motor do e30.