Silentbloky prednich ramen E36?
Silentbloky prednich ramen E36?
Chci vymenit silentbloky v prednich ramenech a chtel bych co nejtuzsi. Jaky jdou do e30, aniz by se zmenila geometrie? Cetl jsem tady o excentrickych do e30 M3, nebo e36 M3 3.0. Ma e36 M3 3.2 centricke silentbloky? Jsou vubec ty z e30 presne centricke (ty moje jsou uz trosku deformovany, tak to nepoznam)? Take jsem cetl, ze v beznych e36 silentblocich je "vice gumy", jsou uplne plne, nebo taky trochu "derave" jako e30? Jakou variantu mate vy?
Diky Hanisi, moc jsi mi pomohl.
Ja to teda jeste zrekapituluju: E30 ma centricke silentbloky, pravdepodobne jiny pro 6valce a jiny pro 4valce - vzhledove stejne, lisi se zrejme tuhosti - podle znaceni barevnou teckou. E36 ma centricke silentbloky, oproti E30 je v nich "vic gumy", takze by mohly byt tuzsi. Podle ETK maji vsechny E36 krome M3 stejne silentbloky, takze se asi (???) nelisi 4 valce a 6 valce. E36 M3 3.2 ma take centricke silentbloky, pravdepodobne jeste tuzsi nez normalni E36. E30 M3 a E36 M3 3.0 maji excentricke silentbloky.
Ja to teda jeste zrekapituluju: E30 ma centricke silentbloky, pravdepodobne jiny pro 6valce a jiny pro 4valce - vzhledove stejne, lisi se zrejme tuhosti - podle znaceni barevnou teckou. E36 ma centricke silentbloky, oproti E30 je v nich "vic gumy", takze by mohly byt tuzsi. Podle ETK maji vsechny E36 krome M3 stejne silentbloky, takze se asi (???) nelisi 4 valce a 6 valce. E36 M3 3.2 ma take centricke silentbloky, pravdepodobne jeste tuzsi nez normalni E36. E30 M3 a E36 M3 3.0 maji excentricke silentbloky.
- Hanis
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 09. 06. 2003 11:25
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Je to divný, ale souběh i odklony jsou v normě.Boban píše:Jestli to mas snizeny, tak se odklon urcite zmeni, na zaklon by to nemelo mit prilis velky vliv, ten by ovlivnily prave ty excentricke silentbloky.Hanis píše:E36 M3 3,0 má ekcentrický ostatní centrický neplný lišící se pouze tuhostí jako na E30. Špatný odklon přičítám snížení -40 mm.
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou
-sbihavost se da standartne na e30 nastavit podle potreby,
-stelovatelnej odklon se musi pripadne dodelat (upravou horniho ulozeni mcphersnu)
-na zaklon by podle mne, u zcela standartni e30, mohl mit vliv akorat nespravny slientblok (pokud nekdo neohybal ramena atp.)
-stelovatelnej odklon se musi pripadne dodelat (upravou horniho ulozeni mcphersnu)
-na zaklon by podle mne, u zcela standartni e30, mohl mit vliv akorat nespravny slientblok (pokud nekdo neohybal ramena atp.)
Sosnová, Most, Brno, Spa, Brands Hatch, Millbrook, Zolder, tbc...
-
_Boban
Odklon kola je uhel, ktery svira rovina kola (kolma na osu kola) s rovinou kolmou k silnici. Obe roviny musi mit prusecnici s podlahou rovnobeznou s osou auta (resp. s prusecnici podlahy a vertikalni roviny symetrie auta, ktera deli auto na levou a pravou cast).Lukáš325e píše:Prosím o vysvětlení pojmů odklon a záklon, v tomhle moc neběhám. Stačí napsat směry...
Zaklon rejdoveho cepu je uhel, promitnuty do vertikalni roviny symetrie auta, ktery svira osa rejdoveho cepu (spojnice spodniho kuloveho cepu a horniho ulozeni McPhersonu) s osou prochazejici kulovym cepem, ktera je kolma na podlahu.
Obe definice jsem si vymyslel, takze mozna je to uplne jinak.