Pokec E30 pozitivních lidí - aneb to, co se jinam nevejde.
-
Fuseon
- Příspěvky: 422
- Registrován: 25. 11. 2007 22:38
- Bydliště: Považská Bystrica
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Fuseon » 19. 10. 2010 09:38
Ahojte ludkovia, celkom ma zaujala tato challenge, je to asi najmenej narocne na peniaze, drift v KODS je podla mna narocnejsi jak na vybavenie tak na techniku, ludi a podobne, toto by mohli zvladnut dvaja traja ludia jak financne tak udrzbou. Mate stym niekto skusenosti? predsa len zohant coupecko s seriovu M20 ku nieje problem.
Prosim nepiste mi ze si to predstavujem ako hurvinek valku, viem co predstavuje priprava zavodneho auta na pretek ( ram, gumy podvozok a podobne ) no islo by skor o passiu ako o karieru

dikes za diskusiu
A vůbec všech investic do kábra je nesmysl. Buď to člověk chce a nebo ne a dál to nemá cenu řešit
-
Slezo
- člen E30.cz
- Příspěvky: 1758
- Registrován: 13. 08. 2009 10:03
- Bydliště: Bratislava
Příspěvek
od Slezo » 19. 10. 2010 10:33
no vsetko ohladom tohoto sa mozes opytat DUPLO na bmwklub.sk
On to jazdi.
-
Fuseon
- Příspěvky: 422
- Registrován: 25. 11. 2007 22:38
- Bydliště: Považská Bystrica
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Fuseon » 19. 10. 2010 10:36
to viem, chcem to tu dostat do pozornosti

ale dakujem za info
A vůbec všech investic do kábra je nesmysl. Buď to člověk chce a nebo ne a dál to nemá cenu řešit
-
MattyX
- Příspěvky: 12535
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
Příspěvek
od MattyX » 19. 10. 2010 10:38
no když sem v brně koukal na ty rakušáky co to jezdí řádně vymazlený třicítečky

jsou tam nějaký kriteria který by se asi pohledat byli ale co vím tak brzdy seriový (upravený chlazení) , stabíky na phersnách , převodovku měli sekvenční , podvozek stelovaci KW , pak klasika ram + sedacka + nadrz vse s homologaci...no výsledek byl zajímavej , E36/E46 m3 i na rovince nestíhaly

-
Oldman
- člen E30.cz
- Příspěvky: 757
- Registrován: 28. 07. 2006 15:01
- Bydliště: Ostrava,rozkoukávám se, Žilina 608 741 574
Příspěvek
od Oldman » 19. 10. 2010 14:33
nejako sa to rozmnožuje

Naposledy upravil(a)
Oldman dne 19. 10. 2010 14:37, celkem upraveno 1 x.
ex E 30 318i,E 30 320i ex,E 30 316i A Blue Angel ex, E 30 325 Silver Lady, chromáčik,ex E36 325i kupé,now e36 kupé 2.5 White homeless
-
Oldman
- člen E30.cz
- Příspěvky: 757
- Registrován: 28. 07. 2006 15:01
- Bydliště: Ostrava,rozkoukávám se, Žilina 608 741 574
Příspěvek
od Oldman » 19. 10. 2010 14:33
ex E 30 318i,E 30 320i ex,E 30 316i A Blue Angel ex, E 30 325 Silver Lady, chromáčik,ex E36 325i kupé,now e36 kupé 2.5 White homeless
-
Fuseon
- Příspěvky: 422
- Registrován: 25. 11. 2007 22:38
- Bydliště: Považská Bystrica
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Fuseon » 19. 10. 2010 19:07
presne na tom odkaze som ktomu prisiel, jako si menoval tie upravy tak to nieje nic tak zavratneho, ked si zoberem ze za cenu takehoto vozu kupis fabiu tak je ta predstava stale lakava, jedine co ma odradzuje je ze nemam platak a ani nic cim by som ho tahal, za cabro tazko a clio by asi ten platak skor tlacil

, mozno raz

A vůbec všech investic do kábra je nesmysl. Buď to člověk chce a nebo ne a dál to nemá cenu řešit
-
dvermanapred
- Příspěvky: 582
- Registrován: 12. 10. 2007 14:43
- Bydliště: Praha
Příspěvek
od dvermanapred » 20. 10. 2010 10:01
Tady z fora to snad taky někdo jezdí a měl černou se žlutýma pruhama, myslim..
-
ARMAN
- člen E30.cz
- Příspěvky: 8549
- Registrován: 24. 07. 2004 14:55
- Bydliště: Praha
Příspěvek
od ARMAN » 20. 10. 2010 10:53
jo je tu jeden člen co to jezi nebo jezdil ale nepamatuji si kdo to byl

kupoval jsem si od něj mt2 volant
-
Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Příspěvek
od Max-Max » 20. 10. 2010 16:24
MattyX píše:no když sem v brně koukal na ty rakušáky co to jezdí řádně vymazlený třicítečky

jsou tam nějaký kriteria který by se asi pohledat byli ale co vím tak brzdy seriový (upravený chlazení) , stabíky na phersnách , převodovku měli sekvenční , podvozek stelovaci KW , pak klasika ram + sedacka + nadrz vse s homologaci...no výsledek byl zajímavej , E36/E46 m3 i na rovince nestíhaly

e46 M3 nestihala 325i s M20, jo?

325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
-
MattyX
- Příspěvky: 12535
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
Příspěvek
od MattyX » 20. 10. 2010 16:28
Max-Max píše:MattyX píše:no když sem v brně koukal na ty rakušáky co to jezdí řádně vymazlený třicítečky

jsou tam nějaký kriteria který by se asi pohledat byli ale co vím tak brzdy seriový (upravený chlazení) , stabíky na phersnách , převodovku měli sekvenční , podvozek stelovaci KW , pak klasika ram + sedacka + nadrz vse s homologaci...no výsledek byl zajímavej , E36/E46 m3 i na rovince nestíhaly

e46 M3 nestihala 325i s M20, jo?

jo

mozna chyba v soferovi

-
Alex_78
- Příspěvky: 308
- Registrován: 13. 02. 2003 12:43
- Bydliště: Praha
Příspěvek
od Alex_78 » 20. 10. 2010 20:13
Max-Max píše:
e46 M3 nestihala 325i s M20, jo?

Ciste teoreticky: spickove upravena E30 325i Gr.A 240 koni na 950kg, proti seriove M3 E46 320 koni na 1500kg, bude rychlejsi v primce i v zatacce:-). Otazka je, co je drazsi a jestli se to oplati...
-
Fuseon
- Příspěvky: 422
- Registrován: 25. 11. 2007 22:38
- Bydliště: Považská Bystrica
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Fuseon » 21. 10. 2010 07:08
Prepacte mi, ALE nema to byt nizsko nakladova challenge. pokial viem tak upravy motora byt nesmu, co som cital tak custom vyfuck a hruska je povolena ale to mi 250 koni pri 950 kg vahy nikdy neda, resp vahu ano ale tych koni??????
ved M20B25 ma 125 kw co je 167,62 HP novym rozvodakom asi nenabere sto koni ci? ak je to teda tak ako hovorite tak ma to razom preslo, a ja som sa uz radoval ze konecne nieco pristupne sirokej verejnosti.
A vůbec všech investic do kábra je nesmysl. Buď to člověk chce a nebo ne a dál to nemá cenu řešit
-
Alex_78
- Příspěvky: 308
- Registrován: 13. 02. 2003 12:43
- Bydliště: Praha
Příspěvek
od Alex_78 » 21. 10. 2010 09:03
Fuseon píše:Prepacte mi, ALE nema to byt nizsko nakladova challenge. pokial viem tak upravy motora byt nesmu, co som cital tak custom vyfuck a hruska je povolena ale to mi 250 koni pri 950 kg vahy nikdy neda, resp vahu ano ale tych koni??????
ved M20B25 ma 125 kw co je 167,62 HP novym rozvodakom asi nenabere sto koni ci? ak je to teda tak ako hovorite tak ma to razom preslo, a ja som sa uz radoval ze konecne nieco pristupne sirokej verejnosti.
Staci se podivat na stranky rakouskeho 325i challenge. Jsou dve kategorie:
- A - temer vse je mozne upravit, vetsinou tam jezdi 327i
- N - temer nic neni mozne upravit, max. povoleny vykon je 185 PS
- minimalni vaha 1075kg.
Na startu jsou obe kategorie spolu, nekdy i s jinyma youngtimerama (M3 e30,e36, porsche, ...)
Pravidla:
http://hrt.at/cup/download/formulare/20 ... assung.pdf
Cesky jezdec:
http://www.truhlar.net/racing/TTT-Racing/Home.html
P.S. Umi tady jeste nekdo pouzivat Google?
-
ARMAN
- člen E30.cz
- Příspěvky: 8549
- Registrován: 24. 07. 2004 14:55
- Bydliště: Praha
Příspěvek
od ARMAN » 21. 10. 2010 09:47
ta videa jsou super sama třica

až na ten zvuk teda
-
Fuseon
- Příspěvky: 422
- Registrován: 25. 11. 2007 22:38
- Bydliště: Považská Bystrica
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Fuseon » 21. 10. 2010 10:09
googlil som jak besny

prisiel som ktomu vdaka myslienke jazdit to na slovak ringu, tam zatial niesu kriteria aspon som nic nenasiel, to je jedno, dakujem za informacie ...

idem preluskat tie linky
A vůbec všech investic do kábra je nesmysl. Buď to člověk chce a nebo ne a dál to nemá cenu řešit
-
Petulka
- Příspěvky: 816
- Registrován: 05. 03. 2009 16:34
- Bydliště: Olomouc
Příspěvek
od Petulka » 21. 10. 2010 11:14
125 kw je rovnych 170 koni, prevodovy pomer je 1,36.
to alex: s tim ze 240 ps v e30 950 kg vs m3 1500 kg a 320 ps... to se mi zda jako blbost. jaks to teoreticky pocital? tipl bych to tak, zes vzal pulku koni a e30 a pridal je m3, cili by musel mit podle tebe 360 aby ji ujela (kvuli hmotnosti o polovinu vyssi). ale tak to samozrejme pocitat nejde

a to se jeste zanedbava prubeh vykonu. nejde jeno spicku
e30 327i Z4.45 touring
"Nemusime se bat tech, co nic nevedi, ale tech, co si mysli, ze vedi vsechno!" (asi gerhard schroder)
-
Pů
- člen E30.cz
- Příspěvky: 4253
- Registrován: 15. 04. 2008 15:32
- Bydliště: Praha
Příspěvek
od Pů » 21. 10. 2010 11:55
Petulka píše:125 kw je rovnych 170 koni, prevodovy pomer je 1,36.
to alex: s tim ze 240 ps v e30 950 kg vs m3 1500 kg a 320 ps... to se mi zda jako blbost. jaks to teoreticky pocital? tipl bych to tak, zes vzal pulku koni a e30 a pridal je m3, cili by musel mit podle tebe 360 aby ji ujela (kvuli hmotnosti o polovinu vyssi). ale tak to samozrejme pocitat nejde

a to se jeste zanedbava prubeh vykonu. nejde jeno spicku
Podle mě počítal výkon na tunu

-
Alex_78
- Příspěvky: 308
- Registrován: 13. 02. 2003 12:43
- Bydliště: Praha
Příspěvek
od Alex_78 » 21. 10. 2010 13:02
Petulka píše:125 kw je rovnych 170 koni, prevodovy pomer je 1,36.
to alex: s tim ze 240 ps v e30 950 kg vs m3 1500 kg a 320 ps... to se mi zda jako blbost. jaks to teoreticky pocital? tipl bych to tak, zes vzal pulku koni a e30 a pridal je m3, cili by musel mit podle tebe 360 aby ji ujela (kvuli hmotnosti o polovinu vyssi). ale tak to samozrejme pocitat nejde

a to se jeste zanedbava prubeh vykonu. nejde jeno spicku
To je jen teorie, proste nejvykonejsi M20B25 (s obsahem opravdu 2,5) co jsem kdy na webu nasel, byla ta v E30 325i Gr.A, Div.2 pro ETCC '86 v tymu Linder. Mela 250 koni a 975kg. Ta by seriovou M3 e46 (podle me) rozmazla v jakekoliv situaci. Ale to je proste porovnavani neporovnatelneho...
http://homepage.mac.com/frank_de_jong/P ... 0Cars.html
-
MattyX
- Příspěvky: 12535
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
Příspěvek
od MattyX » 21. 10. 2010 13:14
na jarni renocar trebas rakusaci zase dojedou potrenovat tak muzete dojet pokecat a mrknout

ne ze by to bylo predjizdeni stylu ted ho vidim a tedka uz ne ... tříca mela na rovince proste navrch...ale slicky a podvozek delaji strasne moc , viz chamuracovo videjko že ?
