Motor
- Fuseon
- Příspěvky: 422
- Registrován: 25. 11. 2007 22:38
- Bydliště: Považská Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
mne sa tak vidi ze kupit v dnesnej dobe original m20b25 je raritne ba az nemozne, vsetko su to bastle do prdelkovic, teraz som na chalupe, ked pridem kuknem to cislo, mam aj modre vstreky odlozene, takze keby nahodou, ale je mozne ze niekto predtym ten motor upravoval a maju tam zmysel tie silnejsie, ved napisem a uvidime
- Fuseon
- Příspěvky: 422
- Registrován: 25. 11. 2007 22:38
- Bydliště: Považská Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
ahojte chlapci
tak dnes som to ocistil a pod nanosom spiny a prachu ( zlteho/hnedeho) som nasiel modre vstreky
prepacte za zbytocny spam, inak na hlave je koncovka 885, na motore stito 25 6 ( neviem co to je za pismenko ) a 1, na hlave od vyfuku v kruzku vystupuje cislica 2.5 a prevodovka je getrag 260, RJ konci 153 Motronic zrejme 1.1 podla netu.
BTW : cim sa pozna 2.5 eta od 2.5 i? viem ze ulozenim v kocke a cim este?


BTW : cim sa pozna 2.5 eta od 2.5 i? viem ze ulozenim v kocke a cim este?
- Fuseon
- Příspěvky: 422
- Registrován: 25. 11. 2007 22:38
- Bydliště: Považská Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
Prosim vas, chcel by som dat nakomaxitovat ventildekel a parohy sania
, mam to z druheho motora zhodene, no na parohoch je namontovana palivova lista so vstrekmi, potreboval by som ich dat prec, vsimol som si segerky, no nechcel som to nasilu vytahovať, viete mi poradiť ako zhodim tie vstreky? ďakujem

A vůbec všech investic do kábra je nesmysl. Buď to člověk chce a nebo ne a dál to nemá cenu řešit
.
Ahoj vstrekovaciu listu vyhodis jednoducho,po odsrobovani listy od sania to drzi len na gumenych O-kruzkoch.Ale bude na to treba hruba sila a zapacit niecim drevennym.Aspon ja som to tak robil.Po vybrati by si mal menit tie tesniace O-kruzky.Mozem ti dat aj tip v Ziline kde ich kupis.Stali okolo 2eur
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
kup obycajne a po par tyzdnoch pochopis preco ich tam nemas davat.Fuseon píše:ok, vyskusam ked pridem domov, ak su to len obycajne gumove tesnenia, tak v PB v marse maju takmer vsetky mozne velkosti a priemery, keby to bol problem napisem ti spravu ze kde by som to kupil
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
2E/kus alebo 2E vsetky?
Ja som ich kupoval az potom ako som kupoval vsetko ostatne na GO, lebo som na ne zabudol a uz som isiel do Bavarie. A tam som za 6 alebo 7 kusov nechal myslim okolo 13E. Coz mi neprislo teda zrovna malo. A tri, styri, pat, uz neviem mi aj zostalo. Tak ak by si chcel usetrit...
Inak potrebujes ich 7. 6 ide na vstreky a jeden na ten tlakovy ventil, co je z opacnej strany listy.
Ja som ich kupoval az potom ako som kupoval vsetko ostatne na GO, lebo som na ne zabudol a uz som isiel do Bavarie. A tam som za 6 alebo 7 kusov nechal myslim okolo 13E. Coz mi neprislo teda zrovna malo. A tri, styri, pat, uz neviem mi aj zostalo. Tak ak by si chcel usetrit...
Inak potrebujes ich 7. 6 ide na vstreky a jeden na ten tlakovy ventil, co je z opacnej strany listy.
.
Napisal som len zo svojej skusenosti,ze mne neBMW O-kruzky sluzia bez problemou uz asi pol roka a 6000km.Urcite tym nic nestratis ked si ich kupis v BMW.Rozhodnutie je na tebe.Nevedel som sa rozhodnut aky rozmer kupit tak som ich kupoval 30ks a platil som za vsetky do 5eur
Ja kvalitu porovnat moc nemozem ale nemyslim, ze by to bol nejaky extra rozdiel. Pokial druhovyroba dodrzuje rozmery a tvar tak by ten "kusok gumy" mal plnit ucel rovnako. Mozme potom zrovnat, ked to kupis s tymi mojim. Mozno bude poznat nejaky rozdiel. Ale osobne by som tiez uprednostnil druhovyrobu, uz len preto, ze BMW si na podobnych veciach uctuje trojnasobky iba za znacku.
Ale su samozrejme veci aj z takychto "blbosti", na ktorych je rozdiel v kvalite poznat uz od pohladu.
Priklad:
http://bmwfans.info/parts/catalog/E30/4 ... _absorber/
č.8
Objednaval som v druhovyrobe a mali iba jednu, tak som druhu doobjednal v BMW.
Druhovyroba - Plast. Ohybny kvoli harmonikovitemu tvaru, ale plast. ocakavam polamanie v ohyboch za par tisic km.
BMW - Ohybnostou nieco medzi plastom a gumou, kazdopadne kvalita rozdielna uz od pohladu. Tenka ale pevna guma, ohyb bez problemov.
Ale su samozrejme veci aj z takychto "blbosti", na ktorych je rozdiel v kvalite poznat uz od pohladu.
Priklad:
http://bmwfans.info/parts/catalog/E30/4 ... _absorber/
č.8
Objednaval som v druhovyrobe a mali iba jednu, tak som druhu doobjednal v BMW.
Druhovyroba - Plast. Ohybny kvoli harmonikovitemu tvaru, ale plast. ocakavam polamanie v ohyboch za par tisic km.
BMW - Ohybnostou nieco medzi plastom a gumou, kazdopadne kvalita rozdielna uz od pohladu. Tenka ale pevna guma, ohyb bez problemov.
Hej samozrejme, preto som aj uviedol onen priklad. Niekedy je poznat ten rozdiel v takychto materialoch uz na omak a pohlad. Coz samozrejme nemusi platit vzdy, ze. Preto by som si tiez chcel v ruke zrovnat orig. a druhovyrobu tych kruzkov.Max-Max píše:pip: nejde o rozmer, ale o material a odolnost voci teplote a ropnym produktom. Nie kazdy vyrobca ma standard ktory potrebujeme.
- Fuseon
- Příspěvky: 422
- Registrován: 25. 11. 2007 22:38
- Bydliště: Považská Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
Prosim o radu, mam doma komplet hlavu s koncovym oznacenim 200, ja mam na mojej 885, otazku kladie preto lebo v tej hlave je takmer vetko nove a rad by som to vyuzil ak by to sedelo, preto sa pytam sedia vahadla a excentre pripadne vacka z tejto hlavy (200) do mojej (885). Dakujem
A vůbec všech investic do kábra je nesmysl. Buď to člověk chce a nebo ne a dál to nemá cenu řešit