To vis, Ty jedes v jinem "levelu"..., to se nas prumernych ubozaku netykaJirzik píše:spíš at si začnou krýt svoje šeky... jinak at si táhnou:)
Zimáky na třícu
Re: ...
je to teda velky ustupek, ale dobra. Pastiky berem na milostPetulka píše:jeste maji celkem slusny pastiky
PS:jinak jakekoliv preklady z te jejich "hatmatilky" do jinych jazyku bych jim taky radsi zakazal..., viz priklad z bezpecnostniho napisu na francouzke ultrazvukove svarecce z Boleslavi (melo tam byt neco ve stylu: neodpojujte rucni ultrazvukovou pistoli pred vypnutim. Autenticky snimek ze sobotni instalace zarizeni).

90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
Re: ...
dyk je to tam jasně napsaný!Vasa píše:je to teda velky ustupek, ale dobra. Pastiky berem na milostPetulka píše:jeste maji celkem slusny pastiky
PS:jinak jakekoliv preklady z te jejich "hatmatilky" do jinych jazyku bych jim taky radsi zakazal..., viz priklad z bezpecnostniho napisu na francouzke ultrazvukove svarecce z Boleslavi (melo tam byt neco ve stylu: neodpojujte rucni ultrazvukovou pistoli pred vypnutim. Autenticky snimek ze sobotni instalace zarizeni).
ne, je to fakt vtipnej překlad...
- Dušan M10B18
- Příspěvky: 1376
- Registrován: 19. 10. 2006 20:22
- Bydliště: Zlín
Ježiš těchhle překladů já bych u nás v práci hlavně v dokumentaci k zařízení našel. Ale u nás to je z japonštiny a překládaj si to sami v japonsku ...
BTW - Michelin umí i letňáky udělat dobré, aspoň já s nima udělal dobrou zkušenost
Jinak - mohl bych si dovolit přihodit otázku? Jaká guma je na zimu lepší? Jde mi teď hlavně rozměrově. Pohybuju se většinu zimy na Vysočině, takže sněhu to málo nebejvá. jezdim po různých typech vozovek - ráno čerstvej sníh nebo občas i navátaj, odpoledne rozsolenej, když jedu k přítelkyni (což je 4x tejdně nejméně) tak pouze prohrnuto + uježděno, místmam prohozeno štěrkem. Po suchej silnici toho v zime moc nenajedu. Je to takovýhohle terénu lepší guma? S menším průměrem nebo větším? Odhlédněme od šířky - samozřejmě vim, že slabší guma do sněhu je lepší, protože se snehěm lépe prořízne. Takže co radši 185/65-14 nebo 185/60-15?
BTW - Michelin umí i letňáky udělat dobré, aspoň já s nima udělal dobrou zkušenost
Jinak - mohl bych si dovolit přihodit otázku? Jaká guma je na zimu lepší? Jde mi teď hlavně rozměrově. Pohybuju se většinu zimy na Vysočině, takže sněhu to málo nebejvá. jezdim po různých typech vozovek - ráno čerstvej sníh nebo občas i navátaj, odpoledne rozsolenej, když jedu k přítelkyni (což je 4x tejdně nejméně) tak pouze prohrnuto + uježděno, místmam prohozeno štěrkem. Po suchej silnici toho v zime moc nenajedu. Je to takovýhohle terénu lepší guma? S menším průměrem nebo větším? Odhlédněme od šířky - samozřejmě vim, že slabší guma do sněhu je lepší, protože se snehěm lépe prořízne. Takže co radši 185/65-14 nebo 185/60-15?
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Na ledu je určitě užší guma lepší, neb je tam větší tlak na plochu, do sněhu je lepší, když se to tolik neboří a zabírá větší plocha vzorku, tudíž širší. Větší průměr určitě projede víc, ale zese ztrácíš krouťák v nízkých rychlostech...
tel. 777595357
GPS: 49°56'13.208"N, 14°31'2.521"E
Nic neposílám poštou, prosím nežádejte mě o to. Díky
GPS: 49°56'13.208"N, 14°31'2.521"E
Nic neposílám poštou, prosím nežádejte mě o to. Díky
Vraník
Ahoj, já mám na svý 30 vraníky 195/65 14¨a nemůžu s stěžovat, vyhrabu se odevšud, ani nepoužívám řetězy. Jejich slabší stránkou je to, že na asfaltu se rychle sjíždějí, ale pokud jezdíš do hor ve sněhu a ledu úplně ideální. Jinak ta pneu nemůže vlastně nikdy ztvrdnout protože ty špunty jsou nakrájený jako hřeben, takže se vždycky pod vahou auta trochu rozplácnou. Snad tohle někomu pomůže při výběru 
Vraníky, že nemůžou ztvrdnout???!!!
VRANÍKy fakt ne, jedině na klouzání
Jinak Barumy můžu odsoudit stejně jako Váša, akorát ze staršího okřídlenýho šípu
A k tý šířce...minulou zimu se mi neosvědčilo na E34 195šířka - moc úzký na tak těžký auto, strašně se to bořilo, nicméně na třícu si myslím, že akorátní, když se jezdí např. v neprohrnutým sněhu...
Jinak na tříce, s kterou bych rád jezdil tuhle zimu, jsou Matadory ani nevím z jakýho roku, tak jsem zvědavej
VRANÍKy fakt ne, jedině na klouzání Jinak Barumy můžu odsoudit stejně jako Váša, akorát ze staršího okřídlenýho šípu
A k tý šířce...minulou zimu se mi neosvědčilo na E34 195šířka - moc úzký na tak těžký auto, strašně se to bořilo, nicméně na třícu si myslím, že akorátní, když se jezdí např. v neprohrnutým sněhu...
Jinak na tříce, s kterou bych rád jezdil tuhle zimu, jsou Matadory ani nevím z jakýho roku, tak jsem zvědavej
E31 850i '92 & E38 740i '01 & trocha vysněné rejže k tomu...
=> WildWerke
Zimní gumi
Loňskou zimu jsem měl tyto zimáky http://www.pneunet.cz/pneu/12103/matado ... 6-T-zimni/ a jsem moc spokojenej na ledu nebo vodě držej a ve sněhu vyjížděj. Letos pojedou druhou sezonu. To se mi ještě se zimákama nepovedlo. Rozměr 185/65/r14 na 320i E30. S kamarádem co má Leona I. a měl přezuto na Michelin Pilot Alpin jsme vyjížděli to samé i když na dálnici to měl o něco lepší (tiší).
Mám tu autotip a je tu velkej test 195/65 R15. Testováno na golfu, tedy předohrab, ale to je tak nějak jedno. Autotip doporučuje:
Dunlop SP Winter Sport 3D, Continental WinterContact TS 830, Goodyear Ultra Grip 7+, Vredestein Snowtrac3
Dunlopy mám na Éčku, tak jsem zvědav, zatím na mokru vše v pořádku, ani nepocituju hučení čí rozdíl v jízdě, komfort jízdy je pochopitelně vyšší.
Dunlop SP Winter Sport 3D, Continental WinterContact TS 830, Goodyear Ultra Grip 7+, Vredestein Snowtrac3
Dunlopy mám na Éčku, tak jsem zvědav, zatím na mokru vše v pořádku, ani nepocituju hučení čí rozdíl v jízdě, komfort jízdy je pochopitelně vyšší.
Rezavějící stodvacetštyry, zinkovaná 996, W211 type RAL 1015 v astronomickym nájezdu, hrdý majitel fichtla
Jo, co jsem prolejzal testy, tak mě Dunlopky hodně zaujmuly, jsou to horké kandidátky... teď už jen špekuluju, jestli 195/60R15 -rozdíl obvodu oproti 205/55R15 jen 1,42% nebo to trošku nakopnout a ušetřit finance, t.j. 195/65R15 - obvod větší o 4,62%, cenově o 2litry níže za 4ks...
tel. 777595357
GPS: 49°56'13.208"N, 14°31'2.521"E
Nic neposílám poštou, prosím nežádejte mě o to. Díky
GPS: 49°56'13.208"N, 14°31'2.521"E
Nic neposílám poštou, prosím nežádejte mě o to. Díky
- DAN
- Věčně nespokojený
- Příspěvky: 3683
- Registrován: 24. 07. 2003 11:35
- Bydliště: Mrdákov
- Kontaktovat uživatele:
Tys jezdil s E34 na 195/65/15 ?WilD píše:A k tý šířce...minulou zimu se mi neosvědčilo na E34 195šířka - moc úzký na tak těžký auto, strašně se to bořilo, nicméně
Mrkni se na hmotnostní index těch gum - tipuju 91 a kolik má mít nehledě na ten debilní rozměr E34 ? 94
Jj, zkurvenej koncernovej rozměr.
Na e34 patřej na zimu 225/55/16 a nebo 235/45/17 popř. 255/40/17. Je to pak úplně o něčem jiným. Samozřejmě musí mít vzorek aspoň 6mm. Široká guma se sjetým vzorkem je v zimě to nejhorší co se dá nazout. Měl jsem chvíli (1. sníh ) vepředu ne moc dobrý ( 3-4 mm ) 255/40/17 - auto vůbec nebrzdilo a o zatáčení nemohla být vůbec řeč.
BMW The Ultimate Driving Machine
Já si právě objednal Nokiany W+ 185/65-14. Jsem zvědavej, jaký budou v porovnání s Michelinama Alpin A3 co jsem měl vloni a předloni ve stejném rozměru ...
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
- Chuck47
- E30.cz mecenáš
- Příspěvky: 2076
- Registrován: 13. 05. 2007 20:52
- Bydliště: Drnovice Bk, JM kraj
přesně tyto mě došly před týdnemGabo píše:Já si právě objednal Nokiany W+ 185/65-14. Jsem zvědavej, jaký budou v porovnání s Michelinama Alpin A3 co jsem měl vloni a předloni ve stejném rozměru ...
Já právě ve snehu jezdim poměrně hodně, některý silnice tady u nás se upravujou pouze plužením a tam je souvislá snehová pokrývka třeba 3 měsíce v tahu a ja po tej silnice jedu třeba 5x do týdne. Takže se snad osvědčeji
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Já na touru loňskou zimu lítal vepředu na semperitech a vzadu na protektorech tuším vraník nebo markgum 195/60 r14... sám jsem na to byl zvědavý na zadokolce na ty protektory tak jsem s tím lítal v dost hlubokém sněhu a pohoda... nikdy jsem nezůstal nikde viset. Osobně bych protektory na zimu zase takhle neodsuzoval. oproti značkovým pneu má tu výhodu, že má bezkonkurenčně největší vzorek.vzorky jsou v podstatě kopie michelin, good year, dunlop... s podstatně větším dezénem.ve firmě v podstatě jezdíme pouze na protektorech a za těch cca 250 000 služebních km jsem neměl nejmenší problém a v zimě nikdy nezapadl ( mluvím o oktávce, fabia je případ sám pro sebe který se zahrabe kdykoliv a kdekoliv obzvláště HTP) a najet na nich 40-50 000km není problém.kamarád co toura koupil odjezdil na těch protektorech celý rok bez známek nějakého extra opotřebení nebo rušivých elementů jako např. hučení.
na zimním autě mazdě mx-3 mám rakouské semperity 205/50 tak jsem zvědavý jaké budou
na zimním autě mazdě mx-3 mám rakouské semperity 205/50 tak jsem zvědavý jaké budou
e36 2.0
- Adam Lipský
- Příspěvky: 141
- Registrován: 01. 07. 2007 20:31
- Bydliště: Týn n/Vlt.
195/65R14, Firestone FW930, made in Spain. Nedoporučuji, tlučou, jsou to prostě brambory. Navíc jedna zkolabovala, protrhla se díra mezi bokem a běhounem, jakž takž zalepeno, ale tluče to teď ještě víc. Auto se prostě při jízdě celé chvěje, nelze jet nad 100 km/h. Veliká hlučnost.
Také nedoporučuji letní Wanli S-1023, 205/60R15, made in China, nevyvážitelné, vyvážení se neustále mění, vibrace při jízdě, nutno jezdit na mírně podhuštěných. Boky hodně tvrdé, běhouny nikoliv - gumy se sjíždějí do pravého úhlu (v průřezu jakoby žádný oblouček mezi bokem a běhounem). Přitom na suchu gumy opravdu drží a zajímavé je, že drží s opotřebením čím dál lépe.
Michelin 195/65R15, made in France, koupeny použité, vyváženy až napošesté, kolabovaly bočnice, hlavně praskání kolem písmen nápisu Michelin. Jízdní vlastnosti rozvláčné, auto hůř sedělo, za nízkých teplot vibrace v řízení. Velmi tiché. Vzduch uchází. Celkově zklamání.
Michelin Alpin 175/70 R14, made in EU. Koupeny použité. Během první jízdy tři zkolabovaly, dojel jsem 40 km na dvou prázdných gumách (po dálnici!). Vyreklamovány úspěšně, ztráty za práci v servise asi 1100 Kč. Chybně sestavený vzorek na dvou gumách, nesprávně malé rozměry (nízká výška pneu). Připadá mi, že jsem měl padělek. Nehodnotím.
Zimní Pneumant 175/70 R14, made in Germany, 5 let staré, koupeny minimálně jeté, směs tvrdší než na letnách gumách. Jízdní vlastnosti na sněhu a ledu katastrofální (auto bez rozjezdu nevyjelo na 2 cm vysokou vrstvu ledu, hrabalo i na suchém asfaltu). Velmi vysoká hlučnost, nad 70 km/h nešlo slyšet rádio na nejvyšší hlasitost, do cíle jsem přijížděl zcela ohlušený. Tragédie.
Letní Toyo 195/65 R14, made in USA. Koupeny silně jeté s vozem. Tiché, nízké opotřebení, výborné jízdní vlastnosti, vyváženy bez potíží, dostatečné vlastnosti i na sněhu, drží tlak. Vynikající, ale drahé ke koupi.
Letní Rotax 195/65 R14. Tlučou, auto se chvěje. Jinak nic ke zvláštní kritice. Jízdní vlastnosti ucházející, nic zrádného. Drobné praskliny na jednom místě ve vzorku, chyba designu. Použitelné do rychlosti 100 km/h, pak už se auto hodně třese. Nedoporučuji.
Letní Sava 175/70 R14, made in Slovenia. Měkké bočnice, auto přetáčí a kvílí. Nutno výrazně přehustit, pak se jízdní vlastnosti znormalizují, ale výdrž klesá na polovinu. Moc nedrží tlak. Nedobrá zkušenost.
Také nedoporučuji letní Wanli S-1023, 205/60R15, made in China, nevyvážitelné, vyvážení se neustále mění, vibrace při jízdě, nutno jezdit na mírně podhuštěných. Boky hodně tvrdé, běhouny nikoliv - gumy se sjíždějí do pravého úhlu (v průřezu jakoby žádný oblouček mezi bokem a běhounem). Přitom na suchu gumy opravdu drží a zajímavé je, že drží s opotřebením čím dál lépe.
Michelin 195/65R15, made in France, koupeny použité, vyváženy až napošesté, kolabovaly bočnice, hlavně praskání kolem písmen nápisu Michelin. Jízdní vlastnosti rozvláčné, auto hůř sedělo, za nízkých teplot vibrace v řízení. Velmi tiché. Vzduch uchází. Celkově zklamání.
Michelin Alpin 175/70 R14, made in EU. Koupeny použité. Během první jízdy tři zkolabovaly, dojel jsem 40 km na dvou prázdných gumách (po dálnici!). Vyreklamovány úspěšně, ztráty za práci v servise asi 1100 Kč. Chybně sestavený vzorek na dvou gumách, nesprávně malé rozměry (nízká výška pneu). Připadá mi, že jsem měl padělek. Nehodnotím.
Zimní Pneumant 175/70 R14, made in Germany, 5 let staré, koupeny minimálně jeté, směs tvrdší než na letnách gumách. Jízdní vlastnosti na sněhu a ledu katastrofální (auto bez rozjezdu nevyjelo na 2 cm vysokou vrstvu ledu, hrabalo i na suchém asfaltu). Velmi vysoká hlučnost, nad 70 km/h nešlo slyšet rádio na nejvyšší hlasitost, do cíle jsem přijížděl zcela ohlušený. Tragédie.
Letní Toyo 195/65 R14, made in USA. Koupeny silně jeté s vozem. Tiché, nízké opotřebení, výborné jízdní vlastnosti, vyváženy bez potíží, dostatečné vlastnosti i na sněhu, drží tlak. Vynikající, ale drahé ke koupi.
Letní Rotax 195/65 R14. Tlučou, auto se chvěje. Jinak nic ke zvláštní kritice. Jízdní vlastnosti ucházející, nic zrádného. Drobné praskliny na jednom místě ve vzorku, chyba designu. Použitelné do rychlosti 100 km/h, pak už se auto hodně třese. Nedoporučuji.
Letní Sava 175/70 R14, made in Slovenia. Měkké bočnice, auto přetáčí a kvílí. Nutno výrazně přehustit, pak se jízdní vlastnosti znormalizují, ale výdrž klesá na polovinu. Moc nedrží tlak. Nedobrá zkušenost.




