a zmensi si ty fotky dyt je to des
Problem s podvozkem - příčné nerovnosti
Já mám na touru zadní pružiny z E36 sedan a je to celkem ideální řešení. Jsou tužší a zadek je v pěkné vejšce - proti origo vytahanejm cca o 3 cm.
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
jezdit s tim jako clovekDomin02 píše:jo jo mužu zas jen potvrdit uložení v ****** nový a je po problemu už jen vyřešit rany ze zadu když kopnu do spojky nevýte nahodou nekdo co by ?? utrženy silemblok na diferku ??
ex:e30 318is,324d,325iAT,316iT,e36 325Ci,e36 320i,e34 520i,e46 330dt, e46 325iT, e46 330i, e46 330d -> ???

Autoskla, dovoz aut z D, běžný servis.

Autoskla, dovoz aut z D, běžný servis.
Nebo taky utržený středový uložení kardanu, to rádo bouchá, zvlášť na jedničku a zpátečkuDomin02 píše:jo jo mužu zas jen potvrdit uložení v ****** nový a je po problemu už jen vyřešit rany ze zadu když kopnu do spojky nevýte nahodou nekdo co by ?? utrženy silemblok na diferku ??
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
jo jo kouknu na to je pravda že na 1 to bouchá nejvíce asi.Gabo píše:Nebo taky utržený středový uložení kardanu, to rádo bouchá, zvlášť na jedničku a zpátečkuDomin02 píše:jo jo mužu zas jen potvrdit uložení v ****** nový a je po problemu už jen vyřešit rany ze zadu když kopnu do spojky nevýte nahodou nekdo co by ?? utrženy silemblok na diferku ??
BMW E30 316i TOURING Jako první kára stačí !
Dnes jsem měnil zadni pružiny za nové. Volba padla na Lesjöfors v zesíleném provedení.
Když jsem je ale porovnával s těma co tam mám, tak ty nový jsou o 3 cm, kratší. Je pravda, že originály jsou progresivní, na koncích mají menší průměr (uprostřed 20mm). Ty nový mají v celé délce stejný průměr 20mm.
Tak nevím jestli mám být zklamaný nebo co... kola jsou pořád do A.
Když jsem je ale porovnával s těma co tam mám, tak ty nový jsou o 3 cm, kratší. Je pravda, že originály jsou progresivní, na koncích mají menší průměr (uprostřed 20mm). Ty nový mají v celé délce stejný průměr 20mm.
Tak nevím jestli mám být zklamaný nebo co... kola jsou pořád do A.
BMW E30 320i Touring
další důkaz, jak jsou ty prodejci sprostý. vůbec je netrápí, že na to auto patří pružina o 3 cm delší a prodaj ti paskvil..
pokud vím, jsou pružiny ze stejně tlustého drátu po celé délce a s tou výškou je to zvláštní. Dával jsem na Toura údajně průžiny z E36. Měřil jsem je, měli 235mm na výšku - přesně kolik mám mít podle ETK..No, ale stejně si to auto sedlo lehce na zadek (to bude dáno únavou pružin)
jinak k áčkům: pokud si dobře pamatuju, tak pružina na to bude mít vliv minimální..předchozí majitel měl toura brutálně sníženýho, až dřel lemama o pneumatiky a áčka měl decentní, nic co by bilo do očí..hledej závadu jinde.
pokud vím, jsou pružiny ze stejně tlustého drátu po celé délce a s tou výškou je to zvláštní. Dával jsem na Toura údajně průžiny z E36. Měřil jsem je, měli 235mm na výšku - přesně kolik mám mít podle ETK..No, ale stejně si to auto sedlo lehce na zadek (to bude dáno únavou pružin)
jinak k áčkům: pokud si dobře pamatuju, tak pružina na to bude mít vliv minimální..předchozí majitel měl toura brutálně sníženýho, až dřel lemama o pneumatiky a áčka měl decentní, nic co by bilo do očí..hledej závadu jinde.
Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
Ty pružiny co jsem vyndal měly 255 mm. Nový Lesjöfors maj 225 mm.
Zkusím ještě siláče ramen.
Nevite kde levne sehnat drzaky vyfuku? Konkretne na M20B20 s katem na posledni dil vyfuku? http://bmwfans.info/parts/catalog/E30/T ... stem_rear/
díly 5, 6, 7 a 8
Zkusím ještě siláče ramen.
Nevite kde levne sehnat drzaky vyfuku? Konkretne na M20B20 s katem na posledni dil vyfuku? http://bmwfans.info/parts/catalog/E30/T ... stem_rear/
díly 5, 6, 7 a 8
BMW E30 320i Touring
drzaky vejfuku maj tady http://www.vyfuk.com/eshop/obchod.htm za 540 Kč.
Jinak vejška - vliv mají í siláče nápravnice. Já je mám zas urvaný a auto si o kousek sedlo (ne zrovna zanedbatelnej). Jinak to novy pruziny Lesjofors nebo jak odsud kupoval Macek, takze muzes zkusi napsat jemu o jeho zkusenost
Jinak vejška - vliv mají í siláče nápravnice. Já je mám zas urvaný a auto si o kousek sedlo (ne zrovna zanedbatelnej). Jinak to novy pruziny Lesjofors nebo jak odsud kupoval Macek, takze muzes zkusi napsat jemu o jeho zkusenost
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Kluci taky se zeptám : Poslední dva měsíce řeším též mlácení ze zadu.Poprvé jsem to zaslechl při otevřeným okně,ale rezonuje to autem a tvářilo se to jak ze předu,ale to je omyl.V servisu jsem pak stál venku a kamarád jezdil kolem mě,je to jednoznačně ze zadu,ale dělá to ne při každé jednoduché nervnosti,až spíš při přejetí více nerovností rychle po sobě jdoucích.Je to kovovej zvuj,jak kdyby bylo něco povolený a nejspíš je to asi něco,co se "rozkmitá?".
Výfuk to není na 100%,je novej se všema gumama (silentama,gumičkama uchycení),když za něj vemu a začnu s ním "henglat" třeba půl minuty,tak nebouchne,před výměnou bouchal,ale zvuk jinej,plechovej,takže to bych vynechal.
Druhá možnost,uložení tlumičů - na autě když "zaskáču",tak nic,při přejetí jednoduché nerovnosti také nic a tlumí to jako čert.Zkusím se podívat,ale nevěřím tomu.Na předchozím autě se mě vysypalo uložení,okamžitě jsem to poznal .... Auto pak bylo na zvedáku,siláče a všechno se tváří normálně a bylo mě to vysvětleno tak,že zadní stabík je moc blízko (teď už přesně nevím čeho říkal),a že to pak začne mlátit o sebe,ale to by pak přece takhle mlátilo každý auto,co sjede z linky ne?A to se mi nezdá.Nenapadá někoho něco??
Dodatek : bavím se o předohrabu co mám v podpise
takže vzadu žádnej difec atp.
Výfuk to není na 100%,je novej se všema gumama (silentama,gumičkama uchycení),když za něj vemu a začnu s ním "henglat" třeba půl minuty,tak nebouchne,před výměnou bouchal,ale zvuk jinej,plechovej,takže to bych vynechal.
Druhá možnost,uložení tlumičů - na autě když "zaskáču",tak nic,při přejetí jednoduché nerovnosti také nic a tlumí to jako čert.Zkusím se podívat,ale nevěřím tomu.Na předchozím autě se mě vysypalo uložení,okamžitě jsem to poznal .... Auto pak bylo na zvedáku,siláče a všechno se tváří normálně a bylo mě to vysvětleno tak,že zadní stabík je moc blízko (teď už přesně nevím čeho říkal),a že to pak začne mlátit o sebe,ale to by pak přece takhle mlátilo každý auto,co sjede z linky ne?A to se mi nezdá.Nenapadá někoho něco??
Dodatek : bavím se o předohrabu co mám v podpise
Tak různě ....
Ex:E30 kupátko M40B18
Ex:E30 kupé M40B16
Nissan Sunny 1.6 16v GA16DE
Ex:E30 kupátko M40B18
Ex:E30 kupé M40B16
Nissan Sunny 1.6 16v GA16DE



