rozdíl sání M40 316i vs. 318i

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
swaczynad
Příspěvky: 1472
Registrován: 09. 10. 2006 13:04
Bydliště: Střítež - Severní Morava tel:737444644
Kontaktovat uživatele:

rozdíl sání M40 316i vs. 318i

Příspěvek od swaczynad » 04. 10. 2010 14:49

kolegu by zajímalo zda-li je rozdíl v sání (sáním myšleno díl 1. a 5. z obrázku níže) u 316i a 318i M40... Dle ETK má tento díl pro obě motorizace rozdílné čísla. Ale je tam skutečně nějaký rozdíl?
Obrázek
Obrázek
drobné kódování NCS Expert, denní svícení US DRL pro:
3er: E46, E9x
5er: E39, E6x
6er: E63
7er: E38
Z4: E85
X3: E83
X5: E53
ceny symbolické ;)
737 444 644
další požadavky na dotaz

Uživatelský avatar
samiq
Akademik
Příspěvky: 500
Registrován: 27. 02. 2003 20:31
Bydliště: obcas Praha

Příspěvek od samiq » 04. 10. 2010 17:18

U tech kovovych dilu 1 a 5 nevim, ale ta gumova saci holinka (od vahy vzduchu k motoru) se lisi, na jedne strane ma jiny prumer asi o 1cm. Tak predpokladam, ze se lisi vnitrni prumer a tedy resonancni frekvence sani.

Kdyz jsem to mel zamenene (motor 1.8 a vaha 1.6), motor bezel bezva, jen se pod zatezi nepochopitelne prehrival na bloku, svicky praskaly, ... Letni dalnice zuzo. Nidko to neumel vyresit. Pak holinka praskla a menil jsem, 1.8 nepasovala a tak jsem na to prisel. Prehodilo se to spravne na 1.8 prislusenstvi a je razem pokoj, motor beha dobre. Jezdil jsem s tim asi rok a pul.

Odpovědět