Srovnání po letech: Suberb vs W124

Pokec E30 pozitivních lidí - aneb to, co se jinam nevejde.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Semry
Příspěvky: 2164
Registrován: 07. 04. 2007 11:19
Bydliště: Vinohrady
Kontaktovat uživatele:

Srovnání po letech: Suberb vs W124

Příspěvek od Semry » 29. 09. 2010 16:56

Tak tímhle se ted bavíme na MB klubu. Komu z mé strany zase připadá zaujaté necht si na místě w124 představí e34. :) Každopádně to stojí za přečtení aby bylo vidět že není všechno tak jak se nám předkládá.

Jedná se o srovnávací test Škody Superb s Mercedesem W124.

http://classic-mercedes.cz/viewtopic.php?f=3&t=1271
Rezavějící stodvacetštyry, zinkovaná 996, W211 type RAL 1015 v astronomickym nájezdu, hrdý majitel fichtla

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 29. 09. 2010 17:20

jak sem zbadal titulek sveta motoru, nemelo vyznam nic cist :-))))
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Semry
Příspěvky: 2164
Registrován: 07. 04. 2007 11:19
Bydliště: Vinohrady
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Semry » 29. 09. 2010 17:21

Nebud zaujatej a přečti si to. Já taky SM nemám rád ale na tomhle článku rozhodně něco je.
Rezavějící stodvacetštyry, zinkovaná 996, W211 type RAL 1015 v astronomickym nájezdu, hrdý majitel fichtla

Lukas-e21
Příspěvky: 4744
Registrován: 12. 02. 2003 21:31
Bydliště: Prague

Příspěvek od Lukas-e21 » 29. 09. 2010 17:23

jj superb lepší jen v pružnym zrychlení a v emisích, jinak ho medvěd docela válcoval :-)

spotřeba o 1.4l vyšší u 20 let starého motoru je hodně dobrá....
MB S212 E350 BlueTec 4-matic
Děfka pro fsechno f autobazaru

Uživatelský avatar
Semry
Příspěvky: 2164
Registrován: 07. 04. 2007 11:19
Bydliště: Vinohrady
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Semry » 29. 09. 2010 17:34

Spíš ten podvozek mě dostal a brzdy :shock:
Rezavějící stodvacetštyry, zinkovaná 996, W211 type RAL 1015 v astronomickym nájezdu, hrdý majitel fichtla

Lukas-e21
Příspěvky: 4744
Registrován: 12. 02. 2003 21:31
Bydliště: Prague

Příspěvek od Lukas-e21 » 29. 09. 2010 17:40

Semry píše:Spíš ten podvozek mě dostal a brzdy :shock:
se zeptej FX-e na losí test v E300D :-D
MB S212 E350 BlueTec 4-matic
Děfka pro fsechno f autobazaru

Uživatelský avatar
Semry
Příspěvky: 2164
Registrován: 07. 04. 2007 11:19
Bydliště: Vinohrady
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Semry » 29. 09. 2010 17:50

Mě došli koně už před zatáčkou :lol: D má jezdit jenom dopředu a hezky v klidu. :lol:
Rezavějící stodvacetštyry, zinkovaná 996, W211 type RAL 1015 v astronomickym nájezdu, hrdý majitel fichtla

Lukas-e21
Příspěvky: 4744
Registrován: 12. 02. 2003 21:31
Bydliště: Prague

Příspěvek od Lukas-e21 » 29. 09. 2010 17:57

Semry píše:Mě došli koně už před zatáčkou :lol: D má jezdit jenom dopředu a hezky v klidu. :lol:
njn jenze tech 136 ropáckejch koní, když se rozjelo tak docela jelo slušně, mnoho majitelů TDI nechápalo :-)
MB S212 E350 BlueTec 4-matic
Děfka pro fsechno f autobazaru

Uživatelský avatar
Semry
Příspěvky: 2164
Registrován: 07. 04. 2007 11:19
Bydliště: Vinohrady
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Semry » 29. 09. 2010 18:06

Jo to je pravda v rumunsku v táhlejch kopcích transilvánie na mě divně zírali když jsem se řítil na vytočenou trojku. Ale jinak v matu je to des pokud nestartuješ od 0 to pak docela jede. V manuálu by to mohlo bejt docela zajímavý.

Ještě dodám že kdyby to srovnali s masařkou tak musí bejt superb už asi uplně vyřízenej. :roll:

EDIT: Jel jsem se superbem do chorvatska, 1,8 TSI 4x4. Motor je napínanej na skřipec spotřeba ve 4 lidech a báglech 9,8 při dodržování všech limitů a žádné vytáčení. Takže zklamání. Ale vzadu se sedí královsky, kufr ujde, jinak interiér dost oplastovanej a taky se mi nelíbilo řízení které bylo na dálnici moc přecitlivělé.
Rezavějící stodvacetštyry, zinkovaná 996, W211 type RAL 1015 v astronomickym nájezdu, hrdý majitel fichtla

Uživatelský avatar
DVORIS
Příspěvky: 6423
Registrován: 21. 12. 2005 21:01
Bydliště: Agip

Příspěvek od DVORIS » 29. 09. 2010 20:06

Za mně Mercedes 124 +1,pravá smradlavá vana,kámoš jednoho má,v celkem good stavu tuším 2,5 D pětivál a můžu říct že jízda v tomhle voze je i na dnešní dobu fakt komfortní a to má nahrkáno poctivě přes mega a ani na kočičích hlavách nic nevrže ani neskřípe a docela to i upaluje na ten kilometrovej nástřel :wink:
Obrázek

Lukas-e21
Příspěvky: 4744
Registrován: 12. 02. 2003 21:31
Bydliště: Prague

Příspěvek od Lukas-e21 » 30. 09. 2010 10:48

Semry píše:Jo to je pravda v rumunsku v táhlejch kopcích transilvánie na mě divně zírali když jsem se řítil na vytočenou trojku. Ale jinak v matu je to des pokud nestartuješ od 0 to pak docela jede. V manuálu by to mohlo bejt docela zajímavý.

Ještě dodám že kdyby to srovnali s masařkou tak musí bejt superb už asi uplně vyřízenej. :roll:

EDIT: Jel jsem se superbem do chorvatska, 1,8 TSI 4x4. Motor je napínanej na skřipec spotřeba ve 4 lidech a báglech 9,8 při dodržování všech limitů a žádné vytáčení. Takže zklamání. Ale vzadu se sedí královsky, kufr ujde, jinak interiér dost oplastovanej a taky se mi nelíbilo řízení které bylo na dálnici moc přecitlivělé.
měl sem ho v automatu a chvili trvalo než se rozjel, ale pak šel statečně.....vytuzený vento v ropě se závodníkem za volantem........výsledek byl, že frajer mě dal na jedničku, na dvojku sem ho dojížděl a než tam dal za tři tak už sem ho dal o auto....
MB S212 E350 BlueTec 4-matic
Děfka pro fsechno f autobazaru

Uživatelský avatar
And
Všechno vím, všechno znám... ;-)
Příspěvky: 1707
Registrován: 14. 03. 2004 00:28

Příspěvek od And » 25. 11. 2010 14:01

no ono sehnat 124ku ve stavu jak v tom clanku to uz by mozna vydalo i na toho superba.
sice srovnavaji 20 let rozdil ale taky ten mercedes byl v te dobe na absolutni spicce vseho vcetne porizovaci ceny, zatimco ten dnesni superb ii alias oskubanej passat se placa nekde v 1. pulce trhoveho pole
----------------------:)

Uživatelský avatar
Semry
Příspěvky: 2164
Registrován: 07. 04. 2007 11:19
Bydliště: Vinohrady
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Semry » 25. 11. 2010 18:37

Není zas uplně v top stavu, a mít kat tak by nebyl ani tak propastný rozdíl v ekologii.
Rezavějící stodvacetštyry, zinkovaná 996, W211 type RAL 1015 v astronomickym nájezdu, hrdý majitel fichtla

Uživatelský avatar
pragdejf
Příspěvky: 760
Registrován: 25. 06. 2010 18:38
Bydliště: prágl

nevim nevim

Příspěvek od pragdejf » 25. 11. 2010 20:22

spis bych radsi videl srovanani (teda kdyz uz sme mimo rajon bmw) superbu 3,6fsi 4x4 proti w124 E500. v boleslavi by breceli jak zelvy.
E34 525iT. ale je to nekonecnej pribeh. sekery koupeny, hura na renovaci, opraveno, jde se lakovat. M50B30TU stroker v pozvolné výrobě...

Odpovědět