Vylepšení, úpravy - cokoliv co se udělá jinak, než jak bylo vymyšleno ve fabrice BMW.
(Turbo, podvozky, sportovní úpravy...)
-
zdene
- E30.cz mecenáš
- Příspěvky: 1945
- Registrován: 19. 03. 2005 18:47
- Bydliště: Blansko Tel:724227054
Příspěvek
od zdene » 28. 07. 2010 15:31
S tou vanou nevím jak to je v reálu,na fóru jsem se dočetl že pro zástavbu m30 do e30 jde použít pouze vana s čerpadlem z e34(má podobnej tvar jak šestiválcová e30 vana) tak jsem sehnal rovnou motor z e34 a víc jsem neřešil...
Vany z motorů z e24 a e32 bych řekl že budou mít jinej tvar a jinde umístěnou takovou tu "misku na olej"? takže by se to posadilo na nápravu nebo na řízení...asi

E46 330D
E30 323i

327i

325i

335i

328i
X5 4,8is
-
pip
- Příspěvky: 2161
- Registrován: 28. 09. 2006 18:05
Příspěvek
od pip » 28. 07. 2010 18:20
Tak to koukam, ze mezi M50 a dalsi "novou" skolou sestivalcu a M20, M30 a dalsi starou skolou je ve spotrebe docela propastny rozdil.
-
Pinki
- Příspěvky: 1788
- Registrován: 12. 05. 2005 06:37
- Bydliště: Ostrava-Bartovice
Příspěvek
od Pinki » 28. 07. 2010 20:15
vana z e34 a e32 je stejná .Stejně jako sací koše.
-
mamomi
- Příspěvky: 795
- Registrován: 12. 09. 2009 14:29
Příspěvek
od mamomi » 30. 08. 2010 12:30
Pinki píše:Je to ten konektor na první fotce vlevo jak psal georgij.d . Z toho konektoru musíš žlutý napojit na pin 32 na řj ,měl by to být bíly s černým pruhem.
Potom z toho třípinového vem ten černý kabel a napoj ho na pin č6 na řj .Měl by to být taky černý kabel.
takto isto by mal aj mne fungovať otáčkomer? Len ja mám motor z E28 a plasťácku elektriku. Je to tam nejako prepojené, ale otáčkomer a ekonomer nejde
-
Vajpr
- Příspěvky: 566
- Registrován: 02. 12. 2008 16:14
- Bydliště: Třinec
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Vajpr » 03. 09. 2010 18:31
Pinki píše:vana z e34 a e32 je stejná .Stejně jako sací koše.
asi to tak bude, mám M30 motor z e32 a s vanou nebyl problém...
-
Iwan
- Příspěvky: 4111
- Registrován: 01. 02. 2004 20:36
- Bydliště: Praha
Příspěvek
od Iwan » 21. 09. 2010 22:46
Mozna bych ho umel sehnat...sam jsem ho kdysi kupoval...asi 4ku
v nejhorsim muzes pouzit z 325...zalezi co kde budes mit..jestli origo stred, tak zadek uz je celkem jedno..
-
Pinki
- Příspěvky: 1788
- Registrován: 12. 05. 2005 06:37
- Bydliště: Ostrava-Bartovice
Příspěvek
od Pinki » 23. 09. 2010 07:38
Hoonnza píše:a náhodou kdybych si chtěl vyrobit vlatsní tlumič na míru .. nevíš kde v praze se prodávají ty děrované výfukové trubky, že bych si jen udělal obal do toho dal pár přepážek a tu trubku .. takhle mi to pár lidí radilo, ale nevim jestly je to, to optimální co sháním ..

ty děrované trubky na výfuk jsem nikde nesehnal,tak jsem koupil ve feroně děrovaný plech a udělal ty trubky z toho plechu.
-
Pinki
- Příspěvky: 1788
- Registrován: 12. 05. 2005 06:37
- Bydliště: Ostrava-Bartovice
Příspěvek
od Pinki » 23. 09. 2010 10:59
-
aula
- člen E30.cz
- Příspěvky: 1924
- Registrován: 26. 11. 2005 13:44
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od aula » 23. 09. 2010 13:22
Vychytávka u těchto absorbčních tlumičů je použít ty vnitřní perforovaný trubky o větším průměru než ty přívodní - plyny pak zpomalují a více se tlumí hluk. Možná, že to tak i u toho laufu je, jen to není patrné. Je to defakto obdoba té první části (blíž k nám na 2. foto).
BTW jakým plynem (směsí) to bylo vařený?
325iC: LSD, StarTec, semi M-Technic I, Smoked Hella
-
Pinki
- Příspěvky: 1788
- Registrován: 12. 05. 2005 06:37
- Bydliště: Ostrava-Bartovice
Příspěvek
od Pinki » 23. 09. 2010 14:25
je to vařené nerezovým drátem a čistým co.
-
Hoonnza
- Příspěvky: 1264
- Registrován: 04. 04. 2007 12:35
- Bydliště: Praha 18 Letňany,Mlázovice
Příspěvek
od Hoonnza » 05. 10. 2010 16:35
další otázka ..

může se použít pro m30b35 čerpadlo (extérní) z m20b20 ..
Mě odešly na origo ponorným z 535i asi nějaký ty spodní vrtulky a tak začíná čerpat až když je minimálně do poloviny ponořený v palivu .. proto bych raději použil čerpadlo z m20 který mám doma..
Co sem koukal na info, tak z m30 tlačí kolem 3.5baru a průtok cca 110-130litrů .. a to z m20 cca 3bary a průtok je ale stejnej ..
Když tam teda dám to z M20 nebude to třeba vynechávat ve vysokejch ot.?
Případně jaký jiný použít čerpadlo , když ponorný nemůžu dát do nádrže (závodní) ?
EDIT : čerpadlo z m20b20 vyzkoušeno a vpohodě to jede i na m30b35 motoru..

Toyota KE35, AE86, Golf Mk2 20v turbo, BMW E30 335i tour, E30 335i Turbo coupe, E30 324td chromák sedan, E34 520i tour
-
pip
- Příspěvky: 2161
- Registrován: 28. 09. 2006 18:05
Příspěvek
od pip » 09. 05. 2011 11:53
Pasuju bitte silentbloky pod motor z E32 bez uprav? Pripadne z coho dalsieho este?
Furt rozmyslam co sa mi miestami prenasaju vybracie od motora do riadenia a vcera som zistil, ze sa mi motor opiera o riadenie kvoli nizkym SB, ktore su tam zatimne orig z M20. Nechapem, ze som si to nevsimol uz davno.
-
Pinki
- Příspěvky: 1788
- Registrován: 12. 05. 2005 06:37
- Bydliště: Ostrava-Bartovice
Příspěvek
od Pinki » 09. 05. 2011 12:34
Tak udělej podložku pod ten držák motoru třeba z 6mm plocháče a máš klid.
-
pip
- Příspěvky: 2161
- Registrován: 28. 09. 2006 18:05
Příspěvek
od pip » 09. 05. 2011 19:21
Napadlo mi to, ale chcel som to uz spravit poriadne. Okrem toho kompetentni vacsie SB doporucuju kvoli vyssej vahe motora a ich primeranej vydrzi. To si uz teda nemyslim, ze by bolo nejak akutne v tomto ohlade, ale tak...primeranejsie su tie vacsie urcite.
-
Stany
- Příspěvky: 3989
- Registrován: 10. 02. 2004 21:42
- Bydliště: Praha 9
Příspěvek
od Stany » 09. 05. 2011 20:05
pip píše:Napadlo mi to, ale chcel som to uz spravit poriadne.
V tom případě ti poradím,použij silentbloky e28 m5.Bohužel,dají se koupit jen v BMW.Používám je při zástavbách m50tek do e30tek právě kvůli řízení.
-
pip
- Příspěvky: 2161
- Registrován: 28. 09. 2006 18:05
Příspěvek
od pip » 09. 05. 2011 20:23
Nadhera...predpokladam ze to bude ranec...?
-
Stany
- Příspěvky: 3989
- Registrován: 10. 02. 2004 21:42
- Bydliště: Praha 9
Příspěvek
od Stany » 09. 05. 2011 21:46
pip píše:Nadhera...predpokladam ze to bude ranec...?
Bohužel cca 946,- bez DPH ks ale origo BMW žádné febi a td...
tady máš kód z ETK 11811128932
-
Klakson
- člen E30.cz
- Příspěvky: 1485
- Registrován: 17. 08. 2005 12:41
- Bydliště: Trutnov
Příspěvek
od Klakson » 10. 05. 2011 19:12
nejlevnější jsou na E24 635i a to i v BMW
E30 325i
-
pip
- Příspěvky: 2161
- Registrován: 28. 09. 2006 18:05
Příspěvek
od pip » 13. 05. 2011 23:23
Klakson píše:nejlevnější jsou na E24 635i a to i v BMW
Koupeno, vymeneno, zlepseno.
Uz se ten motor neprojevuje jako takovej buran

-
JIRKAe30BAUR
- Příspěvky: 237
- Registrován: 05. 06. 2009 10:05
- Bydliště: Praha 4
Příspěvek
od JIRKAe30BAUR » 05. 06. 2011 21:21
zdravim...uz delsi dobu planuju motor m30 do e30..ted se mi naskytla moznost motoru z e34 s chipem od alpiny,takze do toho asi pujdu...hodne veci jsem se tu docetl,ale chtel jsem se zeptat jestli by sem nekdo pridat foto jak ma provedeny drzaky motoru..nejaky predstavy mam,nejaky drzaky uz jsem i videl,ale neprislo mi to jako dobre reseni..tak bych se rad podival na vase zpusoby uchyceni pokud by vam to nevadilo

BMW e30: TC BAUR 318, 325i kupe lestenka ve fazi renovace,DRIFT MACHINE 335i,chip alpina,5x120,stavitelnej podvozek,zvetsene odklony,rejdy atd atd