Vnitrni prostor Tourů - E36, E46, E39
Vnitrni prostor Tourů - E36, E46, E39
Mam par otazok na vnutorny priestor tychto aut. Zaujma ma hlavne kufor ale tiez priestor na zadnych a prednych sedackach. Takze kto ma nejaku skusenost a pripadni majitelia, ako to vyzera?
- Priestor na prednych sedackach?
- Priestor na zadnych sedackach?
- Ked sklopim zadne sedacky, je podlaha v rovine?
- Pri sklopenych zadnych sedackach sa tam da vyspat? Teda natiahne sa tam clovek (roznych vysok) na dlzku? Kolko miesta mu tam na dlzku ostane? Co priestor po stranach? Dajme tomu pre dvoch...?
Vdaka za vsetky ohlasy
- Priestor na prednych sedackach?
- Priestor na zadnych sedackach?
- Ked sklopim zadne sedacky, je podlaha v rovine?
- Pri sklopenych zadnych sedackach sa tam da vyspat? Teda natiahne sa tam clovek (roznych vysok) na dlzku? Kolko miesta mu tam na dlzku ostane? Co priestor po stranach? Dajme tomu pre dvoch...?
Vdaka za vsetky ohlasy
- Dan td
- Site Admin
- Příspěvky: 3339
- Registrován: 12. 02. 2003 14:17
- Bydliště: Netuníkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vnitrni prostor Tourů - E36, E46, E39
Mám zkušenost se všema co píšeš, tak postupněpip píše:- Priestor na prednych sedackach?
- Priestor na zadnych sedackach?
- Ked sklopim zadne sedacky, je podlaha v rovine?

e36 - vepředu OK, vzadu na sezení nic moc, jde to, ale lidi se mačkají, v pěti spíš nouzově. Po sklopení sedaček jsou sklopené opěráky jakoby přizvednuté, úplná rovina to není.Na délku jsem se nevešel, měřím cca 185 cm, vzhledem k tomu, že při spaní musím mít možnost se natáhnout, pro mě nic moc. Ve dvou jsem nezkoušel, ale myslím, že opravdu nouzovka.
Velikost kufru - oproti ostatním e36 je velký, ale jako kombíka bych ho kufrem řadil spíš k menším.
e46 - vepředu OK, vzadu proti e36 místa celkem dost, i když umím si představit i větší prostor. U e46 jsem nezkoušel sklápět sedačky, takže tady nemůžu sloužit, podle délky auta to ale bude podobné jako u e36.
Velikost kufru - takový středně velký kombík.
e39 - vepředu proti trojkám luxus, zvlášť na komfortních sedačkách. Vzadu z těchto tří aut určitě nejvíc prostoru, ve čtyřech hodně pohodlně, v pěti se to dá taky vydržet. Po sklopení sedaček téměř rovina bez nějakého hrbolu, pro jednoho spaní velkoluxus, tady jsem se mohl i natáhnout, ve dvou je to taky (na spaní v autě) celkem komfortní.
Velikost kufru - spíš větší kombi - znám i větší, ale buď pro rodinu nebo převážení čehokoli dostačující, např. dvě kola vozím tak, že sklopím sedačky, hodím je tam a jedu - a to je v autě ještě dost místa na další věci. U e39 je taky praktické samostatné otevírání zadního skla, tím tam můžeš věci naházet jak na korbu náklaďáku

U všech kombíků se mi osvědčila roleta s vertikální sítí, tím se dá "kombi prostor" využít opravdu až ke stropu. S touto vychytávkou se mi e39 naplnit nepodařilo nikdy, ostatní už ano (i když spíš výjimečně, třeba přesun ve čtyřech s plnou bagáží apod...).
E39 kombi má vychytávku, kdy se roleta při sklopených sedačkách nasadí na přední stranu zadních sedaček - jednak nepřekáží a potom se dá síť zvednout a zaaretovat těsně za předními sedačkami, takovej malej pohřebák

Celkově - e36 je auto pro dva lidi, kdy mají víc místa než třeba v sedanu a nemají problém. e46 podle mě tak pro tři cestující, e39 se dá i ve čtyřech nebo pěti.
Nevím, jaké máš s autem úmysly, pokud třeba cestovat, přespávat v něm apod..., tak jedině e39 i z hlediska jízdního komfortu - e36 je proti tomu uskákaná koza


To som presne potreboval. Dik!
Chystam sa na druhe auto a poziadavky ako u druheho auta, teda komfort, vybava, spotreba. Ako sa meni rozpocet a poziadavky tak sa korzujem medzi tymito troma autami. A i ked sa priklanam k tej E39 stale, nezabudam ani na ostatnych, tak sa pytam. E36 je alternativa na usetrenie penazi a E46 na usetrenie provoznich nakladu proti E39. Na druhu stranu komfort E39 je uplne inde a ked sa pozriem na slusne E46d v kombiku a vybave tak je to penazne max tak o 2000E menej nez za podobne slusnu E39, pricom to zacina tak na 6000E. Tak si hovorim, ze kupit E46 namiesto E39 su tym padom vyhodene peniaze.
No a pytam sa na priestor ale popravde ma zaujma hlavne ten zadok so sklopenymi sedackami, kedze predstava sukromneho pojazdneho apartma s cernyma foliema, DVD, cteci lampickou a tunou dek vyuzitelneho na horach i v centru mesta me fascinuje.

Když jsme kupovali rodinný vůz, tak jsme se chystali kupovat E46 a přišlo mi to porovnatelný, co se prostoru týče s formanem, kterého jsme do té doby měli. Kufr mi přišlo, že má poměrně vysoko nákladovou hranu a sedačky jsem teda nezkoušel zklápět. Nakonec máme mondeo mk3 a to je teda o dost větší. Třeba místo na nohy vzadu je u e46 akorát, ale mondeo ho má ještě o dost více, je to pohodlnější. Ale tím ti samozřejmě nenutím mondeo, jen jsem to porovnával 

E30 320i 87' Zinnoberrot
Co E34? Podle toho co píše Dan td si myslim a i tim že to je také 5tka srovnatelná s E39tkou co do pohodlí a velikosti. Já sám srovnání nemám, protože E39 jsem nikdy neměl ani jsem v ní nejel. E34ku jsem pořídil taky jako rodinný auto a místa je tam až až. A pokud jde o pořizovací cenu a udržbu, taky je na tom podstatně lépe
.

BMW 323i E36
Rozmyslal som aj nad E34 ale chcel som nieco novsie a povedzme..."vybavenejsie". Ale pozeral som aj E34 s tym, ze ak by bolo nieco co by stalo za pozornost, mozno by som aj do toho isiel. Ale nic moc som nenasiel. Ak E34 tak by musela byt ozaj vo vybave a tip-top.
A nez som sa dostal k E39, rozmyslal som chvilu aj nad Mondeom. Vnutorny priestor je jeho velke plus ale zas je to...nemastne-neslane.
A nez som sa dostal k E39, rozmyslal som chvilu aj nad Mondeom. Vnutorny priestor je jeho velke plus ale zas je to...nemastne-neslane.
Este popri tom ako som uvazoval ci kupit lacnejsi kus a povymienat vsetko co je treba alebo drahsi a zachovaly som sa len tak pre zaujmavost pozrel na cenu noveho motora...
http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/T ... rt_engine/
To je vazne cenovka za novy M57 ? Alebo co znamena to "remanufactured"?
http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/T ... rt_engine/
To je vazne cenovka za novy M57 ? Alebo co znamena to "remanufactured"?

- Dan td
- Site Admin
- Příspěvky: 3339
- Registrován: 12. 02. 2003 14:17
- Bydliště: Netuníkov
- Kontaktovat uživatele:
Pokud koupíš e39 s pěknou kastlí, tak zbytek se dá relativně levně dát do kupy vždycky. A pokud to koupíš za adekvátní cenu aspoň víš, že máš vše v cajku, když to budeš dělat sám. A když bude mít v cajku i motor, máš v podstatě vyhráno, spotřební věci typu čepy, tlumiče, brzdy apod... bys časem dělal stejně a ne jen na e39.
Záleží, jaký chceš motor, jestli před/po face, jestli máš něco z výbavy, co máš jako podmínku a potom, jaký máš rozpočet - celkový, tzn. cena auta + opravy/údržba.
Záleží, jaký chceš motor, jestli před/po face, jestli máš něco z výbavy, co máš jako podmínku a potom, jaký máš rozpočet - celkový, tzn. cena auta + opravy/údržba.
Prave to je to. Ked si to turbo vymenis sam, mas istotu.Dan td píše:Pokud koupíš e39 s pěknou kastlí, tak zbytek se dá relativně levně dát do kupy vždycky. A pokud to koupíš za adekvátní cenu aspoň víš, že máš vše v cajku, když to budeš dělat sám. A když bude mít v cajku i motor, máš v podstatě vyhráno, spotřební věci typu čepy, tlumiče, brzdy apod... bys časem dělal stejně a ne jen na e39.
Chcem 525d, 530d alebo nieco s prestavbou na plyn. Pripadne ak by to bol pekny kus za dobre peniaze co by zodpovedal mojim poziadavkam, bral by som aj benzin, s tym, ze by som ten plyn nechal urobit.
KuaJa tusim robil prestavbu na plyn, tak ak by aj k tomu nieco mal, budem rad. Kolko ta to bitte stalo napr.?
Co sa tyka dalsich veci...
Urcite pofacelift, co najvyssia vybava, ale v tom si clovek uz nenavybera takze nieco ozeliem. Urcite chcem ale navi 16:9, xenony, multif. volant a za siber by som tiez bol rad. M-Paket by bol fajn, ale v tom su zpravidla aj sportsitze a to nechcem. Okrem toho, ide mi len o vzhlad a minimalne predny naraznik si dokupim uz hocikedy (lebo je to ozaj rozdiel), takze to netreba riesit. Jo a najradsej by som komfortsitze v el.
Farba najlepsie cierna alebo strieborna. Inak uz len najst kompromis v nejakom inzerate, lebo aby to malo vsetko co chcem, by bola asi nahoda.
Idealne manual ale tych je zo 100 asi 5, takze prezijem aj automat. Co sa tyka cisto funkcie, radsej by som automat, ale je to starost navrch.
A povedzme, ze by som nechcel ist s cenou cez 10 000E, idealne okolo 8000E. Zalezi ale zase od toho pomeru stav - cena.
...a idealne cierny interier.
Zaujalo ma tuto par veci...
http://bmw-rad-5-touring.autobazar.eu/5 ... 73810.html
....coz nie je zrovna moja farba, ale vybava je argument.
http://bmw-rad-5-touring.autobazar.eu/5 ... 84013.html
..."auto je po vymene vsetkych dolezitych casti ako turbo, zhavice, vstreky atd"...
...a toto mam za rohom, aj vyzera dobre ale ma sere, ze to nema ani xenony, ani PDC, ani siber, ani el. sedacky. Vlastne je tam len navi.
http://bmw-rad-5-touring.autobazar.eu/5 ... 64598.html
ED - A tuto dalsia vec. Len tie km trochu...
http://bmw-rad-5-touring.autobazar.eu/5 ... 89120.html
- Dan td
- Site Admin
- Příspěvky: 3339
- Registrován: 12. 02. 2003 14:17
- Bydliště: Netuníkov
- Kontaktovat uživatele:
Kdo si koupí pětku v dieselu, tak to nemá na víkend na ježdění na nákupy, tzn. ty auta mají něco nalítáno. A kdybych měl vybírat mezi benzínem a dieselem, oba najeto 200k+, vezmu určitě benzín. Tam koupíš svíčky a máš víceméně po údržbě, u dieselu je údržba drahá a u takového nájezdu není otázkou jestli, ale spíš kdy se posere něco drahého (turbo, vstřiky, apod...)
Pokud ročně nenajedeš alespoň 40k km tak bych na diesel zapomněl. Přestavba na plyn je třeba u Matyáše do 30k Kč. Ale pokud najezdíš za rok třeba 15-20 tis., tak bych se asi vykašlal i na plyn.
Na druhou stranu, co znám lidi co koupili 530D, tak většinou jen (zatím
) jezdí. Já dřív preferoval taky diesel, ale jednou jsem si udělal čerpadlo a to mě vyléčilo, zjistil jsem, že na to živit diesela nemám 
Pokud ročně nenajedeš alespoň 40k km tak bych na diesel zapomněl. Přestavba na plyn je třeba u Matyáše do 30k Kč. Ale pokud najezdíš za rok třeba 15-20 tis., tak bych se asi vykašlal i na plyn.
Na druhou stranu, co znám lidi co koupili 530D, tak většinou jen (zatím


Já jen doplním k tomu dézlu,a jeho servisu,kamarád si pořídil E46 330xD v manuálu a stačí mu zafinancovat výměnu spojky vč.setrváku.Je z toho celkem zdrcen
Spotřeba sice více než dobrá,komfort a výkon taky super,ale co naplat cca 30000,-za opravu,možná i víc je 30000,-.Za mně taky raději benzín v good stavu 

