Výši pokuty bude určovat třeba i kubatura auta
Vaso a proc myslis ze bys je zrovna Ty tak zajimal?
A spis bych to videl tak, ze zavistivec jsi Ty a snazis si to nepripustit... Respektive.. Nechapu jak muzes nechapat to, co se snazim rict.. Uz 3x a vzdy jinak se snazim vysvetlit jednu jednoduchou myslenku.
//V te posledni citaci, meho prispecku, chybi podstatna cast citovane uvahy//
Uz z principu nejsem ten kdo zavidi, protoze nyni jsem student.. A az si budu hledat praci, moje ambice jsou urcite vyse nez je prumerny plat. To zda se to podari a za jak dlouho je vec druha...
Opravdu nezavidim.. a vidim, ze poustet se do teoretickych diskusi nema tady smysl..
A spis bych to videl tak, ze zavistivec jsi Ty a snazis si to nepripustit... Respektive.. Nechapu jak muzes nechapat to, co se snazim rict.. Uz 3x a vzdy jinak se snazim vysvetlit jednu jednoduchou myslenku.
//V te posledni citaci, meho prispecku, chybi podstatna cast citovane uvahy//
Uz z principu nejsem ten kdo zavidi, protoze nyni jsem student.. A az si budu hledat praci, moje ambice jsou urcite vyse nez je prumerny plat. To zda se to podari a za jak dlouho je vec druha...
Opravdu nezavidim.. a vidim, ze poustet se do teoretickych diskusi nema tady smysl..
- Honza Hlista
- Příspěvky: 99
- Registrován: 26. 01. 2007 21:19
A neměla by bejt jednotná výše trestu za přestupek? Když si to vemeš dál, dává smysl, že když někomu ublížíš, tak půjdeš sedět dýl, protože jsi vyšší, těžší a silnější než nějakej chcípák, kterej způsobyl stejnou újmu jako ty? Průjezd na červenou nebo parkování na invalidech nebo vysoká rychlost je přece furt stejná v Mercedesu i ve Favoritu. A to, že vyděláváš míň než druhej a darda za přestupek je pro tebe moc, tak nedělej přestupky, to se přece dá zvládnout,ne?
Ja si prave myslim.. ze uvaleni vazby je rovny trest pro vsechny..
Kdyby se lide delili na doziti v prumeru 50ti let a na doziti 100 let.. Tak by mi taky pripadalo, ze za stejne provineni by meli dele sedet ti co dele zijou. Nerikam, ze bych to prosazoval a hajil.. Protoze stejne jak v predmetu toho tematu je tezke zajistit, aby to fungovalo tam, kde to fungovat ma, a aby na to nekdo nedoplatil jeste vic... Kazdopadne pripada mi to racionalni, aby byl TREST za STEJNY delikt, STEJNY pro vsechny. A pisi trest - tzn. ne jeho nominalni vyjadreni.
Je pravda, ze dokonale nemuze byt nikdy nic... Ale nektera reseni mohou byt mene nedokonala.
Kdyby se lide delili na doziti v prumeru 50ti let a na doziti 100 let.. Tak by mi taky pripadalo, ze za stejne provineni by meli dele sedet ti co dele zijou. Nerikam, ze bych to prosazoval a hajil.. Protoze stejne jak v predmetu toho tematu je tezke zajistit, aby to fungovalo tam, kde to fungovat ma, a aby na to nekdo nedoplatil jeste vic... Kazdopadne pripada mi to racionalni, aby byl TREST za STEJNY delikt, STEJNY pro vsechny. A pisi trest - tzn. ne jeho nominalni vyjadreni.
Je pravda, ze dokonale nemuze byt nikdy nic... Ale nektera reseni mohou byt mene nedokonala.
Dobrej nesmysl.....Polo 1.4TSI co jezdí líp jak kdejaká m20b25 bude mít menší pokuty 

E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
Jestli to bylo na mě tak z tohodleAda_CZ píše:To by byla blbost.. ale nevím z čeho tohle dedukuješ
+...aby bohatší řidiči či majitelé silnějších aut platili vyšší pokuty.
nadpis tohodle topicu

E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
No ja je nezajimam, ale i presto mi to vnitrne vadi. Je to stejne uchylny jako kdyz si polodebilni americani nechaji dobrovolne (a jeste za to plati) do aut montovat system "OnStar" pod zaminkou, ze kdyz budou mit problem tak je auto samo "zachrani". To, ze je urady 100% smiruji jim evidentne nedochazi stejne jako pravy duvod existence tohoto buzer systemu. V dalsim levelu tahle dobrovolna "stenice" bude navic propojena se systemy vozu a bude ho umet i zastavit na dalku (uz to testuji).Ada_CZ píše:Vaso a proc myslis ze bys je zrovna Ty tak zajimal?
Dekuji, toto opravdu nechci a to ani v pripade ZE JSEM NIC NEPROVEDL. Pokud mas Ado pocit, ze Te podobne statni vterky ochrani tak si vedle. Pouze Ti casem budou chodit obsilky, ze jsi byl nekde kde Te stat mit nechtel a bude je zajimat co jsi tam delal.
Netusim z ceho usuzujes (nebo to pouze nechapu), ze ja jsem zavistivec. Jestli nekdo vydela (nerikam "ukradne") treba 200t mesicne je to v poradku - kdyz na to ma schopnosti at je klidne ma. Muze si za to poridit vic veci, zaplatit prizen nebo treba pomoci potrebnym. Ale nechapu proc by mel platit 10x vetsi pokutu za stejny hrich nez ja jen proto, ze je schopnejsi a sikovnejsi. V tom je ta zvracenost kterou Ty evidentne nevidis i kdyz uz jsi nam to 3x ruzne vysvetloval. Vysledkem bude, ze Ti chytri (a to je bohatych co si vydelali schopnostma vetsina) celkem spravne a logicky tehle system ojebou a vyteznost pokut bude jeste mensi nez nyni. Je to uplne stejne jako kdyz inteligenti vzdelanci na ministerstvu financi zvysili spotrebni dan na PHM o 1,- CZK s vidinou "zbohatnuti" a zalepeni der v rozposctu a vysledkem je to, ze jsou 4mld CZK minus nez kdyby to nechali na puvodni hodnote, protoze vsichni (i ti co by jinak tankovali v CZ) se na tuhle "chytrost" celkem logicky vysrali a tankovali za hranicema. Ted se drbou za uchem, ze to nemohli vedet. Ano, ono tento vysledek nemohl nikdo s titulem ING z ekonomie predpokladat... Ten vysledek vedeli dopredu pouze ovce ktery pocitaji kazdou korunu a vydani dalsi koruny na kazdy litr paliva jim nepridalo jako smysluplne. Nechal bych to tyhle odborniky zaplatit stejne jako zaplatim v praci ja co poseru.Ada_CZ píše:A spis bych to videl tak, ze zavistivec jsi Ty a snazis si to nepripustit... Respektive.. Nechapu jak muzes nechapat to, co se snazim rict.. Uz 3x a vzdy jinak se snazim vysvetlit jednu jednoduchou myslenku. //V te posledni citaci, meho prispecku, chybi podstatna cast citovane uvahy//
Uz si nepamatuji jaky obor studujes (omlouvam se) a drzim palec, aby jsi neco sehnal drive nez Te tenhle "spravedlive socialni" system otravi a pripravy o iluze na vytvareni hodnot pro verejnost.Ada_CZ píše:Uz z principu nejsem ten kdo zavidi, protoze nyni jsem student.. A az si budu hledat praci, moje ambice jsou urcite vyse nez je prumerny plat. To zda se to podari a za jak dlouho je vec druha...
Verim, ze nezavidis. Vy mladi jeste mate nasazen ruzny stupen ruzovych bryli a to je dobre, alespon si iluze o spravnem svete nejaky cas udrzite.Ada_CZ píše:Opravdu nezavidim.. a vidim, ze poustet se do teoretickych diskusi nema tady smysl..
Diskutovat teoreticky muzeme do nekonecna, kazdy ma pravo na svuj nazor i kdyz ho Ti druzi diskutujici nepochopi, nejsou ochotni pripustit apd.

90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
A just připomenu několik let starý případ:Vasa píše:....V dalsim levelu tahle dobrovolna "stenice" bude navic propojena se systemy vozu a bude ho umet i zastavit na dalku (uz to testuji).
...
Pracovník frčí kolem 17. hodiny domů služební károu superrenomované firmy.
Zastaví se v lese na malou a již nenastartuje - palivový okruh je deaktivován, bo manager pracovníkovi "ukončil úkol".
Zoufalé telefonáty věc vyřešily až po několika hodinách.
Systém byl ve stavu testování, nepřetržitý dohled ještě neměl patřičná oprávnění a manager se nedal rušit (asi hrál squash).
Tak směle vpřed, milá puberťátka; pozdě bude jednou plakat!

By mě zajímalo co je na tom dobrého jako. Myslíš tím to, že první Praha a pak někdy ten zbytek? Že kvůli pojebané Praze nám to tu zatrhli i když se nám tady obchvat dělá už přes 20 let a přímo středem města tu jezdí 45-50 tisíc aut denně? (Frýdek Místek)Mazety píše:ale je dobrý, že bárta nezastavil stavby kolem prahy, na moravě mi to je u pr...
e36 2.0
Lutere v klidu, nemuzes tyhle brat tyhle "Mazety" vazne. Bud to napsal jako vtip / pozu a nebo patri k tem co nevidi dal nez za hranici Prahy, protoze tam pro ne zacina stredovek a ten silnice a dalsi infrastrukturu nepotrebuje.Luter píše:By mě zajímalo co je na tom dobrého jako. Myslíš tím to, že první Praha a pak někdy ten zbytek? Že kvůli pojebané Praze nám to tu zatrhli i když se nám tady obchvat dělá už přes 20 let a přímo středem města tu jezdí 45-50 tisíc aut denně? (Frýdek Místek)Mazety píše:ale je dobrý, že bárta nezastavil stavby kolem prahy, na moravě mi to je u pr...
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
no jo no, jenze mladatkum tohle nedochazi, vidi v tom pouze to co "predejce" deklaruje.Venca píše:Tak směle vpřed, milá puberťátka; pozdě bude jednou plakat!
Pred cca rokem mi chtel s novym sluzebakem zamestnavatel naimplantovat GPS smiraka do auta s tim, ze nebudu muset psat knihu jizd. Rekl jsem mu, ze pokud to udela tak to auto nechci a muze si na servis jezdit sam. Nakonec pochopil, ze to asi nebude prinosem a mam auto "bug free". Mimochodem to nebylo z jeho hlavy - poradili mu to "odbornici na chod firmem" z Business Success.
PS:my co mame karburatorove stroje s mechanickymi cerpadly jsme vuci managerum imunni

90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
Schopní ekonomové moc dobře vědí, že ekonomickému blahobytu nejlépe prospívá volný obchod bez cel(daní) a bez kvót. Většinou za opačný výsledek může některá z lobby skupin (buď výrobci, nebo spotřebitelé) a jejich vliv.. Každopádně v obou případech je výsledek horší než v případě volného obchodu.
V tom příkladě co píšeš... Buďto rozhodovali nekompetentní, anebo neschopní a nesetavili správně elasticitu poptávky po PHM.. Ono ne každému se vyplatí dojet pro PHM za hranice.. Ale pokud je výsledek takový, jaký píšeš, je více těch, kterým se to vyplatí a byl to krok vedle.
Obecně u daní platí fakt, že pokud se sazba zvýší nad určitou mez, příjmy do pokladny začnou klesat.
V tom, že není slušné/etické odrbávat ty schopnější, ty co tvoří zázemí pro, a dokonce živí společnost, úplně souhlasím.. A věz, že mi nepřipadá zcela správné ani to, že platí stejné procento na dani jak bohatí tak chudí.
Tedy příklad že A s příjmem 100 tis zaplatí na daních 20 tisíc, a někdo jiný laxní, líný, neschopný, s příjmem 10 tis zaplatí státu jen 2 tisíce.
To mi např. připadá jako větší nespravedlivost, než rovná pokuta.
Ona pokuta by měla být od toho "nutit chybu neopakovat" a o to mi jde... Proto poukazuju na to, že takhle to někoho nutí méně, někoho více.
Ale to je jen v teoretických mezích.
V praxi se pokuty vybírají, když jsou potřeba peníze do kasy, a zajímalo by mě procento vybraných pokud z hlediska závažných přestupků a třeba pokut za 30tku v obytné zóně...
Stejně tak, procentní daň z příjmu je už dlouholetý systém.. dá se říct, časem zažitý.. A v prosociální politice a jejich následcích už ani změnu čekat nelze..
Takže chápu to tak, že se na to dívaš z praxe.. Která zřejmě není příznivá.. A politikům jde o prachy do pokladny a o odrbání chudých..
Pokud by, ale páni politici slevnili pokuty "chudým", mohlo by jít skutečně o tu ideu ne o populismus (protože tak by i příjmy poklesly).
Co se týče globálního sledování.. Pokud bychom byli sledování všichni.. Asi by to na anonymitě moc neubralo.. neumím si představovat kdo a jak by taková kvanta dat analyzoval...
Ale výhoda může být nějaká centrální databáze zdravotních karet, rychlá identifikace.. Promptní zdravotní pomoc.., elektronická identifikace, elektronické volby, elektronické úřady.. Referenda z pohodlí domova.
Pokud by se zabránilo zmanipulovatelnosti, nemuselo by to mít jen nevýhody. Ono jde o to, že mě naše právo nepřipadá svobodu omezující.. Proto se asi tolik nebojím jeho dodržování.
Ale tohle je úplně SCI-fi odbočka, a má to cenu řešit za 20 let, až to příjde...
V nových BMW je údajně také tlačítko přivolaní pomoci - to je příplatková výbava?
V tom příkladě co píšeš... Buďto rozhodovali nekompetentní, anebo neschopní a nesetavili správně elasticitu poptávky po PHM.. Ono ne každému se vyplatí dojet pro PHM za hranice.. Ale pokud je výsledek takový, jaký píšeš, je více těch, kterým se to vyplatí a byl to krok vedle.
Obecně u daní platí fakt, že pokud se sazba zvýší nad určitou mez, příjmy do pokladny začnou klesat.
V tom, že není slušné/etické odrbávat ty schopnější, ty co tvoří zázemí pro, a dokonce živí společnost, úplně souhlasím.. A věz, že mi nepřipadá zcela správné ani to, že platí stejné procento na dani jak bohatí tak chudí.
Tedy příklad že A s příjmem 100 tis zaplatí na daních 20 tisíc, a někdo jiný laxní, líný, neschopný, s příjmem 10 tis zaplatí státu jen 2 tisíce.
To mi např. připadá jako větší nespravedlivost, než rovná pokuta.
Ona pokuta by měla být od toho "nutit chybu neopakovat" a o to mi jde... Proto poukazuju na to, že takhle to někoho nutí méně, někoho více.
Ale to je jen v teoretických mezích.
V praxi se pokuty vybírají, když jsou potřeba peníze do kasy, a zajímalo by mě procento vybraných pokud z hlediska závažných přestupků a třeba pokut za 30tku v obytné zóně...
Stejně tak, procentní daň z příjmu je už dlouholetý systém.. dá se říct, časem zažitý.. A v prosociální politice a jejich následcích už ani změnu čekat nelze..
Takže chápu to tak, že se na to dívaš z praxe.. Která zřejmě není příznivá.. A politikům jde o prachy do pokladny a o odrbání chudých..
Pokud by, ale páni politici slevnili pokuty "chudým", mohlo by jít skutečně o tu ideu ne o populismus (protože tak by i příjmy poklesly).
Co se týče globálního sledování.. Pokud bychom byli sledování všichni.. Asi by to na anonymitě moc neubralo.. neumím si představovat kdo a jak by taková kvanta dat analyzoval...
Ale výhoda může být nějaká centrální databáze zdravotních karet, rychlá identifikace.. Promptní zdravotní pomoc.., elektronická identifikace, elektronické volby, elektronické úřady.. Referenda z pohodlí domova.
Pokud by se zabránilo zmanipulovatelnosti, nemuselo by to mít jen nevýhody. Ono jde o to, že mě naše právo nepřipadá svobodu omezující.. Proto se asi tolik nebojím jeho dodržování.
Ale tohle je úplně SCI-fi odbočka, a má to cenu řešit za 20 let, až to příjde...
V nových BMW je údajně také tlačítko přivolaní pomoci - to je příplatková výbava?
Ano, o to presne jde. Zmanipulovatelnost a zneuzitelnost. Ty jsou bohuzel v nasem svete naprosto na prvnim miste. A proto jsem proti.Ada_CZ píše:Pokud by se zabránilo zmanipulovatelnosti, nemuselo by to mít jen nevýhody.
A k tem pokutam... Nevim jak na Tebe, ale na mne ma pokuta jakekoliv vyse naprosto stejny vliv a vysledkem je, ze pro priste nastuduji veskere mozne info, vyhlasky a zakony abych priste organy zbavil vlivu pokud to situace umoznuje. Navic obecne plati, ze penezity trest nema naprosto zadny vychovny vliv krome toho negativniho.
Jakkoliv to neschvaluji tak se nedivim lidem, ze pokuty neplati, najimaji si pravniky apd. Daleko vychovnejsi by bylo zabavovani aut na urcitou dobu, verejne prospesne prace apd. nez cloveku "vzit" prachy, protoze prachy jsou prima ujma kdezto predesle uvedene je ujma neprima a tu clovek prijme daleko snaze.
Priklad: pred casem mi jeden horlivy mestak odtahl auto ktere nikomu neprekazelo, bylo pred mym vlastnim domem a stalo blize ke krizovatce o cca 0,5m jen pro to, ze mi pred vjezdem do garaze stalo jine cizi auto (ktere mu samozrejme nevadilo). Navic jsem to zaregistroval a zastihl ho kdyz auto nakladali, na mou zadost o preruseni a sundani vozu mi mestak odpovedel, ze at si auto vyzvednu nejdrive za 2 hodiny na odstavnem parkovisti a ma zadost ho nezajima. Odtah a pokuta mi prisly na 1600CZK + 2 hodiny casu s tim straveneho. Pojal jsem to vychovne po svem a vzhledem k tomu, ze mestak bydli nedaleko na sidlisti a ma taky auto jsem mu nechal udelat to same (na tom sidlisti se parkuje velmi obtizne, mestak neni zase tak predpisu dbaly kdyz jde o nej samotneho a znamy na zachrance v ramci vyjezdu sanitky zaridil zbytek). Stalo ho to +- stejne a z me strany jeste oznameni na urad, ze by se takto prislusnik mestske policie co ma jit prikladem chovat nemel a ze zadam o sdeleni jak prislusny prestupek prosetrili. Po 2 urgencich mi urad odpovedel, ze dostal napomenuti a zaplatil pokutu odpovidajici prestupku (jestli je to pravda mi bylo putna).
Kdyby byl normalni usetrili by jsme 3t a nejaky ten cas. Nevim jestli mu to ve finale stalo za to a bylo to pro nej vychovne. Hrdy na to nejsem, ale "jeho vychova" ve mne nic jineho nez odplatu nevzbudila.
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
kromě toho co to stálo, to asi nebylo nejlepší ani pro to auto.. Myslím, že bys na sebe měl být hrdý
Třeba si z toho ten blb něco odnese..
Tak se shodnem na tom, že peněžité pokuty jsou na prd.
Tvé navrhované tresty by začly plnit funkci pokut. Úplně souhlas, bylo by to funkční a "rovné"... Podobně jako body by se přičítaly veřejně prospěšné práce:)
No já doufám, že to někdo nezmastí tak, aby na to doplatili majitelé 20 let starých baworáků...

Tak se shodnem na tom, že peněžité pokuty jsou na prd.
Tvé navrhované tresty by začly plnit funkci pokut. Úplně souhlas, bylo by to funkční a "rovné"... Podobně jako body by se přičítaly veřejně prospěšné práce:)
No já doufám, že to někdo nezmastí tak, aby na to doplatili majitelé 20 let starých baworáků...
pokud mas ve firemnim aute GPS "knihu jizd" coz je dnes snad v kazdem, tak jsou ulevy na FU, protoze tato forma je lehce dolozitelna jak pro firmu i kontrolovatelna pro FU nez nejaka psana cmaranice ... bud mas spatneho sefa nebo rozvazis rohliky kolem komina, ze to nakonec neresilVasa píše:no jo no, jenze mladatkum tohle nedochazi, vidi v tom pouze to co "predejce" deklaruje.Venca píše:Tak směle vpřed, milá puberťátka; pozdě bude jednou plakat!
Pred cca rokem mi chtel s novym sluzebakem zamestnavatel naimplantovat GPS smiraka do auta s tim, ze nebudu muset psat knihu jizd. Rekl jsem mu, ze pokud to udela tak to auto nechci a muze si na servis jezdit sam. Nakonec pochopil, ze to asi nebude prinosem a mam auto "bug free". Mimochodem to nebylo z jeho hlavy - poradili mu to "odbornici na chod firmem" z Business Success.
PS:my co mame karburatorove stroje s mechanickymi cerpadly jsme vuci managerum imunni

prodavam ND z techto aut: E38 730iA M60 V8, 730iL piste SZ nebo ICQ
prodavam ND z techto aut: E32 750iL 740iL 735i 730i, piste SZ nebo ICQ
prodavam ND z techto aut: E32 750iL 740iL 735i 730i, piste SZ nebo ICQ
No nevim jak u vas na FU, ale u nas neni rozdil zda vedes knihu jizd papirovou nebo smirackou GPS, natoz aby FU daval nejake "ulevy". Mimochodem bych chtel videt tu vyhlasku ktera neco podobneho uvadiT613 píše:pokud mas ve firemnim aute GPS "knihu jizd" coz je dnes snad v kazdem, tak jsou ulevy na FU, protoze tato forma je lehce dolozitelna jak pro firmu i kontrolovatelna pro FU nez nejaka psana cmaranice ... bud mas spatneho sefa nebo rozvazis rohliky kolem komina, ze to nakonec neresil

FU muze prezkoumat zda vykazovane naklady na provoz referencniho vozu odpovidaji realite a ma na to nekolik nastroju (proto take napr. vedu servisni listy podepsane zakaznikem vcetne ujete vzdalenosti, zapisy s obchodnich jednani apd.), ale zapomen na to, ze na toto ma vliv pritomnost buzerbudky GPS v aute. Nema to nikdo z nas a nikdy FU nemel problem s nejakou kontrolou. Vzhledem k tomu, ze drzim 24h pohotovost pro CR a SR tak navic mohu jezdit kam chci a tankovat kdy chci. Pro predstavu o jezdeni kolem komina a rozvazeni rohliku: ujedu cca 60t km rocne (bohuzel).
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
delal jsem ve dvou firmach kde se psalo vse rucne a prechazelo na GPS kvuli jednoduchosti a byla tam nejaka motivace i z hlediska uradu ... popravde nevim presna jaka, ale konrektne jsem nic neuvadel, takze vymysl to neni
z pohledu kontroly zamestance je to rozhodne dobra vec, ja proti tomu nic nemel (nejsem melouchar) a kdyz jsem potreboval neco odvezt tak jsem rek sefovi zrovna a "nejak" se to udelalo ... pokud jezdis jako pohotovost to je neco jineho nez treba rozvoz tech rohliku na konkretni adresu
ve dvou pripadech se to i osvedcilo s problemovym ridicem, ktery udelal pruser a lhal ... tak jsi vytahl zaznam jizdy s mapou a bylo poklizene
nevim jake mas sve osobni duvody tohle zavrhovat, myslim tim v pracovnim aute, asi neco skryvas
v mem vlastnim aute je to nesmysl a s tebou souhlasim ze to je big brother
z pohledu kontroly zamestance je to rozhodne dobra vec, ja proti tomu nic nemel (nejsem melouchar) a kdyz jsem potreboval neco odvezt tak jsem rek sefovi zrovna a "nejak" se to udelalo ... pokud jezdis jako pohotovost to je neco jineho nez treba rozvoz tech rohliku na konkretni adresu

ve dvou pripadech se to i osvedcilo s problemovym ridicem, ktery udelal pruser a lhal ... tak jsi vytahl zaznam jizdy s mapou a bylo poklizene
nevim jake mas sve osobni duvody tohle zavrhovat, myslim tim v pracovnim aute, asi neco skryvas

prodavam ND z techto aut: E38 730iA M60 V8, 730iL piste SZ nebo ICQ
prodavam ND z techto aut: E32 750iL 740iL 735i 730i, piste SZ nebo ICQ
prodavam ND z techto aut: E32 750iL 740iL 735i 730i, piste SZ nebo ICQ
Pro odlehčení...(btw. fakt to byla náhoda...jedu postupně a dnes jsem došel k epizodě 10x02 a tam tohle)

Tak nějak mi to celý přijde
Že mě to nenapadlo hned, když to nepůjde takhle, tak se tomu dodá ekologickej podtext a bude vymalováno


Tak nějak mi to celý přijde




E31 850i '92 & E38 740i '01 & trocha vysněné rejže k tomu...
=> WildWerke