Nádrž 63l místo 55l

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Uživatelský avatar
DAN
Věčně nespokojený
Příspěvky: 3683
Registrován: 24. 07. 2003 11:35
Bydliště: Mrdákov
Kontaktovat uživatele:

Nádrž 63l místo 55l

Příspěvek od DAN » 04. 08. 2003 08:19

Ahoja můžete mi poradit, jestli lze dát nádrž z plasťáka-63 litrů do chromáka-55 litrů. Asi jo, ale jaké to obnáší komplikace-např. předělat elektriku-protože chromson má čerpadlo vně a plastson ho má v nádrži, atd,.....?????
Díky předem za napsání jakékoli zkušenosti :idea:
BMW The Ultimate Driving Machine

Piďo

Příspěvek od Piďo » 05. 08. 2003 13:14

Si si istý že ju máš 55l a nie 63l, lebo ja mam 320i z 86 a podľa budíkov je viac než 55l.

Uživatelský avatar
Fido
Velký bratr ..... Hartge
Příspěvky: 2117
Registrován: 12. 02. 2003 10:27
Bydliště: Southfork aka Chateau
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fido » 05. 08. 2003 13:23

Dle mých informací je to stejný.
sanguis non est aqua
E24 635CSi Hartge & E34 525iXAT & E46 M3 Cabrio & E46 325Ci & G02 X4 & G12 M760Li

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 05. 08. 2003 13:57

Fido píše:Dle mých informací je to stejný.
Není. 55 litrová nádrž má čerpadlo vně nádrže. 63 litrová nádrž má čerpadlo uvnitř v šachtě.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Uživatelský avatar
Fido
Velký bratr ..... Hartge
Příspěvky: 2117
Registrován: 12. 02. 2003 10:27
Bydliště: Southfork aka Chateau
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fido » 06. 08. 2003 09:23

Aha, stydím se za nepravdivou informaci :-( No ale neměl by bejt problém to jednoduše předělat, ne?
sanguis non est aqua
E24 635CSi Hartge & E34 525iXAT & E46 M3 Cabrio & E46 325Ci & G02 X4 & G12 M760Li

Uživatelský avatar
Francis
člen E30.cz
Příspěvky: 3445
Registrován: 11. 02. 2003 11:06
Bydliště: Lánov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Francis » 06. 08. 2003 10:49

Úchytná místa jsou snad stejná, jen jsou jinak hadice a elektroinstalace k čerpadlu a palivoměru.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition

Uživatelský avatar
kdo.
Příspěvky: 651
Registrován: 02. 04. 2003 06:18
Bydliště: Odolena Voda

Příspěvek od kdo. » 06. 08. 2003 11:41

Teď jsem konzultoval se Záchvatem a těch typů nádrží je asi víc. Myslím obsah a s, nebo bez čerpadla. Já mám v dízlu na 55 litrů a bez nějakého čerpadla. Vpravo je plovák a vlevo nic, jen odvzdušnění. Přitom TD má vlevo plovák a vpravo čerpadlo. Obsah nevím.

Ada_CZ
člen E30.cz
Příspěvky: 758
Registrován: 13. 10. 2006 20:06
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Ada_CZ » 02. 09. 2010 22:06

Tak zkusím vylovit tohle téma.. Třeba bude mít někdo nové postřehy.

Sháním teď nádrž.., mám plast 55l. U 63l verze bych se vyhl té blbé propojce nad kterou vede hnací hřídel.. Která trpí při neopatrných opravách zadní nápravy, a dle toho taky vypadá...

Co jsem zatím mohl zjistit - dle ETK by snad nádrž měla jít do kastle nasadit bez úprav. 63l se dávala jak do kabrií, tak i sedanů a kupéček 4r i 6r.. Předpokládám, že kastle pro to speciálně upravena nebyla.

Pro předejití problémů bych hledal nádrž s vnitřním čerpadlem.

Vzhledem ke shodností palivových trubek, usuzuji, že bych mohl nechat pal. filtr vepředu.

Co se týče toho ventilačního systému - tady si nejsem moc jist.. dle nákresu ETK se jeví trochu chaoticky a strašidelně. Tady to zkusím ještě prozkoumat na svém autě.

Problém, který určitě sám nevyřeším jsou budíky a druhý plovák(ale to je třešinka).

Nenajde se někdo, kdo tohle řešil a poradil, zda bude stačit výměna budíku, či se liší celá přístrojovka.. Zda si vystačím s dosavadními hadicemi, zda je stejná přívodní trubka? Nebo zda přehlížím nějakou nástrahu? Pomohlo by to moc.

Uživatelský avatar
Iwan
Příspěvky: 4111
Registrován: 01. 02. 2004 20:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Iwan » 02. 09. 2010 22:30

Jak vyhnul propojce? tu maj vsechny nadrze...
filtr nechat..
ventilace-nevim jak treba karbec, ale podle me to maji vsechny nadrze..
prehodit budik a plovak..
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... :arrow: nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 03. 09. 2010 00:35

venitilace muze byt rozdilna dle roku a motorizace, ale lze to celkemsnadno a logicky uzpusobit, mereni neni nijak ovlivneno

propojka je vzdy

cerpadlo vnitrni..no nevim... klidne bych dal vnitrni a vnejsi ze starsi verze, dle toho, jake mas moznosti a co te vyjde levnejc s ohledem na funkcnost a spolehlivost

budik,plovak menit jak kaze Iwan
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
BOOST
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 4835
Registrován: 07. 09. 2003 20:55
Bydliště: Někde kolem středu

Příspěvek od BOOST » 03. 09. 2010 07:30

Obrázek
Pokud je tou propojkou myšlená trubka č.4 na obrázku, tak ta teda vždy není. Já jí na kábru se 63l nádrží nemám a není to jediná nádrž, kterou jsem viděl a neměla jí.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power :twisted:
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7 :twisted:

Uživatelský avatar
stanco1
Příspěvky: 632
Registrován: 19. 10. 2007 06:13
Bydliště: Žilina

Příspěvek od stanco1 » 03. 09. 2010 08:19

Ja som nedavno menil z 55 na 63 a skutocne tam ta prepojka nie je. Nadrz pasuje bez komplikacii a ani hadicky nie su problem ale treba menit budiky a dozapojit druhy plavak ktory tato nadrz naviac oproti 55litrovej obsahuje. Tu na tetjto scheme zistis ako:

Obrázek

Uploaded with ImageShack.us

Uživatelský avatar
stanco1
Příspěvky: 632
Registrován: 19. 10. 2007 06:13
Bydliště: Žilina

Příspěvek od stanco1 » 03. 09. 2010 08:21


Uživatelský avatar
stanco1
Příspěvky: 632
Registrován: 19. 10. 2007 06:13
Bydliště: Žilina

Příspěvek od stanco1 » 03. 09. 2010 08:25

Este som zabudol, cerpadlo moze byt dnu aj vonku, to zalezi od toho ci je to chrom, alebo plastak avsak tiez to neplati bez vynimky.

Uživatelský avatar
budha
člen E30.cz
Příspěvky: 1391
Registrován: 16. 04. 2006 13:28
Bydliště: Kladno/Praha

Příspěvek od budha » 03. 09. 2010 09:05

já se přidám s názorem, že jsem řešil ne výměnu nádrže, ale to, že špatně ukazovala (63L)...stačí vyměnit budík, ale musí to být ten správný, ocejchovaný do 60L a za tim ještě tečka.. :P

Jinak propojka na těhle nádržích není, sám jsem se divil jak to funguje - je to uvnitř spojený U trubicí. :shock:
Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990

Ada_CZ
člen E30.cz
Příspěvky: 758
Registrován: 13. 10. 2006 20:06
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Ada_CZ » 03. 09. 2010 09:40

Dík moc,

uvidím co se seženu v nej stavu. Takže shánět můžu..
Stanco - výstižná odpověď:)
Ve schématech se až tak nevyznám :oops: Ale něco z toho vyčíst dovedu.

Až bude nádrž doma, eventuálně ještě požádám o radu.

budha - Napadlo mě, jestlis třeba neměl budíky 63, ve kterých někdo vyměnil budík..
Ale podle schématu by to skutečně mohlo být tak, že je potřeba osadit jen pin navíc

Uživatelský avatar
Iwan
Příspěvky: 4111
Registrován: 01. 02. 2004 20:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Iwan » 03. 09. 2010 21:23

Tak to sorry...rukama mi prosly snad vsechny motorizace chrom/plast (krom kabria) a propojku mela nadrz vzdy :shock:
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... :arrow: nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html

Uživatelský avatar
Iwan
Příspěvky: 4111
Registrován: 01. 02. 2004 20:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Iwan » 03. 09. 2010 21:26

A kurva, co to je ? :lol:
hned v dalsim prispevku od Macka :D nova-nadrz-e30-prvni-chromaci-t83265.html

to jsem nikdy nevidel :oops:
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... :arrow: nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html

Uživatelský avatar
Iwan
Příspěvky: 4111
Registrován: 01. 02. 2004 20:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Iwan » 03. 09. 2010 21:30

Ha, uz to vidim... 58L do 9/1983 ... 316,318,320,323
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... :arrow: nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html

Gabo
člen E30.cz
Příspěvky: 4293
Registrován: 20. 02. 2006 18:51
Bydliště: Nížkov (ZR)

Příspěvek od Gabo » 03. 09. 2010 21:34

Netušíte někdo, jestli bych tu od Macka ncpal bez nějakých větších úprav na toura? Moje asi bude nic moc kolem hrdla co se připojuje tankovací hadica ...
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA

Odpovědět