zdravím, zkusím zde zainzerovat svého toura, tentokrát zcela vážně... hned úvodem i důvod, koukám po novějším denním autě s tím, že nějakou třícu v kupé si domů časem pořídím taky
Jedná se tedy o:
BMW E30 325i Touring (původně 318i, v D legální přestavba na 325i)
r.v.11/1993
barva - mauritiusblau-metallic
dif 3,61
eko zaplacena
kola 16" viz fotky v klubových autech: pribeh-modreho-toura-t71080.html ostatně zde se dočtete o autě vše...
z výbavy:
- anatomy + výhřev - design interiér
- el. přední okna a šibr
- malý BC
- servo
- xenony + černé přední světla (dělané doma, ale slušně)
- tmavé blinkry DEPO
- central + DO
- mlhovky
- čelní sklo s pruhem
- kroužky v budíkách
- sportovní (drift) volant OMP
- auto je sníženo cca -60/55 (odhad - nedělal jsem já)
Interiér velmi zachovalý až na řidičovu sedačku, která je trhlá - né nějak hrozně. Auto je na pohled, dovolím si tvrdit, velmi líbivé, ovšem při bližší obhlídce se nějaká kosmetika najde (nějaký škrábanec, jedny dveře v lehce jiném odstínu barvy, nějaká koroze - prahy trochu více
Za poslední rok a 1/2 bylo do auta nainvestováno dost peněz, k něčemu i doklady z BMW, za zmínku určitě stojí kompletní GO hlavy před cca 15tis km (důvodem bylo prasklé těsnění pod hlavou). V autě je kultura, nic nevrže apod.
Můžu přidat plechy na zimácích...
Závady:
- vychcaný zadní podvozek
- občas doleju trochu kapaliny do serva - né velké množství (0,1l/3000-5000km)
- občas doleju trochu motorového oleje (0,5l/1500km)
- již zmíněná koroze
- blbne tachometr (asi čidlo v difu), ale to ještě asi vyřeším
Teď si více nevzpomenu...
edit ceny:
Cena bude cca 35 000Kč, s klubákama se dá o ceně rozumně dál bavit...
Dále možná výměna za moto s oboustranným doplatkem, třeba ducati monster, nebo jiný silniční dvouválec do V(L)
Jinak sháním E39 nebo E46 v touru, ale nepředpokládám, že by někdo šel do takové downgrade výměny samozřejmě s mým doplatkem...
Dotazy sem, SZ, tel: 737 444 644


více foto v klubových autech...

