Příspěvek
od Vasa » 24. 08. 2010 08:31
Zda je to VANOS nebo NE-VANOS poznas snadno - pokud ma motor zpredu rovny kryt tak je to NE-VANOS, v opcnem pripade VANOS.
Ono to na 100% bude necim jinym, protoze M50 jede bez lambdy naprosto bezproblemu s mirnym zvyseni spotreby o cca 0,3-0,5L/100km. Ovsem za predpokladu, ze zbytek cidel a prvku na motoru je funkcni a v poradku. Tak to totiz konstrukteri zamerne "vymysleli", aby zajistili alespon castecnou funkcnost motoru pri vypadku nektereho z prvku. Kdyz RJ zjisti, ze udaje z kyslikoveho cidla (lambda) je mimo povolenou toleranci zacne jeho signal ignorovat a nahradi ho ulozenou pevnou hodnotou (v tomto pripade je vysledna smes mirne bohatsi kterou motor zvladne daleko lepe bez nasledku nez smes chudou). M50 dokonce umi nouzove jet i bez "vahy vzduchu" pokud je funkcni alespon cidlo polohy skrtici klapky...
PS: Lidi Omameny..., proc si nejdrive neprectete a nasledne porozumite jak vlastne veci (obecne) funguji??? Poslouchate diletanty "od vedle" a na jejich rady "vytahujete" konektory ze vseho co najdete na motoru, kupujete nepotrebne STARE veci ktere vam nepomohou a pak to stejne date nekomu opravit kdo vi co s tim.
V 98% procentech vam postaci umet hledat Googlem a cist anglicky.
Naposledy upravil(a)
Vasa dne 24. 08. 2010 08:51, celkem upraveno 1 x.
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm