Univerzální pal. čerpadla
Univerzální pal. čerpadla
Hoj,
máte někdo zkušenosti s uni čerpadly? nejen na aukru se dají koupit čerpadla bmw e30 (zároveň AR 33).. podstatně levněji než bosch, či jiné druhovýroby.. Zkoušel to už někdo?
máte někdo zkušenosti s uni čerpadly? nejen na aukru se dají koupit čerpadla bmw e30 (zároveň AR 33).. podstatně levněji než bosch, či jiné druhovýroby.. Zkoušel to už někdo?
Mam cerpadlo z US eBaye (pred rokem i s dopravou prislo na 1500), najeto pres 30t km a zadna znamka podezreleho chovani.
Ono to cerpadlo samo o sobe temer nikdy neumre, problemem jsou vzdy necistoty ktere se dostanou do saciho traktu a pak zaseknou mechanismus. Casto pomuze ji prepolovat a roztocit na druhou stranu a uvolnit zasekly objekt.
Doporuceni: pri vymene cerpadla nikdy nenechavat stare saci sitko (takovou tu ponozku na vstupu), po nekolika letech je bezpecne KO a zadelate si na problem. Kazda nadrz je plna bordelu za ta leta
Ono to cerpadlo samo o sobe temer nikdy neumre, problemem jsou vzdy necistoty ktere se dostanou do saciho traktu a pak zaseknou mechanismus. Casto pomuze ji prepolovat a roztocit na druhou stranu a uvolnit zasekly objekt.
Doporuceni: pri vymene cerpadla nikdy nenechavat stare saci sitko (takovou tu ponozku na vstupu), po nekolika letech je bezpecne KO a zadelate si na problem. Kazda nadrz je plna bordelu za ta leta
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
Díky za odpověď.
No se mnou si to čerpadlo zahrává.. před nějakou dobou mi auto chcíplo na volnoběhu.. Nešlo startovat, tak sem zkusil vyřazovací metodou přemostit čerpadlo - rozběhlo se, zkusil jsem znovu relé, nastartoval a odjel.. (sázel jsem na kontakt) Pak najel asi 100 km.. včera mi to zas zdechlo na volnoběhu.. Ale tentokrát přemostění nepomohlo, zkusil jsem prohodit pojistku (nebyla spálená) a zas odjel... Po chvilce zase zdechlo, ale bez zásahu hned nastartovalo... a pak za dalších několika kilometrech.. zdechlo..
Sundal jsem sedák.. přemostil a akorát v něm kleplo, přepóloval jsem to.. rozběhlo se, po chvilce jsem ho zapojil normálně, domluvil náhradní odvoz pasažérům a vrátil se do garáže.. :/
Sítko je podřené, ale nesehnatelné.. Sehnal jsem pěkné akorát z 6R čerpadla a pak zjistil, že má jiný průměr nasávače..
Máš za to, že tomu čerpadlu můžu ještě věřit? (po eventuální výměně sítka)
Napadlo mě, jestli to nemůže být taky tím, že se třeba nějak přetlakoval systém..tak to pak ještě jednou zapojím, a přesvědčím se, že vratná hadice vrací dost benzinu...
Den předtím najeto 60 km bez problémů..
No se mnou si to čerpadlo zahrává.. před nějakou dobou mi auto chcíplo na volnoběhu.. Nešlo startovat, tak sem zkusil vyřazovací metodou přemostit čerpadlo - rozběhlo se, zkusil jsem znovu relé, nastartoval a odjel.. (sázel jsem na kontakt) Pak najel asi 100 km.. včera mi to zas zdechlo na volnoběhu.. Ale tentokrát přemostění nepomohlo, zkusil jsem prohodit pojistku (nebyla spálená) a zas odjel... Po chvilce zase zdechlo, ale bez zásahu hned nastartovalo... a pak za dalších několika kilometrech.. zdechlo..
Sundal jsem sedák.. přemostil a akorát v něm kleplo, přepóloval jsem to.. rozběhlo se, po chvilce jsem ho zapojil normálně, domluvil náhradní odvoz pasažérům a vrátil se do garáže.. :/
Sítko je podřené, ale nesehnatelné.. Sehnal jsem pěkné akorát z 6R čerpadla a pak zjistil, že má jiný průměr nasávače..
Máš za to, že tomu čerpadlu můžu ještě věřit? (po eventuální výměně sítka)
Napadlo mě, jestli to nemůže být taky tím, že se třeba nějak přetlakoval systém..tak to pak ještě jednou zapojím, a přesvědčím se, že vratná hadice vrací dost benzinu...
Den předtím najeto 60 km bez problémů..
problemy mohou byt 2:Ada_CZ píše:Máš za to, že tomu čerpadlu můžu ještě věřit?
1, problem s necistotami v nadrzi s kombinaci s prodrenym sitkem
2, opotrebene kontakty el.motoru v cerpadle (uhliky + rotor)
Nevim jak se stare a kolik ma najeto to cerpadlo, ale sazim to cca 90% na problem c.2. Take jsem mel takove cerpadlo ktere kdyz uz se rozbehlo tak bezelo spolehlive. Ale pokud se zastavilo zrovna v poloze "opotrebeno" tak smula...
PS: dost casto jsem se take setkal s nespolihlivym rele palivove pumpy (mne se to stalo jiz 2x)
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
Nova pumpa je se sitkem, aspon tu co jsem poridil. Koupeno na ebay a v provozu 2,5 roku neco kolem 50tkm. Kolega najeto asi 30tkm. Nova bude lepsi nez cokoliv puvodniho po tech letech, uz kvuli tomu, ze je cista a nevydrena jak pise Vasa. Udelej zrovna filtr a zkontroluj funkci regleru priskrcenim vracecky jestli mas merak a bude na dlouho zase pokoj.
Koukal jsem na ebay, asi jste brali tuhle?, no při nýnějším kurzu daleko lépe vychází ta na aukru - asi je z polska, ale počítám, že na tom snad nebudou kvalittativní rozdíly.. A má tam záruku.
Filtr jsem nechal měnit při pořízení auta, a soudě podle pěkného stříbrného vzhledu měněn byl.
A měls na mysli test regulátoru? Bohužel měřák nemám, ale spíš bych měřil tlak před regulátorem a nic nepřiškrcoval, anebo jsem špatně rozuměl.
Přesvědčím se, že je systém průchozí odpojením vracečky u čerpadla.. Při vyplém motoru by regulátor moc škrtit neměl (asi jen okolo dvou barů).. a ta pumpa umí 4bary, takže by to mělo vracet solidně.
Filtr jsem nechal měnit při pořízení auta, a soudě podle pěkného stříbrného vzhledu měněn byl.
A měls na mysli test regulátoru? Bohužel měřák nemám, ale spíš bych měřil tlak před regulátorem a nic nepřiškrcoval, anebo jsem špatně rozuměl.
Přesvědčím se, že je systém průchozí odpojením vracečky u čerpadla.. Při vyplém motoru by regulátor moc škrtit neměl (asi jen okolo dvou barů).. a ta pumpa umí 4bary, takže by to mělo vracet solidně.
Neco takoveho, ale od Tre Performance. Je znatelne tissi nez ty Walbro apod. takze kdyz nahodou zacne byt troch slyset, vis ze se neco uz zmenilo k horsimu. Ale je to celkem fuk myslim, pojedou vsechny.Ada_CZ píše:Koukal jsem na ebay, asi jste brali tuhle?, no při nýnějším kurzu daleko lépe vychází ta na aukru - asi je z polska, ale počítám, že na tom snad nebudou kvalittativní rozdíly.. A má tam záruku.
Skrtim za regulatorem na vracecce aby se dosahlo kratkodobe max. tlaku co umi pumpa. Merim samozrejme pred reglerem. Cerpadlo ma natvrdo umet tusim 2x tolik co pracovni tlak tj. u M20 6 baru aby stihalo s rezervou konstatni tlak 3bary pri max otackach, kdy jsou vstriky otevrene skoro porad. Vetsina unavenych pump to uz nezvlada.Ada_CZ píše: A měls na mysli test regulátoru? Bohužel měřák nemám, ale spíš bych měřil tlak před regulátorem a nic nepřiškrcoval, anebo jsem špatně rozuměl.
Přesvědčím se, že je systém průchozí odpojením vracečky u čerpadla.. Při vyplém motoru by regulátor moc škrtit neměl (asi jen okolo dvou barů).. a ta pumpa umí 4bary, takže by to mělo vracet solidně.
uz sem cerpadel z druhovyroby neco prodal cenove to vyjde taky na nakych 1500 a zatim bez problemu. sitko k tomu je. urcite je lepsi nove nez pouzite jak uz bylo receno
http://www.cardiagova.cz
[b][url=http://www.bimmer-tech.cz]htt ... er-tech.cz[/b]
FB: Róbert CabrioLetec Dunička
E30 328iC - dráždidlo debilů
E65 745i
E39 525iA
[b][url=http://www.bimmer-tech.cz]htt ... er-tech.cz[/b]
FB: Róbert CabrioLetec Dunička
E30 328iC - dráždidlo debilů
E65 745i
E39 525iA
samotne sitko se asi koupit neda co? Ja mam cerpadlo z druhovyroby, nicmene bez sitka - puvodni se kamsi vyparilo a nove nebo aspon nejake pouzite jem nesehnal ...
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
- Adam Lipský
- Příspěvky: 141
- Registrován: 01. 07. 2007 20:31
- Bydliště: Týn n/Vlt.
Mě stálo originál Bosch € 170. Bylo černě lakované a s nožovými kontakty v konektoru, jehož protikus a kontakty byly přiloženy - ty jsem musel nechat napájet. Je tiché a auto jede stejně jako předtím.
Co je ovšem naprosto katastrofální, je to sítko. Namísto původního oválně tvarovaného sítka s okrajem a dlouhým připojením bylo přiloženo cosi, tepelně svařené ze dvou plastových sítěk s otřepy a krátkým nasazením. Samozřejmě, že při prvním pokusu o vložení pumpy sítko spadlo do nádrže a už se mi ho nepodařilo vyndat! Rukou se tou dírou neprotáhnu a žádný jiný nástroj nemám. Musel jsem použít staré sítko, přijde mi, že stejně nejspíš fitruje lépe, než ta nová parodie.
Co je ovšem naprosto katastrofální, je to sítko. Namísto původního oválně tvarovaného sítka s okrajem a dlouhým připojením bylo přiloženo cosi, tepelně svařené ze dvou plastových sítěk s otřepy a krátkým nasazením. Samozřejmě, že při prvním pokusu o vložení pumpy sítko spadlo do nádrže a už se mi ho nepodařilo vyndat! Rukou se tou dírou neprotáhnu a žádný jiný nástroj nemám. Musel jsem použít staré sítko, přijde mi, že stejně nejspíš fitruje lépe, než ta nová parodie.
tak drobný posun... ty filtry se sehnat daj..
http://superprodukty.pl/pl,category,122 ... aliwa.html
problém - chybí info o průměru nasávače..
Mimojiné to vyrábí i Delphi - http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Delphi-F ... ccessories
-takže, kdo dodává díly byto mohl umět dohledat a obstarat, popřípadě zjistit i ostatní typy - nasávače čerpadel 4r a 6r se liší
http://superprodukty.pl/pl,category,122 ... aliwa.html
problém - chybí info o průměru nasávače..
Mimojiné to vyrábí i Delphi - http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Delphi-F ... ccessories
-takže, kdo dodává díly byto mohl umět dohledat a obstarat, popřípadě zjistit i ostatní typy - nasávače čerpadel 4r a 6r se liší