Původně 325i bezkat, r.v. 11/85, podvozek H&R/Bilstein B6, interiér černá kůže a nepotrhaný vyhřejvaný sportsitze, el. šíbr, el. okna a samozřejmě zrcátka, check control, M tech 1 volant, kola jsou BBS RM 15/7.5 gumy Matador MP43 Aquila Evo 205/50 starý rok a půl, vzorku je tam spousty
Teď je v autě m52b28, převodovka is, diff 3.64. Na motoru je asi 14 dní novej rozvodovej řetěz, novej odlučovač oleje + pár novejch hadic. Motor šlape jako hodinky a po předchozích problémech (ztráta výkonu způsobená nětěsností v sacím systému, vysokej volnoběh, velká spotřeba, hlučnost motoru způsobená vytahanym rozvoďákem) ani stopy.
Dále jsou tam nový přední ložiska, novej komplet výfuk, vyvařené oba zadní lemy, karoserie není prožraná! Přední kostky jsou samozřejmě orezlý, ale ne prožraný.
Když jsem auto kupoval, němec ukazoval 2 měsíce starou fakturu na nový kotouče a desky vpředu i vzadu + nový řazení a pošití šaltpáky.
Tak a teď druhá strana mince
Co ale opravovat nebudu je ozývající se převodovka po zahřátí (při řazení se to nijak neprojevuje) a lehce prolínající (rok starej) chladič-ten sice řešit budu, ale věřim že rozumná domluva s tim člověkem nebude, na ten bych slevu dal nebo si nechal svor. Nezapojená aktuální spotřeba a vyhřejvání sedaček.
Cenu si představuju 75 a dám k tomu i svor 3.91, funguje bez problémů, o vejkendu jsem ho testoval. Kola zvlášť neprodám, slevy nedávám, na auto mám na konec srpna kupce, takže no stress
777325383
Fotky zatim jen 2 zbytek nafotim a dodám během tejdne. Chromová lišta na druhym obrázku už je vyměněná.
















