Proč a u jakých modelů se tam dávaly ?
Otáčkoměr nebo hodiny ?
- Bajzík
- Příspěvky: 3381
- Registrován: 17. 08. 2004 08:08
- Bydliště: Okr. J. Hradec
- Kontaktovat uživatele:
Otáčkoměr nebo hodiny ?
Někdy jsou místo otáčkoměru
hodiny ...
Proč a u jakých modelů se tam dávaly ?
Proč a u jakých modelů se tam dávaly ?
- Night.chimera
- Příspěvky: 2639
- Registrován: 12. 08. 2004 17:30
- Bydliště: Praha 5
- Flery
- Bazarník
- Příspěvky: 6079
- Registrován: 16. 05. 2003 23:55
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
no u 1,8 sem videl i hodiny s ekonoměrem nebo jen hodiny u 2.0 sem to este jen s hodinama neviděl u E30 ale pokud tě hodiny serou jako mě tak koupíš E30 s hodinama vyměníš budíky za verzi s otáčkoměrem jen zapojíš ty 3 konektory a je to vše!
ale když sem viděl u E36 1,6i hodiny šel sem do kolen
este sem zapoměl 1,8 může mít i otáčkoměr bez ekonoměru anebo klasiku otáčkoměr ekonoměr
ale když sem viděl u E36 1,6i hodiny šel sem do kolen
este sem zapoměl 1,8 může mít i otáčkoměr bez ekonoměru anebo klasiku otáčkoměr ekonoměr
Tel : 773 622 822
____________________
E39 525D
____________________
E39 525D
vubec nechapu co za trotla vymyslelo davat na budiky hodiny..kurva co je mi do toho kolik je hodin se muzu podivat na hodinky a ne mit porad na ocich tri ctvrte na dvanact potrebuju videt kolik to toci sice sem na budiky uz nedivam ale to je tim ze to auto znam ale stejne jak vidim hodiny tak du od toho 
----------------------:)
ale panove, pravi GENTLEMANI monopostu z rannych veku motorismu meli sluch, vy ho nemateAnd píše:vubec nechapu co za trotla vymyslelo davat na budiky hodiny..kurva co je mi do toho kolik je hodin se muzu podivat na hodinky a ne mit porad na ocich tri ctvrte na dvanact potrebuju videt kolik to toci sice sem na budiky uz nedivam ale to je tim ze to auto znam ale stejne jak vidim hodiny tak du od toho
E+5 
Ja teda nevim jak vy, ale pro me je otackomer leda tak pro dobrej pocit, ze ho tam mam... nikdy jsem se na nej nepodival, leda tak na sprintech, kdyz chci radit fakt presne a ne jen pocitove... V pezotovi mam hodiny a nicemu to nevadi, ba naopak, kdyz me zlobil palivomer, byl jsem rad, ze tam ty hodiny jsou - je tam totiz dalsi cudlik na serizovani hodin a po jeho zmacknuti dostal palivomer opet kontakt
I kdyz, ted, kdyz uz jsem to rozebral a opravil, by to fakt chtelo otackomer pro ten pocit

E39 535i sedan
jasne ja taky slysim esi to na ma nizkej volnobeh a chcipa to a poznam ze uz to netahne tak by bylo dobry zaradit dalsi rychlostni stupen.
ale stejne uz pro ten krasnej pocit kdyz vidim jak rucicka otackomeru lita tam a zpatky
a navic tohle je u auta ktery znam ale kdyz du koupit treba E30 a ma hodiny tak jak poznam esi toci spravne? kdyz nemam dokonalej sluch a vyborvny znalosti o E30 tak to proste nepoznam. vytocim to do max a jak poznam ze uz je to opravdu max tech 6400 a ze to auto neni treba nak posrany?
ale stejne uz pro ten krasnej pocit kdyz vidim jak rucicka otackomeru lita tam a zpatky
a navic tohle je u auta ktery znam ale kdyz du koupit treba E30 a ma hodiny tak jak poznam esi toci spravne? kdyz nemam dokonalej sluch a vyborvny znalosti o E30 tak to proste nepoznam. vytocim to do max a jak poznam ze uz je to opravdu max tech 6400 a ze to auto neni treba nak posrany?
----------------------:)
Mnooo, tak ja to u ty 406 po zahrati zkusil na letisti... jedna, dva a kotel az do omezovace... 120 km/h podle tacha na dvojku, pak to zaclo klasicky cukat - rekl bych, ze tam jsou otacky naprosto v poradku... Kdyz jsme davali sprinty s kamosem s oktavkou, tak on rikal, ze tam daval petku nekdy v 80ti (TDicko)... ja na to, ze jsem radil jenom na dvojku a pak jsem se kochal, jak mi mizi ve zpetnym zrcatku 
E39 535i sedan
Fx píše:Mnooo, tak ja to u ty 406 po zahrati zkusil na letisti... jedna, dva a kotel az do omezovace... 120 km/h podle tacha na dvojku, pak to zaclo klasicky cukat - rekl bych, ze tam jsou otacky naprosto v poradku... Kdyz jsme davali sprinty s kamosem s oktavkou, tak on rikal, ze tam daval petku nekdy v 80ti (TDicko)... ja na to, ze jsem radil jenom na dvojku a pak jsem se kochal, jak mi mizi ve zpetnym zrcatku
tak to musel bejt sprint jak hovado
(oo=[][]=oo) origo power (oo=[][]=xo) žižka power (ox=[][]=xo) EX DC power (xx=[][]=xo) super žižka power (xx=[][]=xx) slepejš power
-
athlon_137
- Příspěvky: 1885
- Registrován: 15. 02. 2003 12:21
Videl jsi nekdy krivku tocivyho momentu u TDi? Vis, na jaky otacky kolik jede a kdy to nejlip tahne? Delali jsme hodne pokusu a svete div se, ono to takhle fakt vychazi na nelepsi zrychleni...Dymak píše:Fx píše:Mnooo, tak ja to u ty 406 po zahrati zkusil na letisti... jedna, dva a kotel az do omezovace... 120 km/h podle tacha na dvojku, pak to zaclo klasicky cukat - rekl bych, ze tam jsou otacky naprosto v poradku... Kdyz jsme davali sprinty s kamosem s oktavkou, tak on rikal, ze tam daval petku nekdy v 80ti (TDicko)... ja na to, ze jsem radil jenom na dvojku a pak jsem se kochal, jak mi mizi ve zpetnym zrcatku
tak to musel bejt sprint jak hovadopětku v osmdesáti... hm..
Edit: Eh, akorat teda mala oprava, mela tam bejt 4ka v 80ti
Naposledy upravil(a) Fx dne 12. 09. 2004 10:09, celkem upraveno 1 x.
E39 535i sedan
Asi jo a chtěl do dovézt domu eště teplejathlon_137 píše:Asi jel jenom pro chleba nebo tak necoDymak píše: tak to musel bejt sprint jak hovadopětku v osmdesáti... hm..
(oo=[][]=oo) origo power (oo=[][]=xo) žižka power (ox=[][]=xo) EX DC power (xx=[][]=xo) super žižka power (xx=[][]=xx) slepejš power
No já co jezdim s 1,8D tak trojku tam dávam tak v 80ti, takže tam to bude taky trochu jiný...
jinak mam m10 a sou tam hodiny, ale bez ekonoměru... to se dá taky určitě v poho přehodit....
jinak mam m10 a sou tam hodiny, ale bez ekonoměru... to se dá taky určitě v poho přehodit....
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O...
nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O...




