M30B35 -E30 nestaruje

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
pip
Příspěvky: 2161
Registrován: 28. 09. 2006 18:05

M30B35 -E30 nestaruje

Příspěvek od pip » 01. 07. 2010 19:05

Zdravim,
Mam takovej problem. Nasednu do auta a najednou nestartuje. Zjistil jsem nehazi jiskru a nedodava palivo. Pojistky jsou ok, relatka jsou ok, RJ je ok, civka je ok. Napada nekoho z vas bitte neco konkretniho, co by jeste mohlo byt v prdeli? Vidim to na nejakej elektrickej problem co ma vliv jak na to palivo, tak na jiskru. Ovsem jist si nejsem.

A tak asi dva krat z peti nebo ctyr startu pred tim nez to umrelo jsem to nakopl az podruhe - tedy prvne jsem to nenatocil, vypnul jsem klicek, pockal par vterin a pak znovu a uz to jelo.

Uživatelský avatar
maca
člen E30.cz
Příspěvky: 6234
Registrován: 02. 01. 2005 17:51
Bydliště: osek-teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od maca » 01. 07. 2010 19:18

snuimac otacek, auto pak nevi ze se toci motor a nedava to jiskru a ani beno, mozna kostra motoru
clovek jak starne tak zjistuje, ze original je stejne nejlepsi :mrgreen:

Uživatelský avatar
pip
Příspěvky: 2161
Registrován: 28. 09. 2006 18:05

Příspěvek od pip » 01. 07. 2010 19:22

Kostru jsem skousel a snimac me take napadl, ale bylo mi receno, ze na dodavku benzinu nema vliv. Take ja jsem si pred tim myslel, ze cerpadlo jede "na primo", t.j. jakonahle se zacne startovat hned se spousti nezavisle.
Neni to tedy tak?

Uživatelský avatar
Stany
Příspěvky: 3989
Registrován: 10. 02. 2004 21:42
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Stany » 01. 07. 2010 20:33

Relátka od zapalování a pumpy sepnou nebo jsou mrtvé :idea:

Uživatelský avatar
pip
Příspěvky: 2161
Registrován: 28. 09. 2006 18:05

Příspěvek od pip » 02. 07. 2010 10:16

Po zapnuti elektriky klickem nezacvakaji a to jsem taky resil, protoze se pamatuju ze s M20 zacvakali vzdy...akorat jsem si nemohl vzpomenout jestli i u M30, protoze ji mam v aute jen chvili. Kazdopadne jsem je vymenil za jina, ktere jsou ok a furt nic, takze tim to nebude.
Fakt to vidim na ten snimac....nic jineho to snad nemuze uz byt...

Uživatelský avatar
Stany
Příspěvky: 3989
Registrován: 10. 02. 2004 21:42
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Stany » 02. 07. 2010 10:41

Pokud ti nesepne bílé relátko nepůjde nic :!:
Tak že zjisti proč nespíná to relátko

Uživatelský avatar
pip
Příspěvky: 2161
Registrován: 28. 09. 2006 18:05

Příspěvek od pip » 02. 07. 2010 10:51

To byla druha vec co me napadla pak - chyba v elektrice pred relatkem. Ale po otoceni klicku elektrika bzuci. Vyberu relatko, stichne to, dam ho spatky a zase bzuci.

Uživatelský avatar
Stany
Příspěvky: 3989
Registrován: 10. 02. 2004 21:42
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Stany » 02. 07. 2010 11:01

Pokud slyšíš bzučení tak relátko spíná :idea:

Svíčky nehází jiskru :arrow: Svíčky jsou mokré od benzínu :?:

Uživatelský avatar
pip
Příspěvky: 2161
Registrován: 28. 09. 2006 18:05

Příspěvek od pip » 02. 07. 2010 11:21

Jak rikam, palivo nejede a svicky nehazi jiskru. Ale cerpadlo je ok. Mel jsem vyndany hadice od privodu paliva pri startovani. A pri startovani ani nesepina cerpadlo.

Uživatelský avatar
stanco1
Příspěvky: 632
Registrován: 19. 10. 2007 06:13
Bydliště: Žilina

Příspěvek od stanco1 » 02. 07. 2010 18:28

Tiez by som to videl na ten snimac otacok.

Uživatelský avatar
pip
Příspěvky: 2161
Registrován: 28. 09. 2006 18:05

Příspěvek od pip » 02. 07. 2010 18:36

Uz predvcerom mi napadlo...predpokladam, ze to bude rovnaka story ako s RJ, t.j., ze funkcnost sa da overit iba zamenou za iny kus...?

Uživatelský avatar
stanco1
Příspěvky: 632
Registrován: 19. 10. 2007 06:13
Bydliště: Žilina

Příspěvek od stanco1 » 02. 07. 2010 19:07


Uživatelský avatar
Radek_750iA
Příspěvky: 3262
Registrován: 16. 09. 2003 22:16
Bydliště: K. Vary

Příspěvek od Radek_750iA » 02. 07. 2010 21:22

nemuzes mit spatne zapojeny-prohozeny konektory? u M30 to jde celkem snadno
205GTi, 318i, 323i, 325i, 730iA, 750iA, 325iC, R5 ALPINE, 324td, 520i,320i/2,5, 520i, 735iAl, & 750iA, 318i,525iAT,525TDS e39,528iT e39,535iA e39,735iA e38 FL,335iC M-Tech II,735i e65,M5 e34 91,e30 325i M-Tech I,T4VR6,A6 3.0TDi --> 850Ci & 535d

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 02. 07. 2010 22:51

Radek_750iA píše:nemuzes mit spatne zapojeny-prohozeny konektory? u M30 to jde celkem snadno
nevim zda u M30, ale napr M20 je ma uplne stejne, nechtena zamena je otazka sekundy
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
pip
Příspěvky: 2161
Registrován: 28. 09. 2006 18:05

Příspěvek od pip » 03. 07. 2010 08:43

Jo to je. Kdyz jsem ten motor zapojoval poprve do auta, tak se mi to taky povedlo prohodit. Ale jak jsem psal, motor mi bezel az do teto chvile, tudiz zapojeno je to spravne.

Uživatelský avatar
Pinki
Příspěvky: 1788
Registrován: 12. 05. 2005 06:37
Bydliště: Ostrava-Bartovice

Příspěvek od Pinki » 04. 07. 2010 08:53

Změř na pinu řídící jednotky č.47 proti kostře jestli tam máš při startování střídavé napětí cca 4 Volty .Tak zjistíš jestli máš snímač otáček v pořádku.

Uživatelský avatar
pip
Příspěvky: 2161
Registrován: 28. 09. 2006 18:05

Příspěvek od pip » 04. 07. 2010 10:22

Pinki píše:Změř na pinu řídící jednotky č.47 proti kostře jestli tam máš při startování střídavé napětí cca 4 Volty .Tak zjistíš jestli máš snímač otáček v pořádku.
Presne neco takoveho jsem mel na mysli :D
Nicmene uz jsem vymenil za jinej a bylo to tim. Kazdopadne uzitocna informace do budoucna.

Odpovědět