Cau chlapy, mam E30 325E a potreboval bych tip na opravu me zavady.
Pri vyssich otackach se mi auto chova, jako kdybych pridal na plynu a pak zase hned ubral. Zase pridal a zase ubral. Svicky mam novy, palivovy a vzduchovy filtr taky. Mam i novy rozvody. Jen kabely mam starsi. Je mozny, ze by to delaly ty kabely? Uz fakt nevim co by to mohlo byt. Smes je pry taky v poradku. Strasne me to zere.
Budu vdecny za kazdou radu. Predem moc dekuji.
Zapalovaci kabely
- Night.chimera
- Příspěvky: 2639
- Registrován: 12. 08. 2004 17:30
- Bydliště: Praha 5
Co treba vaha vzduchu???
Co treba benzinova pumpa???
Co treba regulator tlaku???
Takovych vice ci mene pravdepodobnych vykriku si tady muzes precist spoustu.
V podstate se muzes vydat 2 cestama: Bud zajedes na diagnostiku a budes doufat, ze se zavada ukaze, nebo zacnes vymenovat soucastky metodou pokus-omyl.
Co treba benzinova pumpa???
Co treba regulator tlaku???
Takovych vice ci mene pravdepodobnych vykriku si tady muzes precist spoustu.
V podstate se muzes vydat 2 cestama: Bud zajedes na diagnostiku a budes doufat, ze se zavada ukaze, nebo zacnes vymenovat soucastky metodou pokus-omyl.
Cívku sem uz taky vyzkousel a bylo to furt stejny. Tak me jeste napada jestli to nemuze delat falesny vzduch. Projevuje se timhle zpusobem falesne nasaty vzduch? V tom gumovym kolene mozna nejaka prasklinka je.
A jak vubec vyzkousim vzduchovou vahu. Je na to nejaky zpusob? Mam multimetr a meril sem odpor na potaku. Ale nevim co a jak ma ukazovat.
Snad mi poradite nejaky jinny zpusob.
A jak vubec vyzkousim vzduchovou vahu. Je na to nejaky zpusob? Mam multimetr a meril sem odpor na potaku. Ale nevim co a jak ma ukazovat.
Snad mi poradite nejaky jinny zpusob.