Dlouhý start M10
Dlouhý start M10
Nazdar chlapy mám prosbu nemáte někdo zkušenost s dlouhým startem u motoru M10??Dával jsem tam nový kabely svíčky i rozdělovač a nic se nezměnilo.Je to jen za studena když je ohřátej tak chytá jakš takš dobře.Kdybyste někdo věděl budu rád za každou radu zatim díky
pravděpodobně máš problém s pátým vstřikem paliva, který je funkční jen při studeném startu u M10 - tzn. zkontrolovat jestli do něj při startování jde šťáva a benzín - buď vstupy do něj proměř, nebo si ho vymontuj a nech někoho startovat, měl by pěkně mlžit při studenym startu
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
Ovšem to bude spíš problém samotnýho akumulátoru...Flip píše:mě to dělá čas od času taky.. jezdím do práce a z práce 5km.. ráno vyhřívám vokno, hraje rádio, fouká topení.. a chytá to čímdál hůř.. a asi po měsíci klekne baterka.. nabiju jí a chytá na první nabrnknutí.. prostě se mi to nestíhá dobíjet.. ale stačí zajet na nákup 20km a z5 a je nabito..
To je tym, ze jazdis kratke trasy-pri starte minies vela energie ktoru za tak kratky usek nedobijes.Flip píše:ee.. altík i baterku mám přeměřenou
Baterka potrebuje na dobitie odbraneho mnozstva energie rovnakym prudom akym si odoberal energiu podstatne dlhsi cas.
Kdezto pri starte odberas takmer skratovy prud a dobijas len jeho zlomkom.
Taktiez pri tak drastickom odbere aky je pri starte sa straca aj efektivnost baterie.
Tiez treba brat v uvahu samovolne vybijanie a teplotne podmienky.
E30 2,5i mit LSD + E36 1,8i mit LPG = 

Ja to vim..stanco1 píše:To je tym, ze jazdis kratke trasy-pri starte minies vela energie ktoru za tak kratky usek nedobijes.Flip píše:ee.. altík i baterku mám přeměřenou
Baterka potrebuje na dobitie odbraneho mnozstva energie rovnakym prudom akym si odoberal energiu podstatne dlhsi cas.
Kdezto pri starte odberas takmer skratovy prud a dobijas len jeho zlomkom.
Taktiez pri tak drastickom odbere aky je pri starte sa straca aj efektivnost baterie.
Tiez treba brat v uvahu samovolne vybijanie a teplotne podmienky.


Doporučuji zrepasovat,je to paráda když řemen nevrže neskřípe a dobíjí jak máJarek59 píše:Já mám chlapy 4 válce 1.8i. Baterka je nová asi tak půl roku tak že v ní by snad problém být nemuse¨l ale tak raději jí skusím přeměřit.A altík nevím jestli běží tak jak má proto že při studeným startu mi tak jednou dvakrát zaskřípe řemen,mám v háji siláče na altíku.Jinak díky za rady.

vymackane-silentbloky-alternatoru-t61167.html
Tak mám vyměněnej držák altíku,byl naprasklej tak že vždy když jsem ho dotáh tak se po pár nastartování zase povolil.Dal jsem novej a paráda motor se nepřehřejvá,klíňák nekřípe a startuje to tak jak má.Tak díky kluci za radu. Ještě se zeptám jestli někdo nevíte kde sehnat ty silentbloky do altíku,prý se to schání líp než dobře 

Silentbloky origo v BMW a nestojí moc peněz,nebo nechat udělatJarek59 píše:Tak mám vyměněnej držák altíku,byl naprasklej tak že vždy když jsem ho dotáh tak se po pár nastartování zase povolil.Dal jsem novej a paráda motor se nepřehřejvá,klíňák nekřípe a startuje to tak jak má.Tak díky kluci za radu. Ještě se zeptám jestli někdo nevíte kde sehnat ty silentbloky do altíku,prý se to schání líp než dobře

:)
Trošku obnovím túto tému. Keď je motor úplne studený tak je všetko ok, aj keď je úplne teplý tak to chytá krásne, ale ako náhle je teplota v modrom poli na teplomery . Tak to točí točí a chytí to až neskôr.
1sd56gsd1
R 1 3 5
└┼┼┤ ♥
--2 4 --
R 1 3 5
└┼┼┤ ♥
--2 4 --
Tohle jsem zkoušel stokrát,vstřiků vyměnil x,ověřil jeho funkci a stále nic.Sice dlouho nestartuji ale pro změnu mi to drží nízko volnoběh po krátkou dobu,jakmile se ručička teploměru přehoupne za modrý pole tak vše ok.otáčky jak mají být a start taky o.k.DC píše:ta samá rada jako na začátku - zjistit co v tu dobu dělá pátej vstřik - pokud by totiž byl otevřenej a motor měl teplotu nad 35°C, tak by ho víc benzinu dusilo
DC,když říkám všechno odzkoušený tak všechnoDC píše:tak potom zbývá ještě ventil volnoběhu - je nastavitelný myslim sedmičkou šroubkem - s tím si taky můžeš pohrát - doporučuju použít na zkoušení jinej, nebo si poznačit polohu




Že váháš,funguje jak má.Dokonce jsem zkusmo propojil i ty gumový hadice které k němu přivádějí a odvádějí vzduch na tvrdo.V ten moment měl motor otáčky jak má mít(za studena),šoupě funguje jak má i na autě ale jakmile jsem to pozapojoval zpět tak vše bylo při starém.Venca píše:Jestli se pamatuju, tak šoupě přídavnýho vzduchu jsi na svým autě testoval, je tak..?DVORIS píše:...Prostě ten "cucák"mi funguje uplně naopak jak má a to tak že při studeným nebo vlažným startu místo aby držel vyšší volnoběh,drží nižší a po dosažení určité teploty se srovná![]()
rovnaky problem do bodky
Zdravim pani, na uvod ... nie som ziadny mechanik, ani som este 30ku nemal rozrobenu ... ale mam presne taky isty problem ako DVORIS motor nastartuje v pohode ale pokym je studeny tak ma volnobezne otacky okolo 500, ked sa zahreje blizko stredovej ciarky uz ma volnobeh uplne v poriadku okolo 1000 (co je tusim viac ako by mal mat ale to je len o nastaveni ... pokial viem).
Mozete mi popisat co treba skontrolovat?? Rozdelovac, kable vyzeraju normalne, sviecky som menil tak pred 3 tyzdnami (motor chytal obcas na 3 valce, jedna nebola dotiahnuta a vyrazne viac zanesena ako ostatne tak som radsej vymenil vsetky).
Diky moc za kazdu radu
Mozete mi popisat co treba skontrolovat?? Rozdelovac, kable vyzeraju normalne, sviecky som menil tak pred 3 tyzdnami (motor chytal obcas na 3 valce, jedna nebola dotiahnuta a vyrazne viac zanesena ako ostatne tak som radsej vymenil vsetky).
Diky moc za kazdu radu