Podložky na změnu rozteče 4x100 -> 5x120
Podložky na změnu rozteče 4x100 -> 5x120
Zdravím.
Má někdo možnost vyrobit podložky se změnou rozteče ze 4x100 na 5x120? Středění k náboji 57.1, ke kolu 72.5 mm. Jaká je nejmenší možná tloušťka?
Případně, jestli někdo našel na prodej na netu, já zatím to štěstí neměl...
Díky
Má někdo možnost vyrobit podložky se změnou rozteče ze 4x100 na 5x120? Středění k náboji 57.1, ke kolu 72.5 mm. Jaká je nejmenší možná tloušťka?
Případně, jestli někdo našel na prodej na netu, já zatím to štěstí neměl...
Díky
E31 850i '92 & E38 740i '01 & trocha vysněné rejže k tomu...
=> WildWerke
- Radek_750iA
- Příspěvky: 3262
- Registrován: 16. 09. 2003 22:16
- Bydliště: K. Vary
uz se to tu x krat resilo staci pohledat.... jinak vyslo, ze to vicemene nejde normalne udelat pac se prekryva jedna z der
205GTi, 318i, 323i, 325i, 730iA, 750iA, 325iC, R5 ALPINE, 324td, 520i,320i/2,5, 520i, 735iAl, & 750iA, 318i,525iAT,525TDS e39,528iT e39,535iA e39,735iA e38 FL,335iC M-Tech II,735i e65,M5 e34 91,e30 325i M-Tech I,T4VR6,A6 3.0TDi --> 850Ci & 535d
Přiznám se, že jsem se pokoušel trochu hledat a nic moc výsledek...
Pokud si Radku vzpomeneš, kde to bylo a podaří se ti to najít, za link budu vděčný
Ale pravda, že co jsem začal s výkresem, došel jsem k podobnýmu... Při dírách pro šrouby 14mm, viz jednoduchej situační náčrt (rozměrově přesný):

Pak ještě varianta, že 5x120 budou 12ky štefty...:

Jenže...pochybuju, že je možný sehnat imbusy, co maj přesah hlavy třeba mm, navíc bych si na tom netroufl jezdit, kdybych měl spolíhat, že mi to drží na 4x hrana 1 mm... Tááákže někdo nějakej nápad? U tohohle auta šlo pouze o to dostat tam daný kola, do kterých odmítám vrtat, překopávat rozteč na 5x120 jsem moc nechtěl, protože to je spousta dalších věcí
Evidentně na 5x130 už to vychází i reálně:



Ale pravda, že co jsem začal s výkresem, došel jsem k podobnýmu... Při dírách pro šrouby 14mm, viz jednoduchej situační náčrt (rozměrově přesný):

Pak ještě varianta, že 5x120 budou 12ky štefty...:

Jenže...pochybuju, že je možný sehnat imbusy, co maj přesah hlavy třeba mm, navíc bych si na tom netroufl jezdit, kdybych měl spolíhat, že mi to drží na 4x hrana 1 mm... Tááákže někdo nějakej nápad? U tohohle auta šlo pouze o to dostat tam daný kola, do kterých odmítám vrtat, překopávat rozteč na 5x120 jsem moc nechtěl, protože to je spousta dalších věcí

Evidentně na 5x130 už to vychází i reálně:
A jestli na 5x120 ne, tak Báwa hážu ze skály a kupuju si Porsche


E31 850i '92 & E38 740i '01 & trocha vysněné rejže k tomu...
=> WildWerke
- Maranelo
- Bublik a Ondrášek
- Příspěvky: 3777
- Registrován: 24. 02. 2003 00:52
- Bydliště: někde v CZ... možná
- Kontaktovat uživatele:
tohle ti spis rekne boost jak ta podlozka/zavit musi byt tlusta aby sroub/kolo udrzela... tak trebas by ses do tech 3cm vesel. ja to je odhadnul
kazdopadne je to oprc a taky jsem z toho zatim upustil
jde o to ze do te prvni podlozky se musej schovat i hlavy sroubu + nejaky maso za ktery to drzi a druha zase musi za neco drzet kolo.
pamatuju si ze tady nekdo prodaval alpinky 17 s takhle udelanyma podlozkama ale byl to poctivej kus zeleza ne dural a to je podle me mooc tezky
ted mi doslo ze se ty hlavy museji vejit i do te druhe podlozky

kazdopadne je to oprc a taky jsem z toho zatim upustil

jde o to ze do te prvni podlozky se musej schovat i hlavy sroubu + nejaky maso za ktery to drzi a druha zase musi za neco drzet kolo.
pamatuju si ze tady nekdo prodaval alpinky 17 s takhle udelanyma podlozkama ale byl to poctivej kus zeleza ne dural a to je podle me mooc tezky

ted mi doslo ze se ty hlavy museji vejit i do te druhe podlozky

- maca
- člen E30.cz
- Příspěvky: 6234
- Registrován: 02. 01. 2005 17:51
- Bydliště: osek-teplice
- Kontaktovat uživatele:
jde to! balik to tak mel, mel sice ze 4x100 ma 5x112, ale to je ten samej problem, delaji to slovaci, nestalo to zas takovou raketu a fungovalo to dobre! napis balickovi at ti da kontakt, vim ze jeden sroub tam byl nejka jinak delanej a v tom byl nejak zavit, pakarna, ale v principu funkcni a me se i zdalo ze bezpecny
ale uz si to nevybavuju presne, ale koukal sem na to a vyrobit to by bylo drazsi jak si to nechat udelat primo od tech typku, trvalo to dyl, ale vysledek perfektni

clovek jak starne tak zjistuje, ze original je stejne nejlepsi 

Vymyslet a vyrobit by to možná i šlo, ale nevidím jediný důvod tohoto řešení. Už mám vymyšlenou velice jednoduchou variantu překopu na 5x120 s použitím nábojů z E36 nebo E46(jsou stejný) a v řešení je i funkčnost ABS. Doufám, že brzy se dostanu i k výrobě prototypu.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power

SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7

BOOSTe si prostě jedničkaBOOST píše:Vymyslet a vyrobit by to možná i šlo, ale nevidím jediný důvod tohoto řešení. Už mám vymyšlenou velice jednoduchou variantu překopu na 5x120 s použitím nábojů z E36 nebo E46(jsou stejný) a v řešení je i funkčnost ABS. Doufám, že brzy se dostanu i k výrobě prototypu.


Clio RS 2009 - malá raketa odešla. Ropa TDCi power přišla
Něco na tenhle způsob?
http://www.e30tech.com/forum/showthread.php?t=48607
Jo, samozřejmě, bude to promakanější, protože to je od Tebe

http://www.e30tech.com/forum/showthread.php?t=48607
Jo, samozřejmě, bude to promakanější, protože to je od Tebe


E31 850i '92 & E38 740i '01 & trocha vysněné rejže k tomu...
=> WildWerke
Jj je to na tenhle způsob, ale bez nutnosti použití podložky pod kotouč.WilD píše:Něco na tenhle způsob?
http://www.e30tech.com/forum/showthread.php?t=48607
Jo, samozřejmě, bude to promakanější, protože to je od Tebe![]()
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power

SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7

přesně takhle to mám udělané já a pinki, a zatím to kupodivu funguje dobřeWilD píše:Hooonzo, z tohodle duvenblejt![]()
![]()
Bez podložky pod kotouč, to se mi zamlouváTakže se poposune už ten samotnej náboj, je tak? Ehm, "vypodložíš" už ten trn z E36/46, co se tam našroubovává?

E30 Drift special LS3 6.2 supercharger
E24 635CSi
Z3 roadster S54
Z3 Coupe 2.8
E24 635CSi
Z3 roadster S54
Z3 Coupe 2.8