Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
-
b.e.a.s.t.
- Příspěvky: 94
- Registrován: 14. 01. 2009 21:57
Příspěvek
od b.e.a.s.t. » 01. 06. 2010 15:06
Vim ze to mozna na e30.cz nepatri, ale mam to tu rad a verim ze mi nekdo poradi ze svych zkusenosti.
Preymslim o koupi e46 330 coupe, ale nevim jestli benzin x diesel a manual x automat. Ma nekdo zkusenosti s poruchovosti motoru a prevodovek?
Rad bych coupe v m-paketu. Nepotrebuju abyste mi nejake shaneli, jen proste na co se mam pripravit a co je lepsi na jizdu po Praze a na opravy.
Diky

E30 325 white cabrio & E92 330i M-packet & E70 X5 3.0D
-
BMWHanz
- Příspěvky: 1177
- Registrován: 08. 10. 2008 16:03
- Bydliště: Jihlava
Příspěvek
od BMWHanz » 01. 06. 2010 16:21
za me 330D po faceliftu. vyborny pojezdeni

-
Zavarenec
- Brázdim Škarpovič
- Příspěvky: 7772
- Registrován: 23. 09. 2005 12:59
- Bydliště: P9
Příspěvek
od Zavarenec » 01. 06. 2010 16:23
330i manual

E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
-
curich
- Příspěvky: 1681
- Registrován: 06. 01. 2008 14:10
- Bydliště: BRNO
Příspěvek
od curich » 01. 06. 2010 17:01
jestli naftu, tak zásadně po faceliftu ... je tu mnohem nižší riziko nějakýho průseru

-
b.e.a.s.t.
- Příspěvky: 94
- Registrován: 14. 01. 2009 21:57
Příspěvek
od b.e.a.s.t. » 01. 06. 2010 18:48
Zavarenec píše:330i manual

kolik to tak muze zrat po praze?

E30 325 white cabrio & E92 330i M-packet & E70 X5 3.0D
-
b.e.a.s.t.
- Příspěvky: 94
- Registrován: 14. 01. 2009 21:57
Příspěvek
od b.e.a.s.t. » 01. 06. 2010 19:00
je pravda ze nafta je na opravu o hodne drazsi nez benzin a vydrzi min ujetych kilometru? A jak je to se zvukem? Nebude to znit jako traktor pri jizde? Nikdy sem v tom nejel.
E30 325 white cabrio & E92 330i M-packet & E70 X5 3.0D
-
curich
- Příspěvky: 1681
- Registrován: 06. 01. 2008 14:10
- Bydliště: BRNO
Příspěvek
od curich » 01. 06. 2010 19:18
nafty jsou celkově náchylnější na chování k nic, kupovat jetou naftu je vždy tak trochu loterie ... nikdy nevíš, kdo a jak se o to před tebou choval.
u pofaceliftových modelů jsou podchyceny základní problémy z první série motorů.
Ale ani u pofaceliftu to není 100%, většinou je vše OK, ale zním jednoho člověka, co takhle koupil pofaceliftovou naftu, najel 2000km a propálenej válec ... už to tak koupil a musel nechat měnit celej motor ...
-
b.e.a.s.t.
- Příspěvky: 94
- Registrován: 14. 01. 2009 21:57
Příspěvek
od b.e.a.s.t. » 01. 06. 2010 19:41
curich píše:nafty jsou celkově náchylnější na chování k nic, kupovat jetou naftu je vždy tak trochu loterie ... nikdy nevíš, kdo a jak se o to před tebou choval.
u pofaceliftových modelů jsou podchyceny základní problémy z první série motorů.
Ale ani u pofaceliftu to není 100%, většinou je vše OK, ale zním jednoho člověka, co takhle koupil pofaceliftovou naftu, najel 2000km a propálenej válec ... už to tak koupil a musel nechat měnit celej motor ...
no prave si rikam jestli se mi pak spotreba u naftaku nevrati opravama. Myslim si ze benzin vydrzi vic, ale ve meste to bude asi docela zrout bohuzel. Ale neda se nic delat od zakoupeni moji 30ky uz jiny auto nez bmw nechci

E30 325 white cabrio & E92 330i M-packet & E70 X5 3.0D
-
MattyX
- Příspěvky: 12535
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
Příspěvek
od MattyX » 01. 06. 2010 19:50
no jeden kamarad v brne mel e46 330i manualek , opravdu velice krasnej , opravdu spokojenej , spotreba kdyz jel celkem svizne mu vychazela kolem 14ti litru ale ze vis se nedostal... tedka ma e46 pofejs 330d , pohodlny , usporny auto , ale NUDA!:D mesto ti bude benzinek papat 12L v prumeru , nafta 8L v prumeru... ale rozdil ve svezeni je to zase obrovskej

-
MattyX
- Příspěvky: 12535
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
Příspěvek
od MattyX » 01. 06. 2010 19:52
curich píše:Ale ani u pofaceliftu to není 100%, většinou je vše OK, ale zním jednoho člověka, co takhle koupil pofaceliftovou naftu, najel 2000km a propálenej válec ... už to tak koupil a musel nechat měnit celej motor ...
jenze to byl dvoulitr a ne li pred fejsem myslim , a koupenej v pofidernim bazaru

-
curich
- Příspěvky: 1681
- Registrován: 06. 01. 2008 14:10
- Bydliště: BRNO
Příspěvek
od curich » 01. 06. 2010 19:54
MattyX píše:curich píše:Ale ani u pofaceliftu to není 100%, většinou je vše OK, ale zním jednoho člověka, co takhle koupil pofaceliftovou naftu, najel 2000km a propálenej válec ... už to tak koupil a musel nechat měnit celej motor ...
jenze to byl dvoulitr a ne li pred fejsem myslim , a koupenej v pofidernim bazaru

byl pofejsovej tvl ... a pofiderní autobazar ... s tím souhlasím

-
b.e.a.s.t.
- Příspěvky: 94
- Registrován: 14. 01. 2009 21:57
Příspěvek
od b.e.a.s.t. » 01. 06. 2010 22:41
a automat nebo manual? Ja sem byl dycky proti automatu, ale co jsem se svezl v novy 320d tak sem zjistil ze je to prijemny, ale zase je to rozdil 8 let stari toho auta

E30 325 white cabrio & E92 330i M-packet & E70 X5 3.0D
-
MattyX
- Příspěvky: 12535
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
Příspěvek
od MattyX » 01. 06. 2010 22:52
steptronic je fpohode

pokud nekdo neradi spatecku jeste kdyz jede dopredu tak by mohl nejakou chvili vydrzet

kazdopadne automat je fajne na jezdeni po meste a tak ,ale kdyz tomu chces nalozit a mas neustali nutkani tam kvedlat nejakou pakou tak ti to pak je trochu lito no

-
b.e.a.s.t.
- Příspěvky: 94
- Registrován: 14. 01. 2009 21:57
Příspěvek
od b.e.a.s.t. » 01. 06. 2010 23:03
MattyX píše:steptronic je fpohode

pokud nekdo neradi spatecku jeste kdyz jede dopredu tak by mohl nejakou chvili vydrzet

kazdopadne automat je fajne na jezdeni po meste a tak ,ale kdyz tomu chces nalozit a mas neustali nutkani tam kvedlat nejakou pakou tak ti to pak je trochu lito no

jako co si budeme povidat v Praze se da kvedlat mozna tak 1,2 a 3

Potreboval bych si obe variatny projet sakra

jel sem jenom s 320Ci a ani to nejede spatne

E30 325 white cabrio & E92 330i M-packet & E70 X5 3.0D
-
MattyX
- Příspěvky: 12535
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
Příspěvek
od MattyX » 01. 06. 2010 23:09
ver mi ze 330i a 320i je nebe a dudy

jako treba jel sem v nove e90 330ci , tam je uz ten novejsi steptronic , jako nebylo to marny povozeni ,ale manual je manual

sice ta moznost sekvencu tam je ,ale to je spis takovej touchpad

urcite se projed obojim za to nic nedas

-
b.e.a.s.t.
- Příspěvky: 94
- Registrován: 14. 01. 2009 21:57
Příspěvek
od b.e.a.s.t. » 02. 06. 2010 07:21
MattyX píše:ver mi ze 330i a 320i je nebe a dudy

jako treba jel sem v nove e90 330ci , tam je uz ten novejsi steptronic , jako nebylo to marny povozeni ,ale manual je manual

sice ta moznost sekvencu tam je ,ale to je spis takovej touchpad

urcite se projed obojim za to nic nedas

rad bych ale zase tolik moznosti mit nebudu

ted se mozna budu moct projet v 330 Ci, ale tu naftu si asi nikdy nezkusim

E30 325 white cabrio & E92 330i M-packet & E70 X5 3.0D
-
BMWHanz
- Příspěvky: 1177
- Registrován: 08. 10. 2008 16:03
- Bydliště: Jihlava
Příspěvek
od BMWHanz » 02. 06. 2010 07:21
MattyX píše:no jeden kamarad v brne mel e46 330i manualek , opravdu velice krasnej , opravdu spokojenej , spotreba kdyz jel celkem svizne mu vychazela kolem 14ti litru ale ze vis se nedostal... tedka ma e46 pofejs 330d , pohodlny , usporny auto , ale NUDA!:D mesto ti bude benzinek papat 12L v prumeru , nafta 8L v prumeru... ale rozdil ve svezeni je to zase obrovskej

nevim kde si prisel na ty cisla u nafty, ale ses trosku vedle o 2l
nehlede na to ze jestli se nudi s 330D tak je problem nekde mezi volantem a pedalama. cloveka ktery se nudi s 200PS a 400nM neznam.
-
PÍŤÁK
- Příspěvky: 850
- Registrován: 12. 10. 2006 10:52
- Bydliště: Praha
Příspěvek
od PÍŤÁK » 02. 06. 2010 10:38
Urcite doporucuju se svest v 330cd uz je tam 6kvalt manual...
Jinak ja mam zkusenosti spise opacne, kdys sednu ze silnejsiho diesla do atmosferickyho benzinu, tak mam takovej pocit ze to proste nejede, protoze tomu chybi kroutak a musi se to porad tocit...
e24 635csi & e28 m535i & e28 524td
-
ECKI
- člen E30.cz
- Příspěvky: 268
- Registrován: 18. 06. 2009 11:25
- Bydliště: Blackfield Brno
Příspěvek
od ECKI » 02. 06. 2010 10:39
BMWHanz : No to asi MattyXe neznáš
K 330i/D .... Měl by se vyjádřit člen Koudy.Má 330D Touring po face 6q.Už jsem v tom nemálokrát jel (včera se zrovna stavoval),a naftího chrochtání bych se zdaleka nebál.Jede to velice hezky a když mi ukazoval na bordu 6.8l/100km,tak i s odchylkou bordu je to dost neuvěřitelný.Co se dieselu tyče,tak bych se do města nebál matu,co se benzínu týče,tak tam bych volil spíš manuál
Tak různě ....
Ex:E30 kupátko M40B18
Ex:E30 kupé M40B16
Nissan Sunny 1.6 16v GA16DE
-
MattyX
- Příspěvky: 12535
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
Příspěvek
od MattyX » 02. 06. 2010 11:36
BMWHanz píše:MattyX píše:no jeden kamarad v brne mel e46 330i manualek , opravdu velice krasnej , opravdu spokojenej , spotreba kdyz jel celkem svizne mu vychazela kolem 14ti litru ale ze vis se nedostal... tedka ma e46 pofejs 330d , pohodlny , usporny auto , ale NUDA!:D mesto ti bude benzinek papat 12L v prumeru , nafta 8L v prumeru... ale rozdil ve svezeni je to zase obrovskej

nevim kde si prisel na ty cisla u nafty, ale ses trosku vedle o 2l
nehlede na to ze jestli se nudi s 330D tak je problem nekde mezi volantem a pedalama. cloveka ktery se nudi s 200PS a 400nM neznam.
spotreba je vzdycky o cloveku takze kazdej ma prumer uplne jinej

ano nafta me nebaví , a ?