
320iS
No panove ziju v 7000ém městě mam tady dnes uz "jen" 2 e 30 M3 byli tu 3 a kdyz se bavim z majiteli tak zjistuju ze to neni lacina zalezitost.Zkuste si jen zjistit co na ni stoji predni blatnik a zaplacete oproti IS to jsem chtel rict m3 je narocnejsi tomu verteLukas-e21 píše:no sezenes cokoliv. jen je to otazka financí, stejně jako na M3, akorat na ni se da jeste neco sehnat i za rozumnejsí peníz.Dolly píše:Presne s tim musim souhlasit italove meli obrovskou dan na ty motory a proto aby ses svezl a BMW prorazilo na tamni trh tak se zacalo vyrabet 320IS kde motor mel vykon 200 koni a s tim uz se da vozit.Ale nenech se vyvest z omylu protoze na tento motor dneska nic nesezenes.Je to drahy jako krava.To radeji si koupit M-technik 325 a za stejnou pojistku stejnej vykon se da.Chtel jsem taky IS ale vyvedli me rychle ze snu.
320I pak 325I touring->KOCAREK...a snad 318.... -- Kočárek už mám a k tomu e36 320 i MUEHEHE ----- Škoda Octavia TDI a když jedu pořád tam něco píská 

Presnew tak kdo zan Petu Guta nebo Mariana Danose tak vi ze jsou to normalni kluci co tim opravdu ziji.A davaji do toho vsechno.A fa Bitpower se sklada taky z normalnich lidi.Takze nevim o co ti jde..Jo a jsem rad ze se tady mam aspon na co divat
Uvidime snad se tady casem objevi i dalsi m3 a tu snad budu vlastnit "JA" 



320I pak 325I touring->KOCAREK...a snad 318.... -- Kočárek už mám a k tomu e36 320 i MUEHEHE ----- Škoda Octavia TDI a když jedu pořád tam něco píská 
