No ale nemáš právě čerpadlo vůči klice třeba o zub, že tam ten předvstřik dohnat nejde?
Co se rozvodů hnaných řetězem týče, tak podle mně možnost přeskočení je nulová, to by se spíš roztrhl dle mého názoru
Tak takhle puklou hlavu z TDS jste ještě neviděli
- Radek_750iA
- Příspěvky: 3262
- Registrován: 16. 09. 2003 22:16
- Bydliště: K. Vary
prave na ty vacce to s tim jde hnout i o skoro o dva zuby....picimuri píše:No jediny co muze bejt na rozvodech spatne tak je natocení vačky protože sem to dotahoval od oka. což nějákej ten stupeň sem tam zase tak nerozhodí. Nehledě na to že předvstřik se šteluje vzhledem ke klice a je teda vlasne uplne jedno jestli se ventily otevrou nebo zavrou o stupen pozdejc nebo driv. Že by přeskočilo žetězový kolo na kterym sou 2 řetězy? To snad ani není možný... Nehledě na to že by to auto muselo dostat nějákej kopanec. To by přece nepřeskočilo jen tak při normální jízdě..Ale dík za názor. Dieselaři poraďte...
205GTi, 318i, 323i, 325i, 730iA, 750iA, 325iC, R5 ALPINE, 324td, 520i,320i/2,5, 520i, 735iAl, & 750iA, 318i,525iAT,525TDS e39,528iT e39,535iA e39,735iA e38 FL,335iC M-Tech II,735i e65,M5 e34 91,e30 325i M-Tech I,T4VR6,A6 3.0TDi --> 850Ci & 535d
Ted te nak spatne chápu.Radek_750iA píše:prave na ty vacce to s tim jde hnout i o skoro o dva zuby....picimuri píše:No jediny co muze bejt na rozvodech spatne tak je natocení vačky protože sem to dotahoval od oka. což nějákej ten stupeň sem tam zase tak nerozhodí. Nehledě na to že předvstřik se šteluje vzhledem ke klice a je teda vlasne uplne jedno jestli se ventily otevrou nebo zavrou o stupen pozdejc nebo driv. Že by přeskočilo žetězový kolo na kterym sou 2 řetězy? To snad ani není možný... Nehledě na to že by to auto muselo dostat nějákej kopanec. To by přece nepřeskočilo jen tak při normální jízdě..Ale dík za názor. Dieselaři poraďte...
Zubový kolečko na vačce tam můžeš dát jak chceš. Dá se k vačce, nandá se řetěz a vrazí se tam šroub. Když povolíš napínák řetězu tak se srovná do správný polohy. Pak to kolečko přitáhneš k vačce. Správný natočení kolečka u vačky udělá napínák. Jediný co se tam dá splíst, je nastavení vačky vůči kolečku resp. klice. Ale furt se tady bavíme o vačce která by, při špatnym nastavení jen trošičku pozměnila časování. (na předvstřik žádnej vliv) NA kolo od čerpadla jsem vubec nesahal. Jsou na něm 2 řetězy. Jeden z kliky jenom k čerpadlu a druhej klika - čerpadlo - vačka. Nepohnul bych s ním ani kdybych sakra chtěl, natož aby si to samo nějákym záhadným způsobem skočilo o zub či dva.
Nebo mi rekni jak jsi to myslel. Budu rád když přispěješ svou troškou do mlýna. Už se ti tohle nekdy stalo?
G Point Motorsport
Aby bylo čerpadlo o zub vůči klice, tak to by právě musel přeskočit řetěz. Nedemontoval jsem čerpadlo.Míšánek píše:No ale nemáš právě čerpadlo vůči klice třeba o zub, že tam ten předvstřik dohnat nejde?
Co se rozvodů hnaných řetězem týče, tak podle mně možnost přeskočení je nulová, to by se spíš roztrhl dle mého názoru
Naposledy upravil(a) picimuri dne 18. 05. 2010 09:00, celkem upraveno 1 x.
G Point Motorsport
- Radek_750iA
- Příspěvky: 3262
- Registrován: 16. 09. 2003 22:16
- Bydliště: K. Vary
retezy tam jsou dva, ale 1. klika-cerpadlo 2. cerpadlo -vacka
jinak stalo se mi prave to, ze jsem mel spatne nastavenou vacku, a musis pri nastavovani i prihlidnout k vytahani retezu atd, prave proto tam neni zadni klinek atd. aby se to dalo doladit... podle ceho jsi nastavoval tu vacku?
jinak stalo se mi prave to, ze jsem mel spatne nastavenou vacku, a musis pri nastavovani i prihlidnout k vytahani retezu atd, prave proto tam neni zadni klinek atd. aby se to dalo doladit... podle ceho jsi nastavoval tu vacku?
205GTi, 318i, 323i, 325i, 730iA, 750iA, 325iC, R5 ALPINE, 324td, 520i,320i/2,5, 520i, 735iAl, & 750iA, 318i,525iAT,525TDS e39,528iT e39,535iA e39,735iA e38 FL,335iC M-Tech II,735i e65,M5 e34 91,e30 325i M-Tech I,T4VR6,A6 3.0TDi --> 850Ci & 535d