Tak takhle puklou hlavu z TDS jste ještě neviděli

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Uživatelský avatar
Míšánek
Příspěvky: 3495
Registrován: 12. 09. 2005 13:33
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek » 17. 05. 2010 23:57

No ale nemáš právě čerpadlo vůči klice třeba o zub, že tam ten předvstřik dohnat nejde?

Co se rozvodů hnaných řetězem týče, tak podle mně možnost přeskočení je nulová, to by se spíš roztrhl dle mého názoru
No smoke, no fun...
Obrázek

Uživatelský avatar
Radek_750iA
Příspěvky: 3262
Registrován: 16. 09. 2003 22:16
Bydliště: K. Vary

Příspěvek od Radek_750iA » 18. 05. 2010 05:03

picimuri píše:No jediny co muze bejt na rozvodech spatne tak je natocení vačky protože sem to dotahoval od oka. což nějákej ten stupeň sem tam zase tak nerozhodí. Nehledě na to že předvstřik se šteluje vzhledem ke klice a je teda vlasne uplne jedno jestli se ventily otevrou nebo zavrou o stupen pozdejc nebo driv. Že by přeskočilo žetězový kolo na kterym sou 2 řetězy? To snad ani není možný... Nehledě na to že by to auto muselo dostat nějákej kopanec. To by přece nepřeskočilo jen tak při normální jízdě.. :roll: Ale dík za názor. Dieselaři poraďte...
prave na ty vacce to s tim jde hnout i o skoro o dva zuby....
205GTi, 318i, 323i, 325i, 730iA, 750iA, 325iC, R5 ALPINE, 324td, 520i,320i/2,5, 520i, 735iAl, & 750iA, 318i,525iAT,525TDS e39,528iT e39,535iA e39,735iA e38 FL,335iC M-Tech II,735i e65,M5 e34 91,e30 325i M-Tech I,T4VR6,A6 3.0TDi --> 850Ci & 535d

Uživatelský avatar
picimuri
Příspěvky: 48
Registrován: 06. 07. 2009 02:51
Bydliště: Praha

Příspěvek od picimuri » 18. 05. 2010 08:10

SZ :idea:
G Point Motorsport

Uživatelský avatar
picimuri
Příspěvky: 48
Registrován: 06. 07. 2009 02:51
Bydliště: Praha

Příspěvek od picimuri » 18. 05. 2010 08:25

Radek_750iA píše:
picimuri píše:No jediny co muze bejt na rozvodech spatne tak je natocení vačky protože sem to dotahoval od oka. což nějákej ten stupeň sem tam zase tak nerozhodí. Nehledě na to že předvstřik se šteluje vzhledem ke klice a je teda vlasne uplne jedno jestli se ventily otevrou nebo zavrou o stupen pozdejc nebo driv. Že by přeskočilo žetězový kolo na kterym sou 2 řetězy? To snad ani není možný... Nehledě na to že by to auto muselo dostat nějákej kopanec. To by přece nepřeskočilo jen tak při normální jízdě.. :roll: Ale dík za názor. Dieselaři poraďte...
prave na ty vacce to s tim jde hnout i o skoro o dva zuby....
Ted te nak spatne chápu.
Zubový kolečko na vačce tam můžeš dát jak chceš. Dá se k vačce, nandá se řetěz a vrazí se tam šroub. Když povolíš napínák řetězu tak se srovná do správný polohy. Pak to kolečko přitáhneš k vačce. Správný natočení kolečka u vačky udělá napínák. Jediný co se tam dá splíst, je nastavení vačky vůči kolečku resp. klice. Ale furt se tady bavíme o vačce která by, při špatnym nastavení jen trošičku pozměnila časování. (na předvstřik žádnej vliv) NA kolo od čerpadla jsem vubec nesahal. Jsou na něm 2 řetězy. Jeden z kliky jenom k čerpadlu a druhej klika - čerpadlo - vačka. Nepohnul bych s ním ani kdybych sakra chtěl, natož aby si to samo nějákym záhadným způsobem skočilo o zub či dva.

Nebo mi rekni jak jsi to myslel. Budu rád když přispěješ svou troškou do mlýna. Už se ti tohle nekdy stalo?
G Point Motorsport

Uživatelský avatar
picimuri
Příspěvky: 48
Registrován: 06. 07. 2009 02:51
Bydliště: Praha

Příspěvek od picimuri » 18. 05. 2010 08:30

Míšánek píše:No ale nemáš právě čerpadlo vůči klice třeba o zub, že tam ten předvstřik dohnat nejde?

Co se rozvodů hnaných řetězem týče, tak podle mně možnost přeskočení je nulová, to by se spíš roztrhl dle mého názoru
Aby bylo čerpadlo o zub vůči klice, tak to by právě musel přeskočit řetěz. Nedemontoval jsem čerpadlo.
Naposledy upravil(a) picimuri dne 18. 05. 2010 09:00, celkem upraveno 1 x.
G Point Motorsport

Uživatelský avatar
Radek_750iA
Příspěvky: 3262
Registrován: 16. 09. 2003 22:16
Bydliště: K. Vary

Příspěvek od Radek_750iA » 18. 05. 2010 08:43

retezy tam jsou dva, ale 1. klika-cerpadlo 2. cerpadlo -vacka
jinak stalo se mi prave to, ze jsem mel spatne nastavenou vacku, a musis pri nastavovani i prihlidnout k vytahani retezu atd, prave proto tam neni zadni klinek atd. aby se to dalo doladit... podle ceho jsi nastavoval tu vacku?
205GTi, 318i, 323i, 325i, 730iA, 750iA, 325iC, R5 ALPINE, 324td, 520i,320i/2,5, 520i, 735iAl, & 750iA, 318i,525iAT,525TDS e39,528iT e39,535iA e39,735iA e38 FL,335iC M-Tech II,735i e65,M5 e34 91,e30 325i M-Tech I,T4VR6,A6 3.0TDi --> 850Ci & 535d

Uživatelský avatar
picimuri
Příspěvky: 48
Registrován: 06. 07. 2009 02:51
Bydliště: Praha

Příspěvek od picimuri » 18. 05. 2010 09:06

Jo tak takhle tam sou retezy! :-) Jasny. Ale prece i kdyby preskocil zub na retezu k vacce, tak bude jiny casování nebo se to v krajím případě potká. Ale aby se hlo čerpadlo o zub, tak by to muselo byt vuci klice. Natočení vačky preci nijak neovlivnuje předvstřik.
G Point Motorsport

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 18. 05. 2010 09:08

technicke dotazy se v pokecu neresi
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Zamčeno