Tak takhle puklou hlavu z TDS jste ještě neviděli

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Uživatelský avatar
picimuri
Příspěvky: 48
Registrován: 06. 07. 2009 02:51
Bydliště: Praha

Tak takhle puklou hlavu z TDS jste ještě neviděli

Příspěvek od picimuri » 28. 04. 2010 13:20

Auto sem koupil před 16 000km a choval sem se k němu maximálně slušně. Docela sem si ho i zamiloval. No ale najednou v něm začalo chrastit, žralo vodu a tlačilo ji to z vejfuku.. Po kuchnutí se mi zjevilo takovyhle panorama nad těma roklema! ( Je to focený kalkulačkou tak moc nenadávejte... :D)

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

Někdo se k tomu předemnou musel chovat jako prase... Nasr** na ruce a nepustit k vodě! :evil: Už někoho jsem našel i obrázek kde mu to prasklo na jednom válci a prasklinu necelej 1cm dlouhou nazval 'díra jako vrata od stodoly'... Tak co je potom tohle?
G Point Motorsport

Uživatelský avatar
PÍŤÁK
Příspěvky: 850
Registrován: 12. 10. 2006 10:52
Bydliště: Praha

Příspěvek od PÍŤÁK » 28. 04. 2010 16:44

No ja bych rekl, ze to je uplne normalne popraskana hlava...
e24 635csi & e28 m535i & e28 524td

Uživatelský avatar
maca
člen E30.cz
Příspěvky: 6234
Registrován: 02. 01. 2005 17:51
Bydliště: osek-teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od maca » 28. 04. 2010 17:16

to jeste je prd, videl sem mnohem horsi, tohle se da i " v pohode" opravit jeste
clovek jak starne tak zjistuje, ze original je stejne nejlepsi :mrgreen:

Uživatelský avatar
picimuri
Příspěvky: 48
Registrován: 06. 07. 2009 02:51
Bydliště: Praha

Příspěvek od picimuri » 28. 04. 2010 17:40

Opravit jo? No v Boleslavi si za to řekli 12 klacků... Von je prasklej jěšte jeden válec. A komurky jsou puklý všechny...
G Point Motorsport

Uživatelský avatar
mišák
Příspěvky: 833
Registrován: 23. 03. 2008 20:23
Bydliště: krnov

Příspěvek od mišák » 28. 04. 2010 19:18

Kámoš sundal hlavu a bylo na každém válců.Opravit se to dá.V ostravě to dělaj i se srovnaním hlavy a zabroušením ventilu.Vychazí to kolem 5 litrů,záleží podle náčnosti opravy.

Uživatelský avatar
ALA E30
člen E30.cz
Příspěvky: 1553
Registrován: 09. 07. 2007 15:44
Bydliště: Krásná Hora(Příbramsko)

Příspěvek od ALA E30 » 28. 04. 2010 20:54

Mě to opravit nechtěli.Bylo to taky mezi sedlama a ke komůrkám.Sežeň jinou.
90´- E30sedan-316i(M42) /// 88´- E30cabrio-318i(M40) /// 91´- E30touring-324td(M21) /// 99´ - E46sedan - 318i(M43) /// 03´- E46sedan-330d(M57N)

Uživatelský avatar
picimuri
Příspěvky: 48
Registrován: 06. 07. 2009 02:51
Bydliště: Praha

Příspěvek od picimuri » 29. 04. 2010 15:27

Kdyby sem náhodou zabloudíl někdo kdo prodává hlavu a jeste jsem mu nepsal, nechť mě prosím kontaktuje přes SZ. Dík! PS: Hlavu po generálce za 12 000Kč ani holej motor za 20 000Kč fakt nekoupim :o
G Point Motorsport

Uživatelský avatar
ALA E30
člen E30.cz
Příspěvky: 1553
Registrován: 09. 07. 2007 15:44
Bydliště: Krásná Hora(Příbramsko)

Příspěvek od ALA E30 » 30. 04. 2010 16:28

Jsou t o stresy sehnat funkční řepu.Já to zažil.
90´- E30sedan-316i(M42) /// 88´- E30cabrio-318i(M40) /// 91´- E30touring-324td(M21) /// 99´ - E46sedan - 318i(M43) /// 03´- E46sedan-330d(M57N)

Uživatelský avatar
Záchvat
Příspěvky: 2553
Registrován: 12. 02. 2003 08:40
Bydliště: Jindř. Hradec

Příspěvek od Záchvat » 30. 04. 2010 20:23

ALA E30 píše:Jsou t o stresy sehnat funkční řepu.Já to zažil.
A sehnals? :twisted:
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520

Uživatelský avatar
ALA E30
člen E30.cz
Příspěvky: 1553
Registrován: 09. 07. 2007 15:44
Bydliště: Krásná Hora(Příbramsko)

Příspěvek od ALA E30 » 01. 05. 2010 22:39

Ještě jsem ti ani dostatečně nepoděkoval.Za14 dní to snad napravim. :wink:
90´- E30sedan-316i(M42) /// 88´- E30cabrio-318i(M40) /// 91´- E30touring-324td(M21) /// 99´ - E46sedan - 318i(M43) /// 03´- E46sedan-330d(M57N)

Uživatelský avatar
icecold
Příspěvky: 734
Registrován: 29. 12. 2009 17:11
Bydliště: Měřín

Příspěvek od icecold » 02. 05. 2010 19:54

325TDS by se dalo, horší je sehnát něco na 318 TDS zažil jsem to, 17tk to zahladilo... :roll:
e36 Lego Packet

Uživatelský avatar
Bohhy
Příspěvky: 599
Registrován: 13. 05. 2006 21:26
Bydliště: Beroun city

Příspěvek od Bohhy » 02. 05. 2010 20:34

Nechce se toho bat. Komurky neresit, ty sou praskly vzdycky a ty praskliny bych resil natlakovanima a zavarit jen tam kde to bude bublat. Oni sou to taky vydridusi, reknou ze se to musi opravit vsechno a je to, ale uz kolikrat sem se setkal s tim ze sme jim rekli at opravi jen to co uchazi, vzali si 5k za dva svary a motor jezdi dodnes.
Wrangler YJ + BMW M3 E92 + BMW E34 525i + BMW E30 340V8 M3look+ BMW E39 530i touring

Uživatelský avatar
Radek_750iA
Příspěvky: 3262
Registrován: 16. 09. 2003 22:16
Bydliště: K. Vary

Příspěvek od Radek_750iA » 02. 05. 2010 21:08

kamarad ma komplet hlavu na prodej...chce za ni tusim 6500,- tak kdyby byl zajem poslu na nej cislo...
205GTi, 318i, 323i, 325i, 730iA, 750iA, 325iC, R5 ALPINE, 324td, 520i,320i/2,5, 520i, 735iAl, & 750iA, 318i,525iAT,525TDS e39,528iT e39,535iA e39,735iA e38 FL,335iC M-Tech II,735i e65,M5 e34 91,e30 325i M-Tech I,T4VR6,A6 3.0TDi --> 850Ci & 535d

Uživatelský avatar
picimuri
Příspěvky: 48
Registrován: 06. 07. 2009 02:51
Bydliště: Praha

Příspěvek od picimuri » 02. 05. 2010 22:33

Už sem se byl na jedný podívat. Bohužel prasklá. I když jen na jednom válci a jenom malilinko, a třeba by to hooodne dlouho vydrzelo nebral sem ji. To radsi priplatim a sezenu si dobrou a vim ze s mym zacházením mi to vydrží jó dlouho, než koupit za pár šupů načatou a bát se kdy se to ozve. :roll: Co se týče protékání tak se mi zdálo že vlhká byla díra ( :D ) jen na jednom válci. Ale kdo ví za jak dlouho by začali prodejkat ostatní.
G Point Motorsport

Uživatelský avatar
Sid6.7
Příspěvky: 679
Registrován: 01. 07. 2006 11:58
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Sid6.7 » 04. 05. 2010 12:04

Hehe, tohle mi připomíná můj bývalý vůz ALFA ROMEO 164 2,5Td. Motor VM-system. Dělený palice. Taky, ráno jedu do práce a najednou teplota na maxu a rupla mi hadice co vede do expanzky. Odtah, odpoledne rozborka a pěkně mezi ventilama všechny 4 kebule popraskaný. Povedlo se mi sehnat (po šesti týdnech) poslední 4 kusy snad na celé moravě. Složil jsem ji a jezdí dodnes ...
774 266 255; Škoda 105, Škoda 120, Toyota Corolla E9 1,6S, Alfa Romeo 164 2,5 TD SUPER, BMW 735iA, Dodge Interpid 3,5 V6 24v, muj mazel BMW e30 2,0 r.v 91, BMW 525i e34 141 kW, e30 KABRIO a teď e39 528i Tiptronic FULL

Uživatelský avatar
Dan td
Site Admin
Příspěvky: 3339
Registrován: 12. 02. 2003 14:17
Bydliště: Netuníkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dan td » 04. 05. 2010 13:07

Sežeň nějakou, byť třeba taky trochu prasklou, nech zavařit, srovnat, natlakovat, dej na auto a jezdíš až do smrti. Kupovat hlavu a jen podle tvrzení, že je ok ji hned prásknout na auto je zbytečná práce.
http://www.e39.cz

Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...

Uživatelský avatar
picimuri
Příspěvky: 48
Registrován: 06. 07. 2009 02:51
Bydliště: Praha

Příspěvek od picimuri » 12. 05. 2010 17:18

Tak hlava už je na autě. ALe neják mi to furt chrastí, do 2000 málo jede, hodně žere a blbě startuje... :( doufám že je to tím že sem moc nedbal na čistotu palivové soustavy... :( Takže se přicpal nějákej vstřik... Nechal sem tam ty co byli na tý nový hlavě.. :roll: Takže nechám otestovat ty co byly na tý s¨trý a asi je tam prsknu... ví někdo kde by se nachali sehnat ty správný termotěsnící podložky pod vstřiky? Nebo nevadí když se tam dá obyč měděná?
G Point Motorsport

Uživatelský avatar
picimuri
Příspěvky: 48
Registrován: 06. 07. 2009 02:51
Bydliště: Praha

Příspěvek od picimuri » 17. 05. 2010 16:19

Takže sem to vrazil do BOSCH Diesel servisu a tam mi vycistili tryska (kus za 150kč) ale volal mi že nemůžou naštelovat předvstřik, resp. staticky seřídit čerpadlo. Je prej furt moc velkej. A už se chtěl začít hrabat v rozvodech, že asi přeskočil řetěz... Pochybuju že by to čerpadlo na rozvoďáku přeskočilo, když ho držej 2 řetězy... Máte s tim nekdo zkušenosti? Já tipuju že problém bude v čerpadle. Třeba zaseklá regulace předvstřiku.. Nebo co sem koukal tak to taky mužou být prasklý pružina co tlačej na píst v čerpadle ( nekomu se to takhle stalo u oktavky), tudíž to tlačí meší tlak a při statickym nastavování čerpadla se nedoměří správnýho tlaku. (zkušení vědí) takže selskym rozumem bych si odvodil že proto to v nizkejch nejede(mel by bejt malej predvstrik) a ve vyssich otackach to jede neják tak normálně (velkaj předvstřik kterej tam furt je. Tak co vy na to? Už mě to s*re...
G Point Motorsport

Uživatelský avatar
Radek_750iA
Příspěvky: 3262
Registrován: 16. 09. 2003 22:16
Bydliště: K. Vary

Příspěvek od Radek_750iA » 17. 05. 2010 19:14

podle me mas spatne rozvody...
205GTi, 318i, 323i, 325i, 730iA, 750iA, 325iC, R5 ALPINE, 324td, 520i,320i/2,5, 520i, 735iAl, & 750iA, 318i,525iAT,525TDS e39,528iT e39,535iA e39,735iA e38 FL,335iC M-Tech II,735i e65,M5 e34 91,e30 325i M-Tech I,T4VR6,A6 3.0TDi --> 850Ci & 535d

Uživatelský avatar
picimuri
Příspěvky: 48
Registrován: 06. 07. 2009 02:51
Bydliště: Praha

Příspěvek od picimuri » 17. 05. 2010 19:40

No jediny co muze bejt na rozvodech spatne tak je natocení vačky protože sem to dotahoval od oka. což nějákej ten stupeň sem tam zase tak nerozhodí. Nehledě na to že předvstřik se šteluje vzhledem ke klice a je teda vlasne uplne jedno jestli se ventily otevrou nebo zavrou o stupen pozdejc nebo driv. Že by přeskočilo žetězový kolo na kterym sou 2 řetězy? To snad ani není možný... Nehledě na to že by to auto muselo dostat nějákej kopanec. To by přece nepřeskočilo jen tak při normální jízdě.. :roll: Ale dík za názor. Dieselaři poraďte...
G Point Motorsport

Zamčeno