přístrojovka
přístrojovka
Rozebíral (vyndával z auta) jste někdo přístrovku? Na jak dlouho to tak je, jakej je to problém?
Díky
Díky
Sundáš kryt pod volantem,pak musíš sundat ten plast pod přístrojovkou ten sundáš tak že nahmatáš zevnitř takové kulaté matky ty povolíš sundáš ten plast.Pak vyšroubuješ asi 4 šroubky sté klenby 2 dole a 2 nahoře.Potom už jenom povolíš šroubky co drží přístrojovku a vyklopíš ji na sebe odpojíš zástrčky a vyndáš ji. Práce tak 15 min.
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
doporucujem predtym dat dole volant, nebude zavadzat a neulames tie prichytky na pristrojovke.Stany píše:Sundáš kryt pod volantem,pak musíš sundat ten plast pod přístrojovkou ten sundáš tak že nahmatáš zevnitř takové kulaté matky ty povolíš sundáš ten plast.Pak vyšroubuješ asi 4 šroubky sté klenby 2 dole a 2 nahoře.Potom už jenom povolíš šroubky co drží přístrojovku a vyklopíš ji na sebe odpojíš zástrčky a vyndáš ji. Práce tak 15 min.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
tak to asi myslíš palubku..Bobo píše:Asi si nerozumíme, myslim komplet přístrojovku, nejen přístroje. Možná tomu řikám špatně... Ale díky.
to je trochu složitější, ale celkem v poho když víš jak na to...
jsem línej to tady vypisovat to ti to radši ukážu...
z E 30 bych vyrost kdybych měl na tohle
Výměna přístrojovky
Ahoj,
chtěl bych se jen zeptat. Mám E30, 316i, která má na místě, kde bývá otáčkoměr, analogové hodiny. Docela by mě zajímalo, jestli je tam možný bez nějakých větších potíží dostat tu přístrojovku s otáčkoměrem nebo ne - samozřejmě, že nemyslím to tam jen vložit, ale spíš jestli jsou tam vedený kabely na otáčkoměr nebo ne - motor tím určitě vybavenej je, nebo ne? Auto sem zatím nijak nerozebíral, jen napadlo, jestli jste už někdo něco podobného nezkoušel. Ještě na závěr - ta přístrojovka je tam původní, takže to není zádný vybastlený. Díky JA
chtěl bych se jen zeptat. Mám E30, 316i, která má na místě, kde bývá otáčkoměr, analogové hodiny. Docela by mě zajímalo, jestli je tam možný bez nějakých větších potíží dostat tu přístrojovku s otáčkoměrem nebo ne - samozřejmě, že nemyslím to tam jen vložit, ale spíš jestli jsou tam vedený kabely na otáčkoměr nebo ne - motor tím určitě vybavenej je, nebo ne? Auto sem zatím nijak nerozebíral, jen napadlo, jestli jste už někdo něco podobného nezkoušel. Ještě na závěr - ta přístrojovka je tam původní, takže to není zádný vybastlený. Díky JA
mno, já třeba zas při přehazování 2.5l do původně 316i M10 zjistil, že mi v autě chyběj ve svazku asi tři dráty, právě k ekonoměru a ottáčkoměru
taky jsem tam měl samo hodiny.
Dodnes mi to nefachá, páč se k tomu ne a nemůžu dokopat...

Dodnes mi to nefachá, páč se k tomu ne a nemůžu dokopat...
-------------------------------------------------------
*** Bayerische Motoren Werke rulezzz ***
*** Bayerische Motoren Werke rulezzz ***
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
zlty je na BC - velky pocitac, pokial ho nemas, nemas ani v konektore nic. Otackomer by pomohlo, keby si vymenil baterky v pristrojovke, viacero ludi uz to takto uspesne vyriesilo. Pripadne skus skontrolovat vsetky konektory ku pristrojom, a nanovo poprepajkovat plosne spoje v pristrojovke, mozno je niekde studeny spoj.oo píše:chcem sa spytat, ak rozoberiete pristrojovku, mate zapojene vsetky 3 konektory zozadu? vlavo modry, vpravo biely, a este jeden v strede (zlty)? ja mam iba dva zapojene, mozno preto mi nejde otackomer.... a neviem ako to mam rozbehat...
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220