BMW 324 td spojka setrvačník
BMW 324 td spojka setrvačník
myslíte si , že vznikne nějakej problém, kdyř dam do E30 2,4td kompletní spojku včetně setrvačníku z E28td ? e30 má odpruženej setrvačník a pevnou lamelu a e28 má pevnej setrvačník a odpruženou lamelu. Jde mi o to jestli už to takhle někdo páchal a jestli někdo neví jestli mi bude spojka normálně fungovat.Předem děkuji za info.
dělal jsem na 324 TD a nebylo to provozoschopné protože tvrdej setrvak daval jiné hodnoty snimači otaček čimž mi to rozhoupavalo volnoběh na ekletrickem vršku čerpadla u 324 D je čerpadlo bez elekroniky myslim si že to nedokazalo zpracovat jemné vibrace které necitime které ma dvouhmotnostní setrvák dorovnanat setkal jsem se s několoka lidmi co se pokoušeli o opravu odbroušenim čepú vyměnou pružin a opětovném zavaření 100% životnost zhruba 3 t km poté svary začinaji praskat až dojde k uplnému rzdělení setrvačniku na 2 dily běžné chrastění není většinou až tak kritické po vyměně asi 5 ti staršich kusu jsem to vzdal a nechal to rachtat nezvětšovalo to ani po 160 t km je sice pravdou že při 120 t mi rupla klika za posledni ojničnim šalem (asi ty vibrace) dala se druha a běha dodnes