M 50 v e30 elektrika

Vylepšení, úpravy - cokoliv co se udělá jinak, než jak bylo vymyšleno ve fabrice BMW.
(Turbo, podvozky, sportovní úpravy...)
Odpovědět
Uživatelský avatar
Miky
Příspěvky: 320
Registrován: 12. 10. 2006 21:50
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Miky » 22. 06. 2009 17:46

trocha oživení . . . Tak co chlapci a Stehlík, co vám odepsal? Mluvil jsem s ním po telefonu a o zástavbě M50 či M52 se nechtěl moc vybavovat. Stručně jasně řekl, že se tam nikdy nedával, proto to ani nemůže schválit :(

Uživatelský avatar
MattyX
Příspěvky: 12535
Registrován: 06. 07. 2008 17:31
Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory

Příspěvek od MattyX » 22. 06. 2009 18:15

Miky píše:Stručně jasně řekl, že se tam nikdy nedával, proto to ani nemůže schválit :(
no a tak to je a nejede pres to vlak ;)
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
Obrázek

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

Uživatelský avatar
Hanis
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 2298
Registrován: 09. 06. 2003 11:25
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hanis » 22. 06. 2009 18:39

MattyX píše:
Miky píše:Stručně jasně řekl, že se tam nikdy nedával, proto to ani nemůže schválit :(
no a tak to je a nejede pres to vlak ;)
Vlak možná ne, ale BMW ano.
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou

Uživatelský avatar
Cubrd
Příspěvky: 706
Registrován: 13. 07. 2008 13:31
Bydliště: Liberec

Příspěvek od Cubrd » 25. 07. 2009 00:29

M40TURBO píše:Konečně jsem objednal všechny potřebné věcičky pro předělání motorového konektoru m50 do e30ky.
Na internetu jsem našel celkem slušně popsané zapojení

e34/e30
1/ blue/white (oil level, dynamic) 2/ green/yellow
2/ blue/yellow (oil level static) 10/ blue
3/ red/white (ABS supply) 20/ red/yellow
4/ black/blue (aircon)
5/ black/grey (aircon)
6/ purple/grey (aircon)
7/ black/purple (drive away sigle for E34 OBC)
8/ grey (engine fault) 12/ grey
9/ NC
10/ NC
11/ brown/yellow (water temp)
12/ brown/purple (water temp) 4/ brown/purple
13/ green/purple (fuel pump) 13/ green/purple
14/ black/white (speed to inst. cluster) 14/ black/white
15/ black/green (unloader relay) 15/ black/green
16/ white/yellow (Rx data)
17/ white/purple (Tx data)
18/ black/yellow (starter) 18/ black/yellow
19/ white/green (SI. reset) 11/ white/green
20/ black (engine speed to cluster) 9/ black
21/ Green (ignition) 7/ green
22/ green/white 6/ green/white
23/ brown/grey (oil pressure) 5/ brown/green
24/ white/black ( fuel rate to cluster) 8/ white black
25/ blue (ignition light) 1/ blue.

Vše jsem podle toho zapojil ale tři drátky nesedí Idea
e34/e30
číslo 14/14 nesedí mi barvy kabelů
číslo 3/20 nemám vůbec obsazeno
číslo 8/12 nemám vůbec obsazeno
.
Zdravím pánové, potřeboval bych poradit. Po uspěšné zástavbě M50B25 do tříci a následného zapojení kabelů dle tohoto návodu mi nefunguje budík teploty vody. Kabel číslo 12 mám zapojený ale 11 nemám, protože sem k ní nenašel žádný kabel, jak vy jse toto řešily? Ten budík se po otočení klíčku najede uplně na první čárku před modrým políčkem ale dál už nejde. Díky za rady :lol:

Uživatelský avatar
M40TURBO
sponzor E30.cz
Příspěvky: 1630
Registrován: 26. 06. 2007 21:49
Bydliště: Prdel na kopci

Příspěvek od M40TURBO » 25. 07. 2009 07:39

musíš vyměnit čidlo na teplotu z e30 je jiné
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost

Uživatelský avatar
Cubrd
Příspěvky: 706
Registrován: 13. 07. 2008 13:31
Bydliště: Liberec

Příspěvek od Cubrd » 27. 07. 2009 18:15

to nechápu, to musim dát čidlo z m20ky? a které ovládá budík, modrý nebo černý?

Uživatelský avatar
andilek
Příspěvky: 552
Registrován: 11. 03. 2008 16:17
Bydliště: Mnichovo Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od andilek » 27. 07. 2009 18:58

Cubrd píše:to nechápu, to musim dát čidlo z m20ky? a které ovládá budík, modrý nebo černý?
modre je pro ECM... vymen to cerne :-) proste cidlo pro M50 nahrad cidlem pro M20,
MAZDA - RX-7 FC- V8
MAZDA 323GTX AWD
TEL:603 966 950
ObrázekObrázek

Uživatelský avatar
Cubrd
Příspěvky: 706
Registrován: 13. 07. 2008 13:31
Bydliště: Liberec

Příspěvek od Cubrd » 27. 07. 2009 19:02

dobře ale všiml sem si že to černý čidlo mám na m50 dva piny a m20 jen jeden, bude to vadit?

Uživatelský avatar
M40TURBO
sponzor E30.cz
Příspěvky: 1630
Registrován: 26. 06. 2007 21:49
Bydliště: Prdel na kopci

Příspěvek od M40TURBO » 28. 07. 2009 08:40

Cubrd píše:dobře ale všiml sem si že to černý čidlo mám na m50 dva piny a m20 jen jeden, bude to vadit?
právě proto ho musíš vyměnit
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost

Uživatelský avatar
Stany
Příspěvky: 3989
Registrován: 10. 02. 2004 21:42
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Stany » 07. 04. 2010 12:56

Nazdar vracím se k tématu zapojení M50-S50 VANOS.
Řešil někdo tacho signál :?:
Bez zapojeného tacho signálu motor neběží jak má :idea:
Signál rychlosti potřebuje řj motoru.
Zajímá mě jestli stačí použít signál rychlosti pro tempomat přímo z budíků a nebo musím použít signál z ABS čidla+ nějaký převaděč :?:
Narazil jsem na tohle téma ale bohužel neumím Anglicky :oops:
http://www.r3vlimited.com/board/showthread.php?t=79246
Nebo tady ale musíš se zaregistrovat :roll:
http://www.e30zone.net/modules.php?name ... c&t=147464

Uživatelský avatar
mychal
člen E30.cz
Příspěvky: 1790
Registrován: 06. 08. 2005 16:13
Bydliště: Příbor

Příspěvek od mychal » 07. 04. 2010 13:07

pokud vím, je toto problém až u M52 ne? kdyžtak mě opravte...

Já bych měl zase jiný dotaz, funguje vám po zástavbě M50 ekonoměr? vše ostatní mám ok (dokonce i čidlo teploty vody mám původní z M50 a budík ukazuje správně) jen ten ekonoměr ukazuje jakoby neustále plný plyn, v podstatě je pořád na doraze jen ve vyšší rychlosti klesá cca k 25l/100
E30 Drift special LS3 6.2 supercharger
E24 635CSi
Z3 roadster S54
Z3 Coupe 2.8

Uživatelský avatar
Stany
Příspěvky: 3989
Registrován: 10. 02. 2004 21:42
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Stany » 07. 04. 2010 13:15

To je při zástavě m50 normální BC taky ukazuje blbosti
Spíš mě zajímá tan tacho signál :idea: :idea:

Uživatelský avatar
BOOST
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 4835
Registrován: 07. 09. 2003 20:55
Bydliště: Někde kolem středu

Příspěvek od BOOST » 07. 04. 2010 14:35

Stany píše:To je při zástavě m50 normální BC taky ukazuje blbosti
Spíš mě zajímá tan tacho signál :idea: :idea:
Podle toho prvního odkazu máš použít signál zezadu z budíků, prý to funguje na evropský verzi S50.
A v tom druhým odkazu se žádnýho kloudnýho řešení nedobrali, akorát tam někdo psal, že musíš použít budíky z M3.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power :twisted:
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7 :twisted:

Uživatelský avatar
Stany
Příspěvky: 3989
Registrován: 10. 02. 2004 21:42
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Stany » 07. 04. 2010 15:52

Ta to je potěšující zpráva :D
Za zadu budíků jsou tři pozice po sebou,jednu mám obsazenou tempomatem,druhou origo rádiem.Zapojím do té třetí zásuvky :idea:
Nic méně radši zajedu na diagnostiku a nechám vymazat chyby.
Tedy až bude auto pojízdné :roll:

Uživatelský avatar
Vasa
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 3034
Registrován: 17. 05. 2005 17:30
Bydliště: Plzeň +420775466722

Příspěvek od Vasa » 07. 04. 2010 17:16

mychal píše:Já bych měl zase jiný dotaz, funguje vám po zástavbě M50 ekonoměr? vše ostatní mám ok (dokonce i čidlo teploty vody mám původní z M50 a budík ukazuje správně) jen ten ekonoměr ukazuje jakoby neustále plný plyn, v podstatě je pořád na doraze jen ve vyšší rychlosti klesá cca k 25l/100

Na me byvale M50 fungoval - samozrejme to lhalo ve skutecnych hodnotach, ale choval se naprosto normalne jako s M20. Vypocet se deje z udaju o tackach a rychlosti. Ale bylo to v chromakovi ktery ma tazeny signal otacek z RJ pro budiky jinak nez plastak.
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm

Uživatelský avatar
Stany
Příspěvky: 3989
Registrován: 10. 02. 2004 21:42
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Stany » 07. 04. 2010 17:54

Tak hotovo,doufám že to bude fungovat tak jak má.
Obrázek
Obrázek
Tahle tabulka taky není k zahození :wink:
Obrázek

Uživatelský avatar
mychal
člen E30.cz
Příspěvky: 1790
Registrován: 06. 08. 2005 16:13
Bydliště: Příbor

Příspěvek od mychal » 07. 04. 2010 21:28

Stany: vím že ti jde o S50 ale jak to teda je s M50 vs M52? vím že se toto řeší při zástavbě 2.8 M52 ale nevím jak u M50, popř jestli ještě rozhoduje vanos vs bezvanos. Asi ten signál projistotu taky zapojím.

Vasa: někde sem se dočetl(možná na nějakých EN stránkách a moc sem to nepobral), že by tenhle problém měla vyřešit nějaká kostra v motorové kabeláži. Ekonoměr pokud vím bere krom otáček a rychlosti ještě informaci o dálce vstřiku, a v tom bych řekl bude problém.
E30 Drift special LS3 6.2 supercharger
E24 635CSi
Z3 roadster S54
Z3 Coupe 2.8

Uživatelský avatar
Stany
Příspěvky: 3989
Registrován: 10. 02. 2004 21:42
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Stany » 07. 04. 2010 21:55

Tím že to zapojíš určitě nic nezkazíš :wink:
Tabulka zní jasně

e34/e30
1/ blue/white (oil level, dynamic) 2/ green/yellow
2/ blue/yellow (oil level static) 10/ blue
3/ red/white (ABS supply) 20/ red/yellow
4/ black/blue (aircon)
5/ black/grey (aircon)
6/ purple/grey (aircon)
7/ black/purple (drive away sigle for E34 OBC)
8/ grey (engine fault) 12/ grey
9/ NC
10/ NC
11/ brown/yellow (water temp)
12/ brown/purple (water temp) 4/ brown/purple
13/ green/purple (fuel pump) 13/ green/purple
14/ black/white (speed to inst. cluster) 14/ black/white :idea: :idea:
15/ black/green (unloader relay) 15/ black/green
16/ white/yellow (Rx data)
17/ white/purple (Tx data)
18/ black/yellow (starter) 18/ black/yellow
19/ white/green (SI. reset) 11/ white/green
20/ black (engine speed to cluster) 9/ black
21/ Green (ignition) 7/ green
22/ green/white 6/ green/white
23/ brown/grey (oil pressure) 5/ brown/green
24/ white/black ( fuel rate to cluster) 8/ white black
25/ blue (ignition light) 1/ blue.

Uživatelský avatar
mychal
člen E30.cz
Příspěvky: 1790
Registrován: 06. 08. 2005 16:13
Bydliště: Příbor

Příspěvek od mychal » 07. 04. 2010 22:37

já podle návodu nezapojoval, seděly mi konektory :shock: sem to cvakl a nastartoval, celkem sem čuměl. Auto původně 318i pak přestavba M20 plast, no a ted M50. Je to normální nebo nějaký bastl? protože motor byl z E34 kde taky byly čáry s M20 a M50, možná to už někdo předělal. Každopádně ten signál zapojím.
E30 Drift special LS3 6.2 supercharger
E24 635CSi
Z3 roadster S54
Z3 Coupe 2.8

Uživatelský avatar
zdene
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 1945
Registrován: 19. 03. 2005 18:47
Bydliště: Blansko Tel:724227054

Příspěvek od zdene » 11. 04. 2010 12:30

Mě by zajímalo:
1:Jak je tam ta zelená konzolka napichlá když je na ní pokud dobře koukám 7 pinů a v těch budících je pinů pouze 5 ?
2: Kde se ta konzolka dá koupit a kolik tak stojí?
3:Kterej z těch pinů na konzolce je tachosignál?
Obrázek
E46 330D
E30 323i :arrow: 327i :arrow: 325i :arrow: 335i :arrow: 328i
X5 4,8is

Odpovědět