Max-Max píše:budha píše:ja to vidim idealne zastavit to do nasávačů vzduchu k brzdám...pokud nemáš mlhy, tak místo nich..
nejsou lepsi chlazene brzdy nez tuzingove svetlo?
Rozhodně zhoršit chlazení brzd nemá smysl, ale denní svícení bych tuzingem nenazýval. Výhody jsou nesporné. Nemusíš svítit čimkoli jiným, tzn. že se ostatní světla v letních dnes nepřehřívaj. Koncový světla se Ti nedeformují teplem, paraboly v předních světlech se netaví. A pokud svítíš normálně (bez denních světel) tak spotřeba je 2x55W za potkávací + 2x5W za parkovačky + 2x 10W za koncový + 2x5W za osvětlení RZ + cca 10x2W za podsvětlení palubky; to je celkem cca 170 W
pokud budeš svítit jen denním tak je to jen 2x21W = 42W
by voko bych tipl, že půl koně navíc tím získáš.
neříkám že to bude mít zásadní vliv na spotřebu, ale malinko to udělá.
Navíc ten pocit, když Tě chytrolíni problikávaj "co kua svítíš mlhovkama?!" je k nezaplacení.
A když už píšu o mlhovkách...cituji
http://web.volny.cz/magazin/automoto/cl ... IDC/41003/
"Zákon číslo 361/2000 o provozu na pozemních komunikacích stanoví, že přední světla do mlhy smí řidič užít jen za mlhy, sněžení nebo hustého deště. Zadní světla do mlhy musí řidič za mlhy, sněžení nebo hustého deště užít vždy. Rozdíl mezi používáním předních a zadních mlhovek je tedy patrný – přední použít "smí", zadní "musí". "