Stadion-S-11
Mam taky S22 v origo laku.Je takovej zašlej.Jak to prdím po městě,lidi se chlamou,ale já se vezu a oni jdou pěšky. Vyleštění motoru u nás dělá jeden týpek chemicky,ale za pěknej balík.Ten nosiček sem viděl někde doma,ale nejsem si jist jestli to je S11 nebo Jaweta.Přidám foto Péraka na kterým sem si pěkně máknul,ale musel z domu.Do lesa sem vměnil Jawa 350 za XT600 tak mě svědí ruky. Až sleze sníh,hurá do bahna.




Ahoj pro ty kteří chcete nějaký ty díly na Stadiony tak zkuste jeden Mnichovo Hradištský klub právě fandů Stadionů.
http://www.mopedklan.cz/index.php?optio ... &Itemid=28
http://www.mopedklan.cz/index.php?optio ... &Itemid=28
BMW e36 touring
604175288
604175288
Tak to trošku oživím,po roce.Dneska jsem vydražil další S-11 bez motoru.Ty mám doma tři náhradní.
.Koupil jsem to pro synátora ,kterýmu jsem taky jednoho slíbil.Je mu teprve osm roků,ale moc si ho přál.Samozřejmě nemá zase nosič,sedlo,rukovjetě..a pár píčovin.Už se těším,až ho otryskám a začnu renovovat.Samozřejmě v mých možnostech.
Se svím Stadákem chci příští rok jet závody origo.stadionů u Pardubic.Nejezdíte někdo něco podobného?
Se svím Stadákem chci příští rok jet závody origo.stadionů u Pardubic.Nejezdíte někdo něco podobného?
Vidím, že to tady není jen o Stadionech, tak se taky trošku pochlubím....
Takhle to začalo:

A takhle to dopadlo

A takhle to probíhalo:
Maneta S100 jsem koupil před rokem ve zuboženém nepojízdném stavu a tak se hned začalo rozebírat:
http://asmodeus.rajce.idnes.cz/Manet_-_rozborka/
Když se na ty fotky dívám dneska, nechápu
do takového šrotu bych už nešel...... 
Po rozebrání se začalo čistit. Vše bylo jak prase od oleje, sazí, hlíny, hovinek atd...
A když bylo rozebráno a očištěno, část šla na opískování, část se brousila až na kov doma. Hliníkové díly se očistily, přebrousily a přeleštily:
http://asmodeus.rajce.idnes.cz/Cisteni/
Drobné části, které vesměs nebudou vidět, se stříkly doma, plechařinu dělal pan lakýrník. Nechal jsem si stočit i tachometr na 000000, protože motor je po kompletní GO. A proto, že se časem objevily papíry, koupil jsem je. Jen s tím, že papíry jsou na S125, takže probíhá předělávka na S125, což obnáší nejen větší zdvihový objem, ale i jiný výfuk vyvedený na opačné straně a pár dalších drobností...
http://asmodeus.rajce.idnes.cz/Lak_atd/
Protože Manety byly dvoubarevné, rozhodli jsme se části, které budou šedé, nastříkat nakonec doma. Jde především o části rámu, takže vidět moc nebudou a nakonec se to i povedlo. Plechařina v šedé barvě se ale nakonec musela nechat pak poopravit u lakýrníka:
http://asmodeus.rajce.idnes.cz/Manet/
No a pak se začalo skládat. chvílemi jsem z toho byl jelen, protože jsem si po roce prd pamatoval, co a jak bylo, ale nakonec intuice malamuta mě dovedla k jakémusi výsledku
Třeba ze složení předního pérování jsem tři dny nespal
Nemohl jsem za boha přijít na to, jak to patří dokupy. Už to vím 
Komplikace byly pořád a určitě jich ještě spousta bude. Trochu to bere vítr z plachet, ale už se těším, až z toho poprvé vyletí modrý dým!
http://asmodeus.rajce.idnes.cz/Manet-_skladani_-_part1/
Z finančních důvodů musím prozatím použít původní zadní kolo (je ještě slušné) a původní výfuk. Až bude našetřeno, vyměním za nové krásně chromové repliky
Takhle to začalo:

A takhle to dopadlo

A takhle to probíhalo:
Maneta S100 jsem koupil před rokem ve zuboženém nepojízdném stavu a tak se hned začalo rozebírat:
http://asmodeus.rajce.idnes.cz/Manet_-_rozborka/
Když se na ty fotky dívám dneska, nechápu
Po rozebrání se začalo čistit. Vše bylo jak prase od oleje, sazí, hlíny, hovinek atd...
http://asmodeus.rajce.idnes.cz/Cisteni/
Drobné části, které vesměs nebudou vidět, se stříkly doma, plechařinu dělal pan lakýrník. Nechal jsem si stočit i tachometr na 000000, protože motor je po kompletní GO. A proto, že se časem objevily papíry, koupil jsem je. Jen s tím, že papíry jsou na S125, takže probíhá předělávka na S125, což obnáší nejen větší zdvihový objem, ale i jiný výfuk vyvedený na opačné straně a pár dalších drobností...
http://asmodeus.rajce.idnes.cz/Lak_atd/
Protože Manety byly dvoubarevné, rozhodli jsme se části, které budou šedé, nastříkat nakonec doma. Jde především o části rámu, takže vidět moc nebudou a nakonec se to i povedlo. Plechařina v šedé barvě se ale nakonec musela nechat pak poopravit u lakýrníka:
http://asmodeus.rajce.idnes.cz/Manet/
No a pak se začalo skládat. chvílemi jsem z toho byl jelen, protože jsem si po roce prd pamatoval, co a jak bylo, ale nakonec intuice malamuta mě dovedla k jakémusi výsledku
Komplikace byly pořád a určitě jich ještě spousta bude. Trochu to bere vítr z plachet, ale už se těším, až z toho poprvé vyletí modrý dým!
http://asmodeus.rajce.idnes.cz/Manet-_skladani_-_part1/
Z finančních důvodů musím prozatím použít původní zadní kolo (je ještě slušné) a původní výfuk. Až bude našetřeno, vyměním za nové krásně chromové repliky
Taky ukážu svůj stroj. 250/559 r.v. 68. Koupeno za 4 000kč s doklady v dezolátnim stavu s buran tuningy blatníky, kolama, zapalováním atp... investice masakr, ale všechno jsem si na tom udělal sám (krom chromování). Letos jsem na ní najel asi 1km pro cigára


E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
jaaaaj, takovou sem měl, než si ji někdo předloni pujčil z dilny i s pávem 
E30...a sny se plní
koroze na voze? opravíme, nalakujeme
renovace-karoserii-veteranu-a-youngtimeru-t94960.html
koroze na voze? opravíme, nalakujeme
renovace-karoserii-veteranu-a-youngtimeru-t94960.html
