Autolakýrníci pomoc!!!
Autolakýrníci pomoc!!!
Ahoj,mám velikej problém s loupáním barvy až na čistej plech,nechávám si mýchat Diamantschwarz.... ve spreji,je to akrylová barva,pod to jsem použil nitro základovku od PROKOV,COLORLAK,je to asi tak rok a barva samovolně odpadává,jsem z toho úplně na prášky,myslim že všechno jsem udělal správně,odmaštoval jsem to lihem nebo tech.benzínem,už nevím,ale dala mi to k tomu v tom krámě.Prosím vás poradte mi někdo nějakou dobrou základovku,nedokážu to pochopit.Díky moc za odpovědi,Martin
- Lospiratos
- Příspěvky: 957
- Registrován: 12. 03. 2006 20:33
- Bydliště: Praha7
Na čistej odmaštěnej plech jsem štětcem natřel základovku,asi tak dvě vrstvy,někde i tři,pokaždé přebrousil,plnič jsem dával až potom...jedná se přední čelo-ten spodní díl s mlhovkama
A loupe se prostě tak že odpadávaj kusy barvy až na čistej plech,a když to vezmu vapkou jde to dál a dál..

Naposledy upravil(a) safry dne 28. 03. 2010 20:45, celkem upraveno 1 x.
- dvermanapred
- Příspěvky: 582
- Registrován: 12. 10. 2007 14:43
- Bydliště: Praha
No tady už bude asi jediným řešením začít na novo, něco muselo být špatně.
Už déle jsem přemýšlel nad tématem se zkušenostmi s bojem proti korozi, respektive opravou koroze, ochranou plechu atp.
Názory se dost různí - Pokud je někde povrchový puchýř - zda vyvařit nebo precizně obrousit ? Kde je nějaká mez, kdy to má cenu ještě "zachraňovat"?
Asi každý má na autě třeba nějaké ďubky od kamínků.. No objevil jsem jeden takový na A sloupku možná 0,25 mm2 ... bohužel byl hluboký na plech a liška tam byla.. Zatím jsem tam kápl vosk, ale - nejlépe asi bude když vezmu bruskou a nějak ošetřím. Má to ale smysl bez kompresoru (štětcem)? Existuje účinný postup jak ošetřit holý plech bez kompresoru a zároveň nechat dále možnost nanést lak?
Zaujala mě základová barva, kterou nedávno použil Macek na svého pracanta, která tolerovala určitou vlhkost a měla i příměsi oleje.. Bylo by to ale vhodné dávat pod lak? Nebo pouze na podvozkové části?
Najde se prosím někdo se zkušenostmi? Věřím, že nejen mě mnoho pomůže...
Už déle jsem přemýšlel nad tématem se zkušenostmi s bojem proti korozi, respektive opravou koroze, ochranou plechu atp.
Názory se dost různí - Pokud je někde povrchový puchýř - zda vyvařit nebo precizně obrousit ? Kde je nějaká mez, kdy to má cenu ještě "zachraňovat"?
Asi každý má na autě třeba nějaké ďubky od kamínků.. No objevil jsem jeden takový na A sloupku možná 0,25 mm2 ... bohužel byl hluboký na plech a liška tam byla.. Zatím jsem tam kápl vosk, ale - nejlépe asi bude když vezmu bruskou a nějak ošetřím. Má to ale smysl bez kompresoru (štětcem)? Existuje účinný postup jak ošetřit holý plech bez kompresoru a zároveň nechat dále možnost nanést lak?
Zaujala mě základová barva, kterou nedávno použil Macek na svého pracanta, která tolerovala určitou vlhkost a měla i příměsi oleje.. Bylo by to ale vhodné dávat pod lak? Nebo pouze na podvozkové části?
Najde se prosím někdo se zkušenostmi? Věřím, že nejen mě mnoho pomůže...
Naposledy upravil(a) Ada_CZ dne 28. 03. 2010 20:17, celkem upraveno 1 x.
a co něco takového?nemá někdo alespon nějaký odkaz? http://www.naradiprofesional.cz/body-30 ... lnic-sada/
též souhlasím s timto postupemCubrd píše:Svatá pravda, hrubší už je docela blbý, ty rejhance tam sou už vidět, já to dycky na finiš projedu vylýtanou 8mistovkou a je to nádherageorgij.d píše:pod metlu 800 a pod pastel 600, já to tak dělám a v pohodě, jen dávám plníč 2x až 3x a mezi tím ho beru 500 na excentru

E30...a sny se plní
koroze na voze? opravíme, nalakujeme
renovace-karoserii-veteranu-a-youngtimeru-t94960.html
koroze na voze? opravíme, nalakujeme
renovace-karoserii-veteranu-a-youngtimeru-t94960.html
na čistý plech používám zinek ve spreji od auto kelly jako základ, se základem na bázy syntetiky jsou někdy problémy a ukážou se až v laku
v lepším případě už v plniči
1. Pořádně odmasti, i 2x, 3x, 5x
2. nanes základ ve více vrstvách, mezi vrstvami doporučuju vyhladit a odmastit, používám na to 400 bez vody a nechat POŘÁDNĚ PROSCHNOUT
3. dát na to plnič viz přízpěvek výše. plnič ve spreji dělá celkem slabou vrstvu tzn více vrstev, ale ať ti to nezteče
4. barva + lak

1. Pořádně odmasti, i 2x, 3x, 5x
2. nanes základ ve více vrstvách, mezi vrstvami doporučuju vyhladit a odmastit, používám na to 400 bez vody a nechat POŘÁDNĚ PROSCHNOUT
3. dát na to plnič viz přízpěvek výše. plnič ve spreji dělá celkem slabou vrstvu tzn více vrstev, ale ať ti to nezteče

4. barva + lak
Naposledy upravil(a) georgij.d dne 30. 03. 2010 17:21, celkem upraveno 1 x.
E30 325i wait for renovation
E30 325i Mt1 maybe for rescue - fuck it, Rest In Pieces
Felicia pick-up briketa power renovation in progres
Opel vectra b daily use
E30 325i Mt1 maybe for rescue - fuck it, Rest In Pieces
Felicia pick-up briketa power renovation in progres
Opel vectra b daily use
ono jak pod který odstín, nejnáchylnější je čisté stříbro( jemné zrno), to používám na kola a i 800 tam někdy nechá paseku, to co jde do světlé metly s jemným zrnem doporučuju vzít 1000 - 1200 nebo více vrstevCubrd píše:
Svatá pravda, hrubší už je docela blbý, ty rejhance tam sou už vidět, já to dycky na finiš projedu vylýtanou 8mistovkou a je to nádhera
E30 325i wait for renovation
E30 325i Mt1 maybe for rescue - fuck it, Rest In Pieces
Felicia pick-up briketa power renovation in progres
Opel vectra b daily use
E30 325i Mt1 maybe for rescue - fuck it, Rest In Pieces
Felicia pick-up briketa power renovation in progres
Opel vectra b daily use