m20b25 - někdy startuje někdy ne
m20b25 - někdy startuje někdy ne
Dobré brzké ráno.
Zažil jsem právě jednu nepříjemnou věc. Vyjel jsem od baráku, auto chytlo normálně. Dojel jsem na náměstí (max 1 km) stavil se v krámu pro pití a cigára, chci odjet nastartuju, motor za 10 sec zdechnul a pak už jen točil a nenastartoval. Jelokož mám v autě LPG, zkusil jsem nastartovat na něj, to posléze chytlo a odjel jsem asi 8 km. Po dojetí na místo auto už zas na benzín chytalo. Po hodině test startování - auto chytlo na drc (teploměr na horní hranoco modrého pole. Při odjezdu teď o půl jedné auto chytlo na drc. Předtím dycky startovalo spolehlivě. Mělo by někdo nějakej tip co může být špatně? Co zkontrolovat?
Na autě jsem měnil zapalovací kabely, ale kdž jsem odje, tak to jima asi nebude. Ukazuje to na patné relátko palivoé pumpy? Teplotní čidlo motoru?
Díky za rady a tipy
Zažil jsem právě jednu nepříjemnou věc. Vyjel jsem od baráku, auto chytlo normálně. Dojel jsem na náměstí (max 1 km) stavil se v krámu pro pití a cigára, chci odjet nastartuju, motor za 10 sec zdechnul a pak už jen točil a nenastartoval. Jelokož mám v autě LPG, zkusil jsem nastartovat na něj, to posléze chytlo a odjel jsem asi 8 km. Po dojetí na místo auto už zas na benzín chytalo. Po hodině test startování - auto chytlo na drc (teploměr na horní hranoco modrého pole. Při odjezdu teď o půl jedné auto chytlo na drc. Předtím dycky startovalo spolehlivě. Mělo by někdo nějakej tip co může být špatně? Co zkontrolovat?
Na autě jsem měnil zapalovací kabely, ale kdž jsem odje, tak to jima asi nebude. Ukazuje to na patné relátko palivoé pumpy? Teplotní čidlo motoru?
Díky za rady a tipy
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Tak nejlevnější a nejrychlejší je relátko pumpy. Já bych to spíš viděl na bezn. pumpu. Mě se tohle dělo taky, jednou jo, jendou ne a potom už netočila vůbec.
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé
Jo, tohle mi napadlo též ... Není to dobrá zpráva. Kurňa začínám přemejšlet, jestli má cenu cpát do toho auta ještě peníze ...Zavarenec píše:Tak nejlevnější a nejrychlejší je relátko pumpy. Já bych to spíš viděl na bezn. pumpu. Mě se tohle dělo taky, jednou jo, jendou ne a potom už netočila vůbec.
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
benzinová pumpa..
Loni v létě jsem jel, zahřátej na benzince u dálnice jsem zastavil pro cíga, sednul jsem do auta, motor naskočil (v liště byl ještě zbytkovej tlak paliva) ale zakuckal a chcíp..Na benzině jsem sundal zadní sedadla, poklepal jsem na nádrž ze shora a pumpa se roztočila..
I přes to, že jsem na dovolené pumpu vyndal, vyčistil a promazal, se mi cestou zpět stalo na dálnici poblíž výše uvedené pumpy to, že motor přestal táhnout, vyřadil jsem a pomalu sjel z kopce na neutrál. Domu jsem už dojel na laně. Stálo mě to 1000,- za další pumpu z vraku, která se obávám udělá časem to samé..
Jestli to nebude tím, že jsme si oba shodně šli kupovat cigára, jako by nás to auto chtělo chránit a varovalo nás....

Loni v létě jsem jel, zahřátej na benzince u dálnice jsem zastavil pro cíga, sednul jsem do auta, motor naskočil (v liště byl ještě zbytkovej tlak paliva) ale zakuckal a chcíp..Na benzině jsem sundal zadní sedadla, poklepal jsem na nádrž ze shora a pumpa se roztočila..
I přes to, že jsem na dovolené pumpu vyndal, vyčistil a promazal, se mi cestou zpět stalo na dálnici poblíž výše uvedené pumpy to, že motor přestal táhnout, vyřadil jsem a pomalu sjel z kopce na neutrál. Domu jsem už dojel na laně. Stálo mě to 1000,- za další pumpu z vraku, která se obávám udělá časem to samé..
Jestli to nebude tím, že jsme si oba shodně šli kupovat cigára, jako by nás to auto chtělo chránit a varovalo nás....


Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
Cigára že by byli na vině? I to je možný.budha píše:benzinová pumpa..
Loni v létě jsem jel, zahřátej na benzince u dálnice jsem zastavil pro cíga, sednul jsem do auta, motor naskočil (v liště byl ještě zbytkovej tlak paliva) ale zakuckal a chcíp..Na benzině jsem sundal zadní sedadla, poklepal jsem na nádrž ze shora a pumpa se roztočila..
I přes to, že jsem na dovolené pumpu vyndal, vyčistil a promazal, se mi cestou zpět stalo na dálnici poblíž výše uvedené pumpy to, že motor přestal táhnout, vyřadil jsem a pomalu sjel z kopce na neutrál. Domu jsem už dojel na laně. Stálo mě to 1000,- za další pumpu z vraku, která se obávám udělá časem to samé..
Jestli to nebude tím, že jsme si oba shodně šli kupovat cigára, jako by nás to auto chtělo chránit a varovalo nás....![]()
Takže to vypadá na novou benzínovou pumpu. Hmm, nejlvnější jsem zatim našel za 3000 novou na mjauto. Snad to půjde levněji.
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
to je výborná cena...asi to nebude BOSCHka co?? dej odkaz..
Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
Uprimne si myslim, ze to co tvrdis je placebo efekt. Palivove cerpadlo jako je v E30 na 99% odejde dvema zpusoby:Cubrd píše:já měl bosh za necelech 5 tis z autokelly a musíim říct že po výměně razatní změna, starý už netlačilo co mělo
1, mechanicky - zasekne se necistotou na vstupu (ve stare nadrzi je neskutecny bordel ktery je zakladne eliminovan filtrem - takova ta placka ze sitoviny na vstupu cerpadla, ktery se celkem logicky po 20ti letech v agresivnim prostredi rozpadne nebo prodre)
2, elektricky - v urcite poloze se jiz z klidu neroztoci z duvodu opotrebovanych uhliku a kolektoru
Pokles tlaku zpusoben beznym opotrebenim nebude pri beznych provoznich podminkach znatelny. Proste bud bezi nebo nebezi. Samozrejme zalezi take na stavu hlavniho palivoveho filtru.
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
Uprimne si myslim, ze to co tvrdis je placebo efekt. Palivove cerpadlo jako je v E30 na 99% odejde dvema zpusoby:
1, mechanicky - zasekne se necistotou na vstupu (ve stare nadrzi je neskutecny bordel ktery je zakladne eliminovan filtrem - takova ta placka ze sitoviny na vstupu cerpadla, ktery se celkem logicky po 20ti letech v agresivnim prostredi rozpadne nebo prodre)
2, elektricky - v urcite poloze se jiz z klidu neroztoci z duvodu opotrebovanych uhliku a kolektoru
Pokles tlaku zpusoben beznym opotrebenim nebude pri beznych provoznich podminkach znatelny. Proste bud bezi nebo nebezi. Samozrejme zalezi take na stavu hlavniho palivoveho filtru.[/quote]
Podle na tom trochu pravdy je, pal. filtr sem měnil dvakrát za minulý rok abych měl jistotu. měl sem problem, že po rozpojení pal. okruhu nebo když došel benzin tak dlouho trvalo než se dotlakoval. Mám tam M50 a právě po rozúpojení systému a zpětnému tlakování motor nechtěl jet a střílel do sání, zjistil sem že nedávájí správně vstřiky tak sem jel pro nové do mostu a problém se nevyřešil, po pár těchto zkušenostech sem to riskl a zakoupil nové, a najednou vstřiky jak staré tak nové prášily krásně, a ten motor je opravdu citelně živější přísahám. ještě chci upozornit že palivové vedení bylo několikrát kontrolováno kvůly těsnosti.
1, mechanicky - zasekne se necistotou na vstupu (ve stare nadrzi je neskutecny bordel ktery je zakladne eliminovan filtrem - takova ta placka ze sitoviny na vstupu cerpadla, ktery se celkem logicky po 20ti letech v agresivnim prostredi rozpadne nebo prodre)
2, elektricky - v urcite poloze se jiz z klidu neroztoci z duvodu opotrebovanych uhliku a kolektoru
Pokles tlaku zpusoben beznym opotrebenim nebude pri beznych provoznich podminkach znatelny. Proste bud bezi nebo nebezi. Samozrejme zalezi take na stavu hlavniho palivoveho filtru.[/quote]
Podle na tom trochu pravdy je, pal. filtr sem měnil dvakrát za minulý rok abych měl jistotu. měl sem problem, že po rozpojení pal. okruhu nebo když došel benzin tak dlouho trvalo než se dotlakoval. Mám tam M50 a právě po rozúpojení systému a zpětnému tlakování motor nechtěl jet a střílel do sání, zjistil sem že nedávájí správně vstřiky tak sem jel pro nové do mostu a problém se nevyřešil, po pár těchto zkušenostech sem to riskl a zakoupil nové, a najednou vstřiky jak staré tak nové prášily krásně, a ten motor je opravdu citelně živější přísahám. ještě chci upozornit že palivové vedení bylo několikrát kontrolováno kvůly těsnosti.

No, cerpadlo jsem mel dneska venku a zadna sitka uz tam neni, takze se asi jeji zbytky povalujou nekde v nadrzi. Da se necim nahradit? Jinak ta boschka za 2900 je tady:
http://www.auto-pilot.cz/priprava-smesi ... 13814.html
http://www.auto-pilot.cz/priprava-smesi ... 13814.html
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
ne, je v pici. Vydrene zevnitr.Gabo píše:No, cerpadlo jsem mel dneska venku a zadna sitka uz tam neni, takze se asi jeji zbytky povalujou nekde v nadrzi. Da se necim nahradit? Jinak ta boschka za 2900 je tady:
http://www.auto-pilot.cz/priprava-smesi ... 13814.html
sezen jine. Nekupuj, pujc si, abys zbytecne nedal penize kdyby byla chyba jinde. osobne to ale fakt vidim nejspis na cerpadlo.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
No, je pravda, že to čerpadlo kvílí docela dost a už dlouho. a ta síťka na vstupu bude už chybět asi docela dlouho.
Já přemýšlel i o koupi staršího, ale zase mám relativně slušněj zdroj dílů v Autocoře se slevou 25%, takže si ho nechám nacenit tam. Po všech kontrolach co jsem provedl to opravdu ukazuje na začínající problémy s čerpadlem. Zatím ho kupovat nebudu, musim vykrvácet do přední nápravy, ta je důležitější ... Jestli by nebylo lepší to auto prodat a zkusit koupit něco v top stavu ...
Já přemýšlel i o koupi staršího, ale zase mám relativně slušněj zdroj dílů v Autocoře se slevou 25%, takže si ho nechám nacenit tam. Po všech kontrolach co jsem provedl to opravdu ukazuje na začínající problémy s čerpadlem. Zatím ho kupovat nebudu, musim vykrvácet do přední nápravy, ta je důležitější ... Jestli by nebylo lepší to auto prodat a zkusit koupit něco v top stavu ...
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
top stav 100tis+Gabo píše:No, je pravda, že to čerpadlo kvílí docela dost a už dlouho. a ta síťka na vstupu bude už chybět asi docela dlouho.
Já přemýšlel i o koupi staršího, ale zase mám relativně slušněj zdroj dílů v Autocoře se slevou 25%, takže si ho nechám nacenit tam. Po všech kontrolach co jsem provedl to opravdu ukazuje na začínající problémy s čerpadlem. Zatím ho kupovat nebudu, musim vykrvácet do přední nápravy, ta je důležitější ... Jestli by nebylo lepší to auto prodat a zkusit koupit něco v top stavu ...

325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
Já vím, že top stav je drahá sranda. Nicméně 100 000 jsem už do auta nastrkal (včetně koupě) a nikde to moc není vidět. Jednodušší bude možná smazat záznamy o investicích a nepočítat
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Tour M20B20 má čerpadlo v nádrži, je pod zadní sedačkou za spolujezdcem. Pokud máš ještě nějaký čerpadlo mimo nádrž, bude to asi bastl. A kde je ten válec co mysláš ty umístěnej? Venku u nádrže je filtr, ale k nemu žádný káble nevedou (aspoň u mýho toura). Čerpadlo u plasta se spouští až po pokusu o zastartovální.
Pro víc detailů použij hledat a dej kličévá slova "palivove OR benzinova", dej hledat jen v technice a dozvíš se vše v kostce, vyplivne to jen pár témat ale všechny užitečný.
Pro víc detailů použij hledat a dej kličévá slova "palivove OR benzinova", dej hledat jen v technice a dozvíš se vše v kostce, vyplivne to jen pár témat ale všechny užitečný.
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
2000 i s dopravou? A dobré zkušenosti? Do toho bych aji šel, než dát litr za nějakou jetou, která za chvíli stejně klekne ... Tož pohledej odkazweNTyll píše:Na plastaku kde je pumpa v nadrzi jednotka spina jeji rele ve chvili, kdy dostava signal z cidla na klice, ze se motor otaci.
Jinak mam dobre zkusenosti s pumpama z Ebay nekde z emeriky, zkusim najit odkaz. Cena do 2tis. i s dopravou.
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-3-se ... ccessories
Na trice si s tim musis trochu pohrat abys to upevnil do toho drzaku, ale za tu cenu stoji. Kupoval jsem ji kdysi pro sebe plus pro dva zname a vsechny bezi bez problemu, hlavne jsou fakt hodne tiche.
Kdyztak mam i merak tlaku jestli si chces byt jisty, ale to bys sis musel prijet do Phy. Mel jsem i elektronicky, nez mi od ruznych podobnych uzitecnych veci nejaka svine pomohla.
Na trice si s tim musis trochu pohrat abys to upevnil do toho drzaku, ale za tu cenu stoji. Kupoval jsem ji kdysi pro sebe plus pro dva zname a vsechny bezi bez problemu, hlavne jsou fakt hodne tiche.
Kdyztak mam i merak tlaku jestli si chces byt jisty, ale to bys sis musel prijet do Phy. Mel jsem i elektronicky, nez mi od ruznych podobnych uzitecnych veci nejaka svine pomohla.
Ad nedostatecny tlak, asi to neni tak casta zavada, ale resil jem kdy motor citelne zlenivel a nedalo se jet vic nez 120 a vytocit do otacek slo jenom bez zateze. Na meraku to ukazovalo jak to pri seslapnuti pedalu pada dolu. Po vymene pumpy ok.
Pumpa ma natvrdo davat tusim 2x vic nez je na regulatoru aby byla schopna udrzet tlak pri nejvetsi zatezi, kdy jsou vstriky otevrene skoro porad.
Pumpa ma natvrdo davat tusim 2x vic nez je na regulatoru aby byla schopna udrzet tlak pri nejvetsi zatezi, kdy jsou vstriky otevrene skoro porad.