Špatně jdoucí řízení - volant se nevrací, těžké otáčení
Špatně jdoucí řízení - volant se nevrací, těžké otáčení
Tak, po problémech se startováním vygradovali u mě i problémy s přední nápravou. Asi před měsícem a půl jsem nahatzoval na auto jeté Phersony, je to nouzovka než repásnu původní. Horní uložení tlumičů mělo vůli ale nic tragickýho.
Teď se vyskytuje zásadní problém s volantem. Při jízdě rovně nebo při otočení volantu cca o 20 stupňů na jednu nebo na druhou stranu je vše v pořádku. Při potřebě otočit víc jde volant najednou ztuha proti odporu a po přetočení cca o 90 stupňů už to zas jde lehko, po dalších 90ti stupních zas těžko. Horší je to když zatáčím doleva.
Setkal se už někdo s podobným problémem? Má někdo ideu v čem to vězí? Jen podotknu - řízení mám neservo, manžety OK, před dvěma rokama nové + výměna vazelíny, manžety popraskané nejsou, hardyspojka na kosti řízení je tž v pořádku ...
Teď se vyskytuje zásadní problém s volantem. Při jízdě rovně nebo při otočení volantu cca o 20 stupňů na jednu nebo na druhou stranu je vše v pořádku. Při potřebě otočit víc jde volant najednou ztuha proti odporu a po přetočení cca o 90 stupňů už to zas jde lehko, po dalších 90ti stupních zas těžko. Horší je to když zatáčím doleva.
Setkal se už někdo s podobným problémem? Má někdo ideu v čem to vězí? Jen podotknu - řízení mám neservo, manžety OK, před dvěma rokama nové + výměna vazelíny, manžety popraskané nejsou, hardyspojka na kosti řízení je tž v pořádku ...
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Ještě jsem zapoměl podotknut další dvě věci - ramena mají vůli v dlouhých čepech (v nápravnici) a problém se občas na chvíli jakoby sám opraví a pak se zase sám vyskytne. Hřeben jsem tipoval že to bude pavděpodobně. Ale geometrie mě nenapadla, zkusim to nechat někde přeměřit, abych nekupoval řízení zbytečně.
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
nejdriv vymen cepy ramen, dyt se ti diky nim meni geometrie v zatacce, co cekas, kremese?Gabo píše:Ještě jsem zapoměl podotknut další dvě věci - ramena mají vůli v dlouhých čepech (v nápravnici) a problém se občas na chvíli jakoby sám opraví a pak se zase sám vyskytne. Hřeben jsem tipoval že to bude pavděpodobně. Ale geometrie mě nenapadla, zkusim to nechat někde přeměřit, abych nekupoval řízení zbytečně.

325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
Ale kdyby to bylo zarezlý tak to bude blbnout pořad stejně ne? Dneska ráno cesta do práce bez problému, půlka cesty z práce taky a potom to po projetí jedný vracečky zas zatuhlo. Jináč čepy, případně celý ramena jsou v řešení.Záchvat píše:To s tim otacenim o 90 stupnu mi pripada, jako zarezla spojovací tyčka mezi hrebenem a volantem v tom kloubku.
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Tak Záchvat měl pravdu, byl zalehlej úplně jeden kloub na kosti řízení (ten nejnižší- Takže jse to promaza a rozhýbal, ale asi si koupim jednu kost do foroty ...
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA