324 td-problém
Cus, Zkus ho promerit a mezi dvema piny by melo mit odpor 900ohm. Kdyby jsi mel nefunkcni cilo, tak by ti neukazoval otackomer a RJ by hodila nouzovy rezim pri kterem by jsi mel otacky na "volnobeh" nekde mezi 3000 ot/min az 4000 ot/min ale presne to nevim,jelikoz neukazoval otackomer, pri seslapnuti brzdoveho pedalu by to automaticky chciplo,pokud by jsi mu nepridal plyn, to se da nouzove vyresit odpojenim cidla na pedalu. Jinak nevim,jak by se dalo jeste cidlo zkontrolovat.
Stejne by se motor choval kdyby ti na setrvaku chybely 2 kolicky a vice. To zkontrolujes tak,ze povolis na prirube 4 nebo 5 sroubu s hvezdickou a pak 4 srouby zespoda na tom krytu. Po sundani uvidis asi 1/4 setrvaku a u vnejsiho obvodu budou ve stejne vzdalenosti kolicky ktere jdou primo proti cidlu. Pres paku budes otacet setrvakem pres ozubeny venec a zkontrolujes kolicky,jestli jich tam je opravdu 6.
Pokud bude vse v poradku,zavada bude nekde jinde...
Stejne by se motor choval kdyby ti na setrvaku chybely 2 kolicky a vice. To zkontrolujes tak,ze povolis na prirube 4 nebo 5 sroubu s hvezdickou a pak 4 srouby zespoda na tom krytu. Po sundani uvidis asi 1/4 setrvaku a u vnejsiho obvodu budou ve stejne vzdalenosti kolicky ktere jdou primo proti cidlu. Pres paku budes otacet setrvakem pres ozubeny venec a zkontrolujes kolicky,jestli jich tam je opravdu 6.
Pokud bude vse v poradku,zavada bude nekde jinde...
Plynový pedál nereaguje...
Ahojte,už cca.mesiac mám takýto problém na mojej 324td.Naštartujem,zatlačím plynový pedál alebo práve stojím na križovatke motor beží,pohrávam sa s plyn.pedálom,krásne reaguje na každý pohyb.Na semafore potom skočí zelená,zaradím jednotku,tlačím na pedál a reakcia skoro nič.Zatlačím v rýchlom slede 5x 6x a nič.Potom sa auto sa pomaly rozbieha a na mňa ukazujú vodiči za mnou či mám veľa času navyše.Proste sa ťažko rozbieha,po zaradení jednotky akoby bol plyn. pedál úplne hluchý potom zaradím dvojku a správa sa dosť podobne.Na trojke je to už ok.V čom by mohol byť problém?
Aj pokazené hodiny ukazujú dvakrát denne správny čas
el hlava na cerpadle ma projety drazky na potaku..jede to vic jak 160?
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html
-
- Příspěvky: 3
- Registrován: 18. 03. 2010 21:10
Ahoj, četl jsem podrobně tvůj popis závad, pro které je vstřikovací soustava nefukční. Podobný problém jsem řešil na BMW 524TD, nakonec pomohla až výměna stávajícího vstřikovacího vysokotlakého čerpadla za starší mechanické z předchozího modelu BMW E28 se stejným motorem, manuální čerpadlo k tomuto motoru i bez výměny vstřiků přesně pracuje, následně nastavíš jen nový počátek vstřiku paliva, mechanické čerpadlo se dá sehnat okolo 500Kč a mělo by konečně vyřešit tvoje trápení, ŘJ už nebude zasahovat do množství vstřikovaného paliva, takže tě nějáký snímač otáček nemusí trápit, tuto úpravu má v současné době hodně vozů TD, zdárné vyřešení problému a radost z jízdy přeje Honza
- E30PEPACABRIO
- Příspěvky: 1008
- Registrován: 24. 07. 2008 17:30
- Bydliště: OSTRÝ KÁ///MEN + Janov tel:737845718
- Kontaktovat uživatele:
- ŘezyBMWE30
- Příspěvky: 136
- Registrován: 13. 12. 2009 13:07
- Bydliště: Ústí nad Labem
čus řešim problém s 324td. občas za jízdy přestává reagovat na plyn. pedál. a občas když se motor uplně udusí a chcípne tak nejde nastartovat, musim počkat cca 10min a pak nastartuje normálně.
diagnostika mi ukázala http://petrbmwe30.rajce.idnes.cz/100MSDCF/
mohl by mi někdo poradit něco konkrétního co by to mohlo bejt podle těch výsledků diagnostiky
rád bych zachoval ovládání čerpadla tak jak to je teď, takže předělávání na čerpadlo z 324d bych viděl až jako tu poslední možnost
předem děkuju za rady
diagnostika mi ukázala http://petrbmwe30.rajce.idnes.cz/100MSDCF/
mohl by mi někdo poradit něco konkrétního co by to mohlo bejt podle těch výsledků diagnostiky
rád bych zachoval ovládání čerpadla tak jak to je teď, takže předělávání na čerpadlo z 324d bych viděl až jako tu poslední možnost
předem děkuju za rady
podle me potak na plynu nebo na cerpadle...pripadne jednotka..funguje otackomer a eko?
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html
- ŘezyBMWE30
- Příspěvky: 136
- Registrován: 13. 12. 2009 13:07
- Bydliště: Ústí nad Labem
no nevim nevim..., "velka" pojistka je dulezita pouze pro zhaveni. Za chodu motoru neni vubec dulezita....ŘezyBMWE30 píše:závada vyřešena. byla volná velká pojistka v tý černý krabičce co je za nádobkou na ostřikovače. ale děkuju za radu
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
- ŘezyBMWE30
- Příspěvky: 136
- Registrován: 13. 12. 2009 13:07
- Bydliště: Ústí nad Labem
- maca
- člen E30.cz
- Příspěvky: 6234
- Registrován: 02. 01. 2005 17:51
- Bydliště: osek-teplice
- Kontaktovat uživatele:
koukam ze se ty TDcka furt nejak serou, tak se taky pridam k "potizistum", mam el cerpadlo a muj problem je ten, ze auto za tepla spatne chyta, normalne starter toci jak slak a auto nechytne, sem tam obcas naznak a snaha, ze se cca 1-2 valce snazi, ale nechyti to, kdyz do toho drcnu z kopce, tak chytne na 1 metru hned, dela to spis kdyz je to moc zahraty, po delsi jizde a pod, nafta nepada, mam tam jednocestny ventilky a vidim pres filtr ze tam je, za studena starty rano naprosto ok, a auto jede uplne normalne-jede jak 1.8 m 40na sprintu kostra na motoru udelana nova
clovek jak starne tak zjistuje, ze original je stejne nejlepsi
ko čerpadlo, velky vule v mechanicky casti...neudela to dostatecnej tlak pro zážeh..
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html
Určitě tím zážehem máš na mysli otevření vstřiku, že? Já vím, jde o hovno, ale nedalo mi to už jenom z toho důvodu, že se bavíme o nějakém zážehu u vznětového motoru, což je trochu paradoxIwan píše:ko čerpadlo, velky vule v mechanicky casti...neudela to dostatecnej tlak pro zážeh..
Jinak Máco zkus jednu -věc, až ti to zas toto udělá - Vem mokrou hadru nebo studenou vodu a pokus se na čerpadle schladit rozdělovací hlavu - to je ta část čerpadla, kde z ní vzadu lezou trubky ke vstřikům. Pak zkus nastartovat a pokud auto chytne, tak je problém ve vydřeném válci nebo výtlačném pístku.
No smoke, no fun...
jestli to vubec neotevre vstrik nebo to tam jen malo cakne, po tom uz jsem nepatral...
ale proč to z kopce pres kvalt chytne hned, mi jasny neni vubec..
a na co to jezdi, je celkem uplne jedno..hustotu to ma vsechno cca stejnou a kdyz se to ohreje a v ty hlave se to roztahne a zvetsi se vule, tak to proste nechyta... srac
ale proč to z kopce pres kvalt chytne hned, mi jasny neni vubec..
a na co to jezdi, je celkem uplne jedno..hustotu to ma vsechno cca stejnou a kdyz se to ohreje a v ty hlave se to roztahne a zvetsi se vule, tak to proste nechyta... srac
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html
Počkej, ale odpojením teplotního čidla ničemu nepomůžeš ne? On ten problém není elektronický nebo resp. neni potřeba nějak takto ojebávat elektroniku. Tím studeným hadrem se právě docílí toho, že schlazením se ta hlava stáhne a vůle se zmenší. To je právě problém těch vydřených hlav - za studena dokážou tlačit tak jak mají jenomže jak se prohřejou, tak se vůle mezi stěnou válce a výtlačným pístkem zvětší a vzniká tento problém se špatnýma startama.adam320 píše:stejne jako psal misanek ten trik s tim hadrem tak muzes zkusit odpojit teplotni cidlo pro RJ...dle meho o neco setrnejsi nez studenej hadr na rozehratym hliniku
No smoke, no fun...
presne tak...odpojenim jakyhokoli cidla nedocilis startu..
ale je fakt, ze ani vodni lazen mi nepomohla...ale pan u bosche rikal, ze uz to bylo projety dost...tak nevim..
ale je fakt, ze ani vodni lazen mi nepomohla...ale pan u bosche rikal, ze uz to bylo projety dost...tak nevim..
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html