e30 vs e36???

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.

e30 nebo e36?

e30 forever
30
81%
e36
7
19%
 
Celkem hlasů: 37

Uživatelský avatar
paveld
Příspěvky: 2726
Registrován: 23. 09. 2005 18:12
Bydliště: Mníšek pod Brdy (Kytín)

Příspěvek od paveld » 05. 03. 2010 09:02

Taky můžu porovnat obojí. Měl jsem 2 roky E30, teď mám téměř 3 roky E36 se kterou jsem najel asi 150tisíc km a oboje auta jsem měl na denní ježdění i na zábavu. Mám rád obě auta, ale E30 jak tu bylo psáno je víc auto na vyblbnutí a pro srdcaře, ideální jako druhý auto. Je to větší motokára, na dlouhý cesty taky neni tak špatná, ale s E36 se nedá v tomhle srovnat. E36 se šestiválcem, dobrym podvozkem a v dobrym stavu nabízí svezení a zábavy taky až až a co se týče komfortu je uplně jinde. Je to lepší kompromis mezi svezením a pohodlím. Určitě bych neměnil, spíš mít víc peněz, tak bych se možná k e30 i vrátil jako další auto, který bych měl na víkendy. Zatim to ale nemám v plánu...
BMW 323i E36

Uživatelský avatar
BMW.LTM
Příspěvky: 609
Registrován: 22. 03. 2008 20:11
Bydliště: Prague

Příspěvek od BMW.LTM » 08. 03. 2010 19:19

Trhyy píše:Taky můžu porovnat obojí, jak E30 325i se kterou se za rok najel asi 20000km tak E36 328i se kterou zatim za rok a půl 40tisíc km a E36 je i na tvrdym podvozku a 18" kolech prostě podstatně pohodlnější než E30, dá se prostě v klidu jet po dálnici cestovní rychlostí 160-180, vzít auto a jet na druhou stranu Evropy, to s třícou jde sice taky, ale prostě už je to spíš auto pro fajnšmekry. Do e30 sem furt cpal nějaký prachy protože se furt srala, jezdil sem rychlejšim stylem, boky apod. ( něco jak MattyX :lol: ) s 328 jezdim stejně a za rok a půl se tam nevysralo nikdy nic, všechny opravy co byly tak byly preventivní. A první tejden skoku z E30 do E36 v kůži a s klimou je jako skok z favorita do oktávky prostě, ale i přesto je E30 dokonalá a strašně rád na ní vzpomínám a stopro si jí koupim zase jako druhý auto, ale když vyměnit E30 za E36 tak stopro jít do šestihrknu, srát na M40 a na IS, neni to vono prostě :wink:
Nevim proč ale nejvíc přemejšlim nad tim co jsi napsal ty. :lol:
Nejlepší by bylo sednout do e36 3?? a jet s ni nekam alespoň pár desítek km.Ale těžko mě někdo posadí na hoďku do sví e36 :-(
Ex BMW e30 3XXi, e30 320i, e32 730i, e34 525 TDS, Aktual e36 318is ///M Packet.
Obrázek

Uživatelský avatar
BOOST
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 4835
Registrován: 07. 09. 2003 20:55
Bydliště: Někde kolem středu

Příspěvek od BOOST » 08. 03. 2010 20:28

Myslím, že je taky dost důležitý podotknout, že třeba Trhyy koupil třícu za 15t, 20t nebo za kolik a byl to v podstatě "vrak", těsnění pod palicí v prdeli apod. Takže to, že do ní sypal prachy je celkem logický. Nechápu, proč by provoz tříci měl stát x tisíc ročně. Pokud je to tříca ve slušném stavu, tak rozhodně nevidím důvod nějakých jiných investic než do běžných spotřebních věcí jako u E36 (brzdy, tlumiče, olej, filtry...). Všechny tříci co jsem měl, byly spolehlivé a kdyby člověk pořád nevymýšlel, co do toho nacpat za jiný motor, podvozek, kola, výbavu atd., tak by jejich provoz nestál žádný extra prachy.
E30 340ic V8 6q- EX
E39 M5-AC Schnitzer shortshift, AC Schnitzer racing wheels type III 19", AC Schnitzer rear roof spoiler, AC Schnitzer ECU, AC Schnitzer suspension, LPG-power :twisted:
SUZUKI GSX-R 600 K6 - GSX-R 1000 K7 :twisted:

Uživatelský avatar
člen E30.cz
Příspěvky: 4253
Registrován: 15. 04. 2008 15:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od » 08. 03. 2010 21:07

BOOST píše:Myslím, že je taky dost důležitý podotknout, že třeba Trhyy koupil třícu za 15t, 20t nebo za kolik a byl to v podstatě "vrak", těsnění pod palicí v prdeli apod. Takže to, že do ní sypal prachy je celkem logický. Nechápu, proč by provoz tříci měl stát x tisíc ročně. Pokud je to tříca ve slušném stavu, tak rozhodně nevidím důvod nějakých jiných investic než do běžných spotřebních věcí jako u E36 (brzdy, tlumiče, olej, filtry...). Všechny tříci co jsem měl, byly spolehlivé a kdyby člověk pořád nevymýšlel, co do toho nacpat za jiný motor, podvozek, kola, výbavu atd., tak by jejich provoz nestál žádný extra prachy.
+1 :wink: :!:

Uživatelský avatar
BMW.LTM
Příspěvky: 609
Registrován: 22. 03. 2008 20:11
Bydliště: Prague

Příspěvek od BMW.LTM » 08. 03. 2010 23:16

Pů píše:
BOOST píše:Myslím, že je taky dost důležitý podotknout, že třeba Trhyy koupil třícu za 15t, 20t nebo za kolik a byl to v podstatě "vrak", těsnění pod palicí v prdeli apod. Takže to, že do ní sypal prachy je celkem logický. Nechápu, proč by provoz tříci měl stát x tisíc ročně. Pokud je to tříca ve slušném stavu, tak rozhodně nevidím důvod nějakých jiných investic než do běžných spotřebních věcí jako u E36 (brzdy, tlumiče, olej, filtry...). Všechny tříci co jsem měl, byly spolehlivé a kdyby člověk pořád nevymýšlel, co do toho nacpat za jiný motor, podvozek, kola, výbavu atd., tak by jejich provoz nestál žádný extra prachy.
+1 :wink: :!:
Je fakt že do sví první tříci jsem nasypal přes 50 tis. a nebylo to nikde vidět :lol: a svojí druhou jsem koupil už komplet udělanou (motor,podvozek) jen z hnusnejma spojlerama a nedal jsem do ní ani korunu.Jen běžný věci (výměna oleje atd.) a můžu jezdit absolutně bez investic jen jí pořádně vymazlim vzhledově.Tudíš by byla škoda jí prodávat vzhledem k tomu že kupující by stejně neocenil co to muselo stát.Přece jenom je to dvacet pět let starý auto.Tak že zůstanu u tříci a na e36 už ani pomyšlení :wink: :lol:
Ex BMW e30 3XXi, e30 320i, e32 730i, e34 525 TDS, Aktual e36 318is ///M Packet.
Obrázek

Uživatelský avatar
JirkaGS
Příspěvky: 301
Registrován: 08. 05. 2007 18:51

Příspěvek od JirkaGS » 09. 03. 2010 14:58

Na každodenní ježdění E36 a jako koníčka E30...

Deathbox
Příspěvky: 246
Registrován: 01. 01. 2008 19:25
Bydliště: Morava

Příspěvek od Deathbox » 09. 03. 2010 18:09

e38 na dení ježdění e36 m3 koníčka 8)

Odpovědět