odpojená lambda ???

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Matyas
Příspěvky: 552
Registrován: 20. 03. 2003 18:50
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

odpojená lambda ???

Příspěvek od Matyas » 11. 05. 2003 09:46

Cus, potřeboval bych vědět co udělá s motorem 318i M10, kdž se odpojí lambda

Jakub Šlezar
Příspěvky: 73
Registrován: 21. 04. 2003 11:28
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od Jakub Šlezar » 11. 05. 2003 11:00

Mě by to taky zajímalo.
318i Coupé, M10.

Uživatelský avatar
Matyas
Příspěvky: 552
Registrován: 20. 03. 2003 18:50
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Matyas » 11. 05. 2003 12:09

Jenom abych to upřesnil: mam problem s motorem (chcípá na volnoběh,má silně nepravidelný chod,cuká,jen asi od 4000 ot je to dobry) Kamos si mysli že je to lambdou. Tak sem ji odpojil ale zadnou změnu sem nezaznamenal.
Myslíte že je rozbitá ?

Uživatelský avatar
bmw 316i 89
Příspěvky: 10
Registrován: 09. 05. 2003 20:38
Bydliště: Praha

Příspěvek od bmw 316i 89 » 11. 05. 2003 12:38

Matyas píše:Jenom abych to upřesnil: mam problem s motorem (chcípá na volnoběh,má silně nepravidelný chod,cuká,jen asi od 4000 ot je to dobry) Kamos si mysli že je to lambdou. Tak sem ji odpojil ale zadnou změnu sem nezaznamenal.
Myslíte že je rozbitá ?
S motorem to nic neudělá, když odpojíš lambdu, ale budeš mít zatraceně velkou spotřebu, protože bude lambdu nahrazovat jiný čidlo a bude tam stříkat víc paliva...a motor bude v tu chvíli mít nepravidelnej chod...je to tak na dojetí!

Jestli je rozbitá zjistíš jako já měřením.....má mít 0,5 V, tak vem voltmetr a přeměř, kolik má při sepnutí klíčku!! Když nastartuješ tak by se to mělo pohybovat dle záběru od 0,1 do 1,0 V.

Uživatelský avatar
Matyas
Příspěvky: 552
Registrován: 20. 03. 2003 18:50
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Matyas » 11. 05. 2003 13:26

Takže když bude rozbitá tak toto chování motoru odpovídá rozbité lambdě?

Uživatelský avatar
bmw 316i 89
Příspěvky: 10
Registrován: 09. 05. 2003 20:38
Bydliště: Praha

Příspěvek od bmw 316i 89 » 11. 05. 2003 13:55

Matyas píše:Takže když bude rozbitá tak toto chování motoru odpovídá rozbité lambdě?
Může to být lambdou a nemusí..... ;-) Řeším teď podobnej problém a ještě jsem na to nepřišel...! Může to bejt i volnoběžnej ventil a nebo teplotní čidlo....
Tu lambdu zkus proměřit a uvidíš!
bmw 316i, r.1989, M40, coupé

Uživatelský avatar
Bobo
Příspěvky: 1938
Registrován: 13. 03. 2003 22:01
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bobo » 11. 05. 2003 20:12

a nebo to taky může bejt díra v krabici vzduchovýho filtru, zasraný sání... (viz téma regulátor tlaku (nebo nějak tak))
!! Koupím krémový interiér e30 4dv, nejlépe z 6V. Pouze v perfektním stavu !! sz, 774 894 601

Obrázek

Uživatelský avatar
GeRoX
Příspěvky: 2113
Registrován: 12. 03. 2003 14:09
Bydliště: Praha

Příspěvek od GeRoX » 12. 05. 2003 09:26

kdyz odpojis lambdu tak by motor mel bezet na nouzovy rezim...tzn..vetsi spotreba a tak...ale nemel bys zjistit jiny rozdil.... ja ho mam odpojeny uz asi x let... a motor je v pohode...kdyz tito cuka tak bych hledal problem jinde....svicky, benzinovy filtr, cerpadlo, nebo nakej zasranej nalomenej kabel co mozna na nejblbejsim miste, ktery v zivote nezjistis....:(
Obrázek

Uživatelský avatar
Jéňa
Příspěvky: 101
Registrován: 19. 02. 2003 13:56
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jéňa » 15. 05. 2003 08:51

Jak zjistit finkčnost lambdy? Zkuste tohle:
http://www.gpl.cz/lambdasonda.htm

turek

Příspěvek od turek » 23. 05. 2003 10:26

Mohla by bejt špatná váha vzduchu, nebo podtlakový ventil.

Uživatelský avatar
m@rshall
Příspěvky: 27
Registrován: 24. 05. 2003 02:25
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od m@rshall » 26. 05. 2003 00:15

A je to za studena nebo když je motor teplej? Když odpojíš lambdu, motor poběží podle tabulek, který jsou v řídící jednotce, což se někdy dá a někdy nedá (a nekterejch motorů vůbec) poznat - některej motor pak jede blbě, některej si toho vůbec nevšimne (ale měl by :) . Co se týče toho vynechávání, může se na tom podílet i ventil studenýho startu (ovlivňuje tah motoru "odspodu" - teda aspoň u Motroniku) a jak už bylo napsáno vejš, měření váhy vzduchu, taky třeba kabely ke svíčkám, podávací čerpadlo (a jeho kabely) a nebo prostě taky zašlehaná stříkačka ... hledá se to blbě ale chce to vzít vylučovací metodou ...
:o:o=00=:o:o
m@rshall

Uživatelský avatar
Matyas
Příspěvky: 552
Registrován: 20. 03. 2003 18:50
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Matyas » 26. 05. 2003 18:03

Zdá se mi že za studena je to o trochu lepší. Volnoběh tolik nekolísá a chcípne třeba až po minutě(jinak do 10 sek.). Když je to zahřátý tak cca do 4000 ot to cuká a zní to jako by to jelo na tři. Ale přitom to sílu má a táhne to. Už sem vyměnil svíčky, palec a víčko rozdělovače.

Uživatelský avatar
Bobo
Příspěvky: 1938
Registrován: 13. 03. 2003 22:01
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bobo » 26. 05. 2003 20:41

m@rshall píše:A je to za studena nebo když je motor teplej? Když odpojíš lambdu, motor poběží podle tabulek, který jsou v řídící jednotce, což se někdy dá a někdy nedá (a nekterejch motorů vůbec) poznat - některej motor pak jede blbě, některej si toho vůbec nevšimne (ale měl by :) . Co se týče toho vynechávání, může se na tom podílet i ventil studenýho startu (ovlivňuje tah motoru "odspodu" - teda aspoň u Motroniku) a jak už bylo napsáno vejš, měření váhy vzduchu, taky třeba kabely ke svíčkám, podávací čerpadlo (a jeho kabely) a nebo prostě taky zašlehaná stříkačka ... hledá se to blbě ale chce to vzít vylučovací metodou ...
Motronic NEMÁ ventil studenýho startu. Nepleteš si to s volnoběžnym ventilem? :)
!! Koupím krémový interiér e30 4dv, nejlépe z 6V. Pouze v perfektním stavu !! sz, 774 894 601

Obrázek

Uživatelský avatar
m@rshall
Příspěvky: 27
Registrován: 24. 05. 2003 02:25
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od m@rshall » 26. 05. 2003 22:56

Bobo píše:
m@rshall píše:A je to za studena nebo když je motor teplej? Když odpojíš lambdu, motor poběží podle tabulek, který jsou v řídící jednotce, což se někdy dá a někdy nedá (a nekterejch motorů vůbec) poznat - některej motor pak jede blbě, některej si toho vůbec nevšimne (ale měl by :) . Co se týče toho vynechávání, může se na tom podílet i ventil studenýho startu (ovlivňuje tah motoru "odspodu" - teda aspoň u Motroniku) a jak už bylo napsáno vejš, měření váhy vzduchu, taky třeba kabely ke svíčkám, podávací čerpadlo (a jeho kabely) a nebo prostě taky zašlehaná stříkačka ... hledá se to blbě ale chce to vzít vylučovací metodou ...
Motronic NEMÁ ventil studenýho startu. Nepleteš si to s volnoběžnym ventilem? :)
Máš recht, je to tak!
:o:o=00=:o:o
m@rshall

Uživatelský avatar
m@rshall
Příspěvky: 27
Registrován: 24. 05. 2003 02:25
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od m@rshall » 26. 05. 2003 23:00

Matyas píše:Zdá se mi že za studena je to o trochu lepší. Volnoběh tolik nekolísá a chcípne třeba až po minutě(jinak do 10 sek.). Když je to zahřátý tak cca do 4000 ot to cuká a zní to jako by to jelo na tři. Ale přitom to sílu má a táhne to. Už sem vyměnil svíčky, palec a víčko rozdělovače.
Poradim se s kámošem, ten něco podobnýho řešil a dám vědět!
:o:o=00=:o:o
m@rshall

mizuh

Příspěvek od mizuh » 02. 06. 2003 14:27

Matyas píše:Jenom abych to upřesnil: mam problem s motorem (chcípá na volnoběh,má silně nepravidelný chod,cuká,jen asi od 4000 ot je to dobry) Kamos si mysli že je to lambdou. Tak sem ji odpojil ale zadnou změnu sem nezaznamenal.
Myslíte že je rozbitá ?
Měl jsem stejnej problém a byla to zkratovaná lambda. Doporučil bych stavit se někde na diagnostiku. Vím o servisu kde ti ho udělaj za 700,-. Nebo si od někoho lambdu půjčit a vyzkoušet to. :lol:

Odpovědět