bmw 735
- Radek_750iA
- Příspěvky: 3262
- Registrován: 16. 09. 2003 22:16
- Bydliště: K. Vary
Podle me do sedmy patri automat. Jinak bych osobne po vlastnich zkusenostech spis vybiral 750 pac je to uplne o necem jinym.
Tech. data vykon 211koni / 305Nm Vmax 230km/h 0-100 8,3s
a pro zajimavost 750 300/450Nm Vmax 250km/h omezovac 0-100 7,4s
Tech. data vykon 211koni / 305Nm Vmax 230km/h 0-100 8,3s
a pro zajimavost 750 300/450Nm Vmax 250km/h omezovac 0-100 7,4s
205GTi, 318i, 323i, 325i, 730iA, 750iA, 325iC, R5 ALPINE, 324td, 520i,320i/2,5, 520i, 735iAl, & 750iA, 318i,525iAT,525TDS e39,528iT e39,535iA e39,735iA e38 FL,335iC M-Tech II,735i e65,M5 e34 91,e30 325i M-Tech I,T4VR6,A6 3.0TDi --> 850Ci & 535d
- Radek_750iA
- Příspěvky: 3262
- Registrován: 16. 09. 2003 22:16
- Bydliště: K. Vary
Jo nepovidej, ja v tom zadnej vetsi rozdil nevidim! setst svicek jeden vzduch filtr a 2l oleje - vseho vsudy rozdil za cca. 1 000Kc na cca 10 000Km. A co ja tak koukam tak je velmi malo 12ti valcu rozbitych. Zato M30 je celkem dost.And píše:no spotrebu vem cert ale neco jinyho je servisovat 6 valcu a neco jinyho 12
205GTi, 318i, 323i, 325i, 730iA, 750iA, 325iC, R5 ALPINE, 324td, 520i,320i/2,5, 520i, 735iAl, & 750iA, 318i,525iAT,525TDS e39,528iT e39,535iA e39,735iA e38 FL,335iC M-Tech II,735i e65,M5 e34 91,e30 325i M-Tech I,T4VR6,A6 3.0TDi --> 850Ci & 535d
- Radek_750iA
- Příspěvky: 3262
- Registrován: 16. 09. 2003 22:16
- Bydliště: K. Vary
No prave, a to si prave nikdo neuvedomuje a koupi 730 nebo 735 a mysli si jak strasne bude oproti 750 setrit. A v konecnym dusledku usetri nula nula nic. A to svezeni se neda vubec porovnat. Ja uz bych nikdy vic tu chybu neudelal a nekoupil 730.Ivo píše:a hlavně V12 je nejméně poruchový motor !!!!!!!
205GTi, 318i, 323i, 325i, 730iA, 750iA, 325iC, R5 ALPINE, 324td, 520i,320i/2,5, 520i, 735iAl, & 750iA, 318i,525iAT,525TDS e39,528iT e39,535iA e39,735iA e38 FL,335iC M-Tech II,735i e65,M5 e34 91,e30 325i M-Tech I,T4VR6,A6 3.0TDi --> 850Ci & 535d
- Fido
- Velký bratr ..... Hartge
- Příspěvky: 2117
- Registrován: 12. 02. 2003 10:27
- Bydliště: Southfork aka Chateau
- Kontaktovat uživatele:
M30 motory jsou výrazně jednodušší než M70. Tím nechci říct, že M70 je špatnej motor, to v žádným případě, ale je náročnější na údržbu a "správný" zacházení. Ne každej kutil umí dát V12 dohromady, pokud je na ní něco špatně.
sanguis non est aqua
E24 635CSi Hartge & E34 525iXAT & E46 M3 Cabrio & E46 325Ci & G02 X4 & G12 M760Li
E24 635CSi Hartge & E34 525iXAT & E46 M3 Cabrio & E46 325Ci & G02 X4 & G12 M760Li
- Ivo
- Příspěvky: 4284
- Registrován: 20. 02. 2003 08:05
- Bydliště: Kousek od Ml Boule
- Kontaktovat uživatele:
no v Lánově byl Jakub s tou 750 a říkal že udělal rozborku a zborku že to je v poho jen je tam hodně šroubů a matic no a na vraku mi říkali chlapi že se jim tam V12ky válejí a nikdo to nekupuje jelikož jsou to nezničitelné motory no ono když jedu 170km/h tak tam mám 3700otáček a to je pohodaFido píše:M30 motory jsou výrazně jednodušší než M70. Tím nechci říct, že M70 je špatnej motor, to v žádným případě, ale je náročnější na údržbu a "správný" zacházení. Ne každej kutil umí dát V12 dohromady, pokud je na ní něco špatně.

Život je jen náhoda .....
jé, tak to si nějakej seženu a pude do E30Ivo píše:no v Lánově byl Jakub s tou 750 a říkal že udělal rozborku a zborku že to je v poho jen je tam hodně šroubů a matic no a na vraku mi říkali chlapi že se jim tam V12ky válejí a nikdo to nekupuje jelikož jsou to nezničitelné motory no ono když jedu 170km/h tak tam mám 3700otáček a to je pohodaFido píše:M30 motory jsou výrazně jednodušší než M70. Tím nechci říct, že M70 je špatnej motor, to v žádným případě, ale je náročnější na údržbu a "správný" zacházení. Ne každej kutil umí dát V12 dohromady, pokud je na ní něco špatně.
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry
- Radek_750iA
- Příspěvky: 3262
- Registrován: 16. 09. 2003 22:16
- Bydliště: K. Vary
No a o tom to jeIvo píše:no v Lánově byl Jakub s tou 750 a říkal že udělal rozborku a zborku že to je v poho jen je tam hodně šroubů a matic no a na vraku mi říkali chlapi že se jim tam V12ky válejí a nikdo to nekupuje jelikož jsou to nezničitelné motory no ono když jedu 170km/h tak tam mám 3700otáček a to je pohodaFido píše:M30 motory jsou výrazně jednodušší než M70. Tím nechci říct, že M70 je špatnej motor, to v žádným případě, ale je náročnější na údržbu a "správný" zacházení. Ne každej kutil umí dát V12 dohromady, pokud je na ní něco špatně.


205GTi, 318i, 323i, 325i, 730iA, 750iA, 325iC, R5 ALPINE, 324td, 520i,320i/2,5, 520i, 735iAl, & 750iA, 318i,525iAT,525TDS e39,528iT e39,535iA e39,735iA e38 FL,335iC M-Tech II,735i e65,M5 e34 91,e30 325i M-Tech I,T4VR6,A6 3.0TDi --> 850Ci & 535d
- Ivo
- Příspěvky: 4284
- Registrován: 20. 02. 2003 08:05
- Bydliště: Kousek od Ml Boule
- Kontaktovat uživatele:
já nehájím jen tak V12 ale prostě v tom jezdim a vidím to jak to funguje mám taky E21 jak víte a už jsem dělal 4krát motor protože se to moc točí ale třeba Fido tobě to taky musí vydržet jelikož automat ten motor hodně hlídá
to je na automatu to dobré strašně to šetří motor

Život je jen náhoda .....
- Radek_750iA
- Příspěvky: 3262
- Registrován: 16. 09. 2003 22:16
- Bydliště: K. Vary
No ja taky ne, ale mel jsem motor M10 ten byl v poho i po 340 000km M20-praskla hlava(kabro zatim v poho) M30-praskly vahadla o ohnul se ventil a jak sem tak zjistoval naprosto bezna vec u M30 a ted M70 a nejmin mechanickych problemu problemu . A je pravda co pise Ivo s automatem je to snad neznicitelnej motor pri normalni jide otacky max 2500ot/mIvo píše:já nehájím jen tak V12 ale prostě v tom jezdim a vidím to jak to funguje mám taky E21 jak víte a už jsem dělal 4krát motor protože se to moc točí ale třeba Fido tobě to taky musí vydržet jelikož automat ten motor hodně hlídáto je na automatu to dobré strašně to šetří motor
205GTi, 318i, 323i, 325i, 730iA, 750iA, 325iC, R5 ALPINE, 324td, 520i,320i/2,5, 520i, 735iAl, & 750iA, 318i,525iAT,525TDS e39,528iT e39,535iA e39,735iA e38 FL,335iC M-Tech II,735i e65,M5 e34 91,e30 325i M-Tech I,T4VR6,A6 3.0TDi --> 850Ci & 535d
- RedBaron
- Příspěvky: 540
- Registrován: 27. 02. 2003 09:03
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
No, pro některé opravdu není problém vytočit to do omezovače a lupnout tam D nebo 1...Fido píše:S tím automatem je to fakt, motor je s ním obvykle mnohem míň namáhanej. Ale i tady se najdou umělci, kteří to dokážou zprasit, protože se k tomu prostě neumějí chovat, natož s automatem zacházet.

Škoda Octavia kombi + Suzuki GSX-1300R Hayabusa
Ex: [E30] 325i Cpe [E24] 635CSi [E34] 540iA [E34] 524td [E34] 525i [E34] 525i 24V [E32] 735iA [E46] 330dT
Ex: [E30] 325i Cpe [E24] 635CSi [E34] 540iA [E34] 524td [E34] 525i [E34] 525i 24V [E32] 735iA [E46] 330dT
jak presne je to reseny u E32 ten manualni mod? ovlada se to radici pakou a davas polohy podle toho jako chces rychlost nebo jak?Ivo píše:no jasně kdo ho nikdy neměl tak to nedovede ocenit já mám automat opravdu rád je to pohoda jízda a když chci řadit tak to přepnu na manuálAnd píše:a bavi vas to s automatem?
----------------------:)