setrvak z M20B20 L-Jetronic: KOUPENO !
setrvak z M20B20 L-Jetronic: KOUPENO !
Shanim tento setrvacnik pro upravu stavajici e36 s dvouhmotou a prechodu na jednohmotu.Pouze rozumna cena,diky ale tisice za kus "rezavyho zeleza", ktery nekomu lezi v garazi s 25 let starym motorem, nedam.Pokud mate, tak pisnete klido sem,nebo SZ.
Naposledy upravil(a) Paavo dne 21. 02. 2010 15:53, celkem upraveno 1 x.
Hoj, předem sorry za OT, ale vypadá to, že tomu rozumíš, tak bych se rád zeptal. Mám E30 320i (M20B20). Umřel jí motor, koupili jsme jinej M20B20, který byl komplet, ale neměl setrvák. Použili jsme setrvák z toho rozbitýho a vše se zdálo být ok. Auto jsme doskládali, kabeláž byla trochu jiná, ale ... vše OK. Pak jsme zkusili nastartovat a ozval se hroznej skřípot od startéru. Při běhu motoru je ticho, ale při startu dře startér o setrvák. Má otázka zní - dělal se M20B20 s různými setrvačníky nebo jak je tohle vlastně možné?? Nevíš/te někdo?
***NÁHRADNÍ DÍLY z E30 a E36*** viewtopic,p,597353.html#597353
***EKOLIKVIDACE***ODTAHOVÁ SLUŽBA*** viewtopic,p,311005.html#311005
***EKOLIKVIDACE***ODTAHOVÁ SLUŽBA*** viewtopic,p,311005.html#311005
pokud tam je setrvák z m20 tak by neměl bejt problémHobby píše:Hoj, předem sorry za OT, ale vypadá to, že tomu rozumíš, tak bych se rád zeptal. Mám E30 320i (M20B20). Umřel jí motor, koupili jsme jinej M20B20, který byl komplet, ale neměl setrvák. Použili jsme setrvák z toho rozbitýho a vše se zdálo být ok. Auto jsme doskládali, kabeláž byla trochu jiná, ale ... vše OK. Pak jsme zkusili nastartovat a ozval se hroznej skřípot od startéru. Při běhu motoru je ticho, ale při startu dře startér o setrvák. Má otázka zní - dělal se M20B20 s různými setrvačníky nebo jak je tohle vlastně možné?? Nevíš/te někdo?
mimochodem ten velice raritní setrvák z dvoulitra vám za litr vyrobim z obyč setrváku na 325i
aha, takže chaápu správně, že ten setrvák byl origo z 325i? Mno, co s tim teď? Znovu rozsazovat motor s převodovkou se mi nechce, ale... napadá mě, pokud je z 325i, tak startér z 325i by měl problém vyřešit? Nebo se pletu?DoDo píše:pokud tam je setrvák z m20 tak by neměl bejt problémHobby píše:Hoj, předem sorry za OT, ale vypadá to, že tomu rozumíš, tak bych se rád zeptal. Mám E30 320i (M20B20). Umřel jí motor, koupili jsme jinej M20B20, který byl komplet, ale neměl setrvák. Použili jsme setrvák z toho rozbitýho a vše se zdálo být ok. Auto jsme doskládali, kabeláž byla trochu jiná, ale ... vše OK. Pak jsme zkusili nastartovat a ozval se hroznej skřípot od startéru. Při běhu motoru je ticho, ale při startu dře startér o setrvák. Má otázka zní - dělal se M20B20 s různými setrvačníky nebo jak je tohle vlastně možné?? Nevíš/te někdo?
mimochodem ten velice raritní setrvák z dvoulitra vám za litr vyrobim z obyč setrváku na 325i
***NÁHRADNÍ DÍLY z E30 a E36*** viewtopic,p,597353.html#597353
***EKOLIKVIDACE***ODTAHOVÁ SLUŽBA*** viewtopic,p,311005.html#311005
***EKOLIKVIDACE***ODTAHOVÁ SLUŽBA*** viewtopic,p,311005.html#311005
čti pořádně, píšu M20 ne b20. Tudiz ze at je to z 2,0 2,3, 2,5, 2,5e tak by nemel bejt problem, chybu bych hledal jinde.Hobby píše:aha, takže chaápu správně, že ten setrvák byl origo z 325i? Mno, co s tim teď? Znovu rozsazovat motor s převodovkou se mi nechce, ale... napadá mě, pokud je z 325i, tak startér z 325i by měl problém vyřešit? Nebo se pletu?DoDo píše:pokud tam je setrvák z m20 tak by neměl bejt problémHobby píše:Hoj, předem sorry za OT, ale vypadá to, že tomu rozumíš, tak bych se rád zeptal. Mám E30 320i (M20B20). Umřel jí motor, koupili jsme jinej M20B20, který byl komplet, ale neměl setrvák. Použili jsme setrvák z toho rozbitýho a vše se zdálo být ok. Auto jsme doskládali, kabeláž byla trochu jiná, ale ... vše OK. Pak jsme zkusili nastartovat a ozval se hroznej skřípot od startéru. Při běhu motoru je ticho, ale při startu dře startér o setrvák. Má otázka zní - dělal se M20B20 s různými setrvačníky nebo jak je tohle vlastně možné?? Nevíš/te někdo?
mimochodem ten velice raritní setrvák z dvoulitra vám za litr vyrobim z obyč setrváku na 325i
M20 by měla mít 2 druhy setrváků... ten z 2.0 (nebo 2.3) L-Jetronic važící 6.5kg a druhej druh z ostatních M20tek - o něco tlustší a má 8,5kg.
Tohle mi ale přijde jako chyba jinde, když jsi setrvák i startér zachoval původní...že by se tyhle 2 setrváky lišili v průměru, tomu se mi nechce věřit. Kdyby jo, tak ti to podle mě nebude drnčet ale volnoběžka startéru buď zajede do věnce, nebo nezajede vůbec.
Tohle mi ale přijde jako chyba jinde, když jsi setrvák i startér zachoval původní...že by se tyhle 2 setrváky lišili v průměru, tomu se mi nechce věřit. Kdyby jo, tak ti to podle mě nebude drnčet ale volnoběžka startéru buď zajede do věnce, nebo nezajede vůbec.
BMW 323i E36
Za tohle díky, to jsem potřeboval slyšet... Ad toto:paveld píše:M20 by měla mít 2 druhy setrváků... ten z 2.0 (nebo 2.3) L-Jetronic važící 6.5kg a druhej druh z ostatních M20tek - o něco tlustší a má 8,5kg.
...nafotím to, co to se dvěma různými startéry dělá - oba to jakoby otlačuje hned za tím roztáčecím kolečkem - kolečko zapadá do ozubení setrváku naprosto přesně, otáčí hezky, ale to, na čem je to kolečko uchycený (to malý kolečko, na startéru), takový něco v pouzdře, tak to pouzdro jakoby setrvák odírá - cca 2 - 3 mm do délky a cca 0,5mm do hloubky, ale zvuk to přitom vytváří neřestnej...paveld píše:Tohle mi ale přijde jako chyba jinde, když jsi setrvák i startér zachoval původní...že by se tyhle 2 setrváky lišili v průměru, tomu se mi nechce věřit. Kdyby jo, tak ti to podle mě nebude drnčet ale volnoběžka startéru buď zajede do věnce, nebo nezajede vůbec.
***NÁHRADNÍ DÍLY z E30 a E36*** viewtopic,p,597353.html#597353
***EKOLIKVIDACE***ODTAHOVÁ SLUŽBA*** viewtopic,p,311005.html#311005
***EKOLIKVIDACE***ODTAHOVÁ SLUŽBA*** viewtopic,p,311005.html#311005