jakej je nejhorší motor od BMW

Pokec E30 pozitivních lidí - aneb to, co se jinam nevejde.
Odpovědět

jakej je nejhorší

M10 316i
37
18%
M10 318i
7
3%
M40 316i
52
26%
M40 318i
25
12%
M42 318is
5
2%
M20 320i
48
24%
M20 323i
8
4%
M20 325i
2
1%
M20 325e
10
5%
M30 3,0
8
4%
 
Celkem hlasů: 202

Hotty E30
Příspěvky: 782
Registrován: 11. 08. 2008 20:44
Bydliště: Jevíčko (M.Třebová)

..

Příspěvek od Hotty E30 » 30. 01. 2010 03:06

Jo kluci já to vzal samozřejmě s humorem ale dal jsem špatnej smajlik,jinak jízda v 6 válci je proště krása,ale i tak nemám nic proti is :wink: je to bmw

Uživatelský avatar
marko1
Příspěvky: 345
Registrován: 14. 11. 2007 18:56
Bydliště: Karlovy vary

Příspěvek od marko1 » 31. 01. 2010 19:12

podle mě nejlepší motor BMW je S70/2. Který byl použit v Mclarenu F1, své doby nejrychlejší auto světa.

Uživatelský avatar
Míšánek
Příspěvky: 3495
Registrován: 12. 09. 2005 13:33
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek » 31. 01. 2010 19:25

jj, motor jako dělaný na normální provoz :wink: :D
No smoke, no fun...
Obrázek

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 31. 01. 2010 19:36

to, ze Matal potreboval pochvalit svuj ocas jako liska, neznamena ze se tahle debata ted otoci, protoze zas z toho bude jen fura sracek. Stejne tenhle topic nema vyznam.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 31. 01. 2010 19:43

Max-Max píše:...... Stejne tenhle topic nema vyznam.
Klidně bych ho máznul, už kvůli tý kokotině v anketě - M10 316i /M10 318i...

:lol:

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 31. 01. 2010 21:45

at se vybourej, stejne se stane co, Kefalin? stane se hovno.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Scratchy
Příspěvky: 1175
Registrován: 03. 09. 2007 10:37
Bydliště: Chrudim
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Scratchy » 31. 01. 2010 22:18

abych řek pravdu me se tendle topic zdá totálně o hovně :lol:
Obrázek
--------------------------------------
Ex : E30 Tour M40 1.8
Golf IV TDi :lol:

Uživatelský avatar
KuaJa
Příspěvky: 1596
Registrován: 31. 08. 2004 11:34
Bydliště: J. Čechy

Příspěvek od KuaJa » 01. 02. 2010 12:18

Záchvat píše:
KuaJa píše:jaja .. Japonci nemají špatný motory :twisted:
Myslíš tu tvojí MZtu od Hondy, na který jezdíš s cigárem v hubě a zapaluješ rozlitou naftu? :P
ta motorka má pořád vác koní, než všechny tvoje auta kromě 325i dohromady 8)
Hey dude, where is my car? :-)
M52B28 e39 Obrázek a spagheti storyObrázek

Uživatelský avatar
Pawka G.
Příspěvky: 2858
Registrován: 11. 12. 2003 19:33
Bydliště: Metropolis - odjakživa :-)

Příspěvek od Pawka G. » 03. 02. 2010 11:29

Když na to koukám s odstupem času, tak je to docela zábavný. Měl sem všechny benzínový motory kromě 2.0 M10 a 1.6 M40 a jejich srovnání bych viděl asi takhle:
318 M10.....takovej silnější nerozbitnej moskvič, spotřeba cca 9/100
318 M40.....naprosto obyčejnej standartní motor s blbě vyřešenou vačkou a sprchou na ní a s tím spojený neustálý cvakání a pokles výkonu, spotřeba cca 8/100,
318 M42.....nejlepší čtyřválec, živý, lehký, ke kupéčku sedí nejlíp ze všech, pokud má člověk rád sportovnější svezení a není línej řadit, jen jsou dražší rozvody, jinak bez problémů, spotřeba cca 8/100
320 M20.....spolehlivej lenochod, fungující jen v otáčkách nad 4500 otáček, pak to na chvilku zatáhne..spotřeba cca 12, po městě v kolonách klidně 17
323 M20.....jde líp do otáček než dvoulitr, ale má zkurvenej K-Jetronic, s kterym už nikdy nechci nic mít, spotřeba taktéž děsivá
325 M20....nejlepší z M20, ale zas taková raketa to taky není, při svižnější jízdě je spotřeba cca furt 11 a víc litrů, trochu trvá než se rozhoupe, ale propad výkonu v nižších otáčkách už není tak znatelný a ve vysokých fakt upaluje
325 M50......daleko kultivovanější projev než M20, spotřeba furt 10/100, jediný co mi v E30 fakt sedělo, bohužel se to tam oficiálně nikdy nedávalo, proto už E30 asi nebudu mít
327 M20 ETA........fakt blbost, tak pro dědky na dálnici
ostrá ETA a podobný vynálezy....neznám nikoho, komu by to bez problémů vydrželo dýl než jeden rok každodenního používání.

Všeobecně jsou všechny motory krom ISa v E30 technicky hodně zastaralý a hlavně spotřeba je neúměrná tomu co nabízejí, tím neobhajuju žádný TDI a podobný trendy motory, ale třeba jen ta M50 je fakt někde úplně jinde, ale uznávam, že 325i pořád ještě nějakou tu duši má :wink:
Naposledy upravil(a) Pawka G. dne 03. 02. 2010 13:14, celkem upraveno 1 x.
E36 323i coupé

Uživatelský avatar
Luckyn
Příspěvky: 1607
Registrován: 11. 05. 2008 16:02
Bydliště: Praha

Příspěvek od Luckyn » 03. 02. 2010 12:01

to víš máme starý pekáče jak řiká muj táta =)

Uživatelský avatar
Míšánek
Příspěvky: 3495
Registrován: 12. 09. 2005 13:33
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek » 03. 02. 2010 13:14

Pawka G. píše: 323 M20.....jde líp do otáček než dvoulitr, ale má zkurvenej K-Jetronic, s kterym už nikdy nechci nic mít, spotřeba taktéž děsivá
Jenom menší oprava - M20B23 origo dávaný do E30 má system zapalování L-Jetronic, stejně jako starší dvoulitr pokud se nepletu. K-Jetronic byl jenom u b23 motorů montovaných původně do E21 tušim
No smoke, no fun...
Obrázek

Uživatelský avatar
Chvalda 318iS
člen E30.cz
Příspěvky: 3731
Registrován: 28. 06. 2005 09:53
Bydliště: Poděbrady

Příspěvek od Chvalda 318iS » 03. 02. 2010 13:23

Co jsem kde vyčet, jest to tak, Mišánku :wink:
Obrázek
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než BMW říditi...
BMW 318iS Dinan, BMW 323i TC Baur

Uživatelský avatar
Pawka G.
Příspěvky: 2858
Registrován: 11. 12. 2003 19:33
Bydliště: Metropolis - odjakživa :-)

Příspěvek od Pawka G. » 04. 02. 2010 14:07

Míšánek píše:
Pawka G. píše: 323 M20.....jde líp do otáček než dvoulitr, ale má zkurvenej K-Jetronic, s kterym už nikdy nechci nic mít, spotřeba taktéž děsivá
Jenom menší oprava - M20B23 origo dávaný do E30 má system zapalování L-Jetronic, stejně jako starší dvoulitr pokud se nepletu. K-Jetronic byl jenom u b23 motorů montovaných původně do E21 tušim
Tak jo, každopádně je to systém pěkně zkurvenej :twisted:
E36 323i coupé

Uživatelský avatar
Míšánek
Příspěvky: 3495
Registrován: 12. 09. 2005 13:33
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek » 05. 02. 2010 19:09

:lol: To K-čko nevim, nikdy jsem se s tim nedostal do kontaktu, každopádně na L-Jetronic si stěžovat nemůžu, pokud je funkční. Ono největší problém u toho L-Jetro bylo a je přisávání falešného vzduchu, protože všechno, resp. volnoběh a studený chod je tam řízeno podtlakem, takže u tohoto systému musí být zaručena 100% těsnost všech hadic na sání a šlape to v pohodě (osobně vyzkoušeno) jinak je to boj samozřejmě :wink:
No smoke, no fun...
Obrázek

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 05. 02. 2010 19:50

Míšánek píše:... dávaný do E30 má system zapalování L-Jetronic, stejně jako starší dvoulitr pokud se nepletu. K-Jetronic byl jenom u b23 motorů montovaných původně do E21 tušim
Jo, K-Jetronic u E30 323i už nebyl.

A zapalování ne, K-/L-Jetronic je pouze vstřikování.
(- i když to putna, kolik lidí dneska ani už neví, co jsou to vlastně třeba rozvody...)

:lol:

Uživatelský avatar
Míšánek
Příspěvky: 3495
Registrován: 12. 09. 2005 13:33
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek » 05. 02. 2010 19:59

Venca píše:
A zapalování ne, K-/L-Jetronic je pouze vstřikování.
No co se týče rozdílu K/L-Jetronic vs. Motronic, tak je u těchto dvou verzí i rozdílné řízení předstihu, tzn. potažmo trochu jiný systém zapalování ( :D ) ne? Ale to už je víceméně slovíčkaření, jak jsi řekl :wink:
No smoke, no fun...
Obrázek

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 05. 02. 2010 20:18

Míšánek píše:
Venca píše:
A zapalování ne, K-/L-Jetronic je pouze vstřikování.
No co se týče rozdílu K/L-Jetronic vs. Motronic, tak je u těchto dvou verzí i rozdílné řízení předstihu, tzn. potažmo trochu jiný systém zapalování ( :D ) ne? Ale to už je víceméně slovíčkaření, jak jsi řekl :wink:
no, Jetronic v jakekoliv verzi zapalovani vubec neridil, pouze michal smes

hlavni rozdil K-L jetronic je v mechanickem rozdeleni paliva pro valce, hezky je to videt treba u Audi 80
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 05. 02. 2010 20:29

Míšánek píše:
Venca píše:
A zapalování ne, K-/L-Jetronic je pouze vstřikování.
No co se týče rozdílu K/L-Jetronic vs. Motronic, tak je u těchto dvou verzí i rozdílné řízení předstihu, tzn. potažmo trochu jiný systém zapalování ( :D ) ne? Ale to už je víceméně slovíčkaření, jak jsi řekl :wink:
Zapalování má rozdělovač, regulaci odstředivou + podtlakovou, řízenou ovšem z okruhů čidel + relé ležících úplně mimo systém Jetronicu.
Snímá se teplota vody, teplota vzduchu před filtrem, tlak atmosféry (někde nahrazeno jen odporem).

* * *
No, a kolik lidí řekne, že rozvody jsou řemen a kladky, že... 8)

...

Odpovědět