 
 diky
 
 
Tos nejel do Lánova jenom proto aby ses přesvědčil že nejsi lakýrník a udělal z "Fikuxova" mazlika impresionistickej kousek????Wolferine píše:Nazdar. Vzhledem k tomu ze dneska sem se definitivne presvedcil ze lakyrnik ze mne nebude (bohuzel, blatniky ted nevypadaji nicmoc ale furt lepsi nez s puchyrema..navic na aute uz byly dve barvy a ja si nechal namichat je jednu tak je ted trosku vic strakate:) ) tak bych se chtel optat odkdy a jake modely bmw se delaly s pozinkem..abych vedel na co setrti jako dalsi auto
diky
mno to nee..ja musel jet k rodicum natirat chalupuMao píše:Tos nejel do Lánova jenom proto aby ses přesvědčil že nejsi lakýrník a udělal z "Fikuxova" mazlika impresionistickej kousek????Wolferine píše:Nazdar. Vzhledem k tomu ze dneska sem se definitivne presvedcil ze lakyrnik ze mne nebude (bohuzel, blatniky ted nevypadaji nicmoc ale furt lepsi nez s puchyrema..navic na aute uz byly dve barvy a ja si nechal namichat je jednu tak je ted trosku vic strakate:) ) tak bych se chtel optat odkdy a jake modely bmw se delaly s pozinkem..abych vedel na co setrti jako dalsi auto
diky

Buď si MAREK IS dělá prdel a nebo má auto co bylo spravované a nové neznačkové díly pozink jaksi nejsou. Protože moje E36 byla do nedávna pozink celáWolferine píše:ted s toho vubec nejsem moudry kdyz ho nektere E30 maji a E36 zase ne
 (teď už ale přední blatníky nejsou
 (teď už ale přední blatníky nejsou  ).
 ).pozor, mylis sa. Tiez som videl zhnite podbehy na e36, viko kufru, rozne male bublinky a to bolo u aut, ktore maju majitelia od nova a neboli burane.Peťas píše:Buď si MAREK IS dělá prdel a nebo má auto co bylo spravované a nové neznačkové díly pozink jaksi nejsou. Protože moje E36 byla do nedávna pozink celáWolferine píše:ted s toho vubec nejsem moudry kdyz ho nektere E30 maji a E36 zase ne(teď už ale přední blatníky nejsou
).
Asi neFx píše:Mno treba jak jsme se byli podivat na tamtu, tak to pozink asi nebyl... ze, Jirko
 Ale IMHO pozink neni uplne samospasitelny i kdyz udajne jen zinkovy nastrik ma vydrzet nejakych 40000 hodin v solne mlze, ale nesmime verit vsemu ze
 Ale IMHO pozink neni uplne samospasitelny i kdyz udajne jen zinkovy nastrik ma vydrzet nejakych 40000 hodin v solne mlze, ale nesmime verit vsemu ze  
Petr e28 píše:to se vezme šroubovák a odrejpneš trochu barvy, třeba na střeše
Tak tomu rozumimpeca píše:nebo uprostřed přední kapoty!
 Vyborny technicky postup, ale myslim ze ho na svym aute zkouset nebudu
 Vyborny technicky postup, ale myslim ze ho na svym aute zkouset nebudu   
 
No ja si rikam, ze jsi musel dloubat na hodne mistech a ne jen na kapote a strese, kdyz jsi vedel presne co mas a co nemas pozinkovanyMax-Max píše:lebo som pred zimou bol velice sikovny a na par miestach sa mi podarilo odlupnut lak az na plech
 
  
Jirka325 píše:No ja si rikam, ze jsi musel dloubat na hodne mistech a ne jen na kapote a strese, kdyz jsi vedel presne co mas a co nemas pozinkovanyMax-Max píše:lebo som pred zimou bol velice sikovny a na par miestach sa mi podarilo odlupnut lak az na plech
 
 
Tak to popisuješ přesně moje autoMax-Max píše:pozor, mylis sa. Tiez som videl zhnite podbehy na e36, viko kufru, rozne male bublinky a to bolo u aut, ktore maju majitelia od nova a neboli burane.
 , ale vždycky když jsem to opravoval, tak na zdravém plechu byla jasně viditelná vrstva po zinkování. Jinak mi rezaví hlavně ze spojů (tzv. elektrochemická koroze).
 , ale vždycky když jsem to opravoval, tak na zdravém plechu byla jasně viditelná vrstva po zinkování. Jinak mi rezaví hlavně ze spojů (tzv. elektrochemická koroze).