prodávám své milované BMW e30 320i, je vyrobeno 02/1990.
viz. VIN
http://www.realoem.com/bmw/select.do?vin=AG05115
Auto má najeto cca 170t km. Což je vidět na fotce s přístrojovkou. Je v příplatkové bronzové metalíze.
Auto jezdilo 17 let v Rakousku, 1.rok ho měl 1.majitel a potom 16 let důchodce, což mohu doložit orig. rak. technickým průkazem, abych nedostal hned v prvním příspěvku vynadáno, že to tvrdí všichni

V Rakousku za tu dobu najezdilo pouze 130t km, poté bylo koupeno českými rodiči, žijícími v Rakousku synovi z Boskovic přímo z showroomu BMW za nehorázné peníze jako exkluzivní kousek, to bylo 2006. Od toho jsem ho ještě ten rok koupil, jelikož potřeboval rychle peníze.
Zde jsou informace k údržbě, auto vždycky dostalo vše, když něco nebylo OK, vše můžu doložit fakturami:
>
> 25.09.2006 – to mi odešla ta benzínová pumpa a klička spolujezdce

> 02.08.2007 – servisní prohlídka –paliv. filtr, olej. filtr + výměna oleje, nový olej v převod., svíčky -
> 3112,-
> 21.03.2008 - nové všechny tlumiče KYB, opět nová pal. pumpa (ta předchozí nebyla nová a tak mi dlouho vydržela,
> podvodníci

> - 16036,-
> 25.03.2008 – komplet prohlídka + STK, nový mot. olej, olej. filtr, nové hlavní halogen. žárovky, nová brzdová kapalina, nové letní pneu Michelin 195/60 E3A, ty jsou na těch orig. alu, jsou ještě OK – Michelin:) (2 sezony jeté) - 12051,-
> 05.05.2008 - nové uložení tlumičů, nové zadní brzdové čelisti a válečky
> - 4285,-
> 15.09.2008 - poté co jsem srazil, spíš přejel srnku asi ve 110 km/h
> následoval tento servis, nové přední čelo, nové přední kotouče, nové
> destičky, lak čela
> - 10985,-
> 30.10.2008 - dorazily ještě dva nutné díly po nehodě, tzn. přední pravý náběr vzduchu k brzdě, a spodní černá lišta pod spojlerem, která mne nejvíce svoji cenou
> pobavila (2080,-), no jo BMW:)
> - 3525,-
> 09.12.2008 - nové zimní pneu Goodyear, ty jsou tedy jeté pouze jednu sezonu, teď druhou, jsou ještě OK, viz. fotky - 5264,-
> 15.12.2008 - servis. prohlídka, nový mot. olej + filtr, nový olej v
> převodech, nové svíčky, vzduch. filtr -
> 3369,-
> 07.05.2009 - nový zadní orig. BMW díl výfuku, horní uložení tlumičů,
> silentbloky ramenou, spojovací tyčky řízení + čepy, gufera
> - 23637,-
> 07.10.2009 - nová chlad. kapalina, nová hadice přívodu chlad.kapaliny,
> přetěsnění hadic vedoucích chlad. k., opět nové
kličky předních oken, nové olejové čidlo, skla předních blinkrů, nové těsnění pod hlavou, výměna oleje + filtr, nová autom.
elektrická anténa
> - 5165,-
> + nový orig. znak na kapotu, stěrače a jiné drobnosti, co už nedohledám
>
>

>
> CELKEM cca 91500,-
>
>
>
>
>
>
> , jak tedy vidíte, nebyly to prakticky žádné závady, ale jenom údržba.
> Servisní prohlídky jsou zapsané v servisní knížce.
> Nikde neteče olej, drží otáčky, nádherný zvuk. Jinak
> zlobí čidlo „BREMSLICHT“, zanáší se, skoro vždy když otočíte klíčkem se rozsvítí, potom sešlápnete brzdu a zhasne, už jsem to měl na vyčištění, ale objevilo se to zase znovu, ale brzdovky samozřejmě svítí. Když jsem naposledy jel,
> začala svítit kontrolka brzd. obložení, takže budou potřeba nové
> destičky a svítí teď zase už „INSPECTION.“ Disky mám origo alu 14" a origo plechy 14, oboje je na fotkách.
> Tlumiče jsou na můj vkus trochu tvrdší, jsou totiž plynokapalinové,
> nicméně zase by měly dlouho vydržet.
> Co se týče následných investic, tak budou potřeba ty destičky, vrže
> ventilátor na stupeň jedna – takže promazat uložení, lak náběru
> vzduchu k přední brzdě a buď lak předního levého blatníku, nebo nový a opravit vnitřní spodní hranu dveří spolujezdce, tam už byla trochu rez
> od té doby co auto od tebe mám, jinak vše OK, kdybych nekupoval
> novější auto, tak bych to teď dával vše opravit. Už jsem i sháněl informace.
>
> Dále pojedu podle fotek…
>
> Fotky jsou očíslované, takže:
>
> 1-10.. nic speciálního
> 11 – nenalakovaný náběr vzduchu
> 12 – nový znáček

> 13 – to je dlouhá historie, když jsem byl na srazu sportovních aut v Mostě,
> tak když jsem couval jsem si nevšiml, že na sloupu
> za mnou visí igelitový pytel na odpadky na takové ocelové
> obroučce, najel jsem předním kolem na ten pytel a ta obroučka
> mi takhle škrábla kapotu
> 14 - největší problém – tady už to hodně rezne, buď novej lak celého
> blatníku, nebo nový blatník
> 15 - zimní Goodyear – jsou ještě v pohodě
> 16 - nové origo BOSCH stěrače
> 17-18…
> 19 - vzorek ještě OK
> 20 - spraveno osvětlení kufru, to jsem ani nevěděl, že tam je

> 21-23 - dával jsem pozor a nic špinavého nebo bez ochrany igelitem
> nedal, takže je kufr v pořádku
24-30 - interiér taktéž opečovávaný,
> můžeš vidět nové kličky

> 31 - rez na lemu dveří, dá se ale celkem snadno spravit
> 32-35…
> 36 - spraveno podsvětlení ovládání světel, to už taky nesvítilo od začátku
> 37 - osvětlení popelníku, to jsem také netušil, že tam něco takového je
> 38…
> 39 - rozsvítilo se obložení a je na čase zase servisní prohlídka
>

> 40-42 - všechno svítí
> 43 - nový olej, 171227 najeto
> 44 - i couvačky svítí
> 45-46 - nový originál BMW výfuk, ten s těmi širšími koncovkami se už nevyrábí
> 47 - CHECKCONTROL – jak vidíte, po nastartování nesvítí nic, tedy potom, co šlápneš na brzdu

> 48 - rádio hraje..
> 49-50 - …obzvláště potom, co jsem mu dopřál novou automatickou
> elektrickou anténu, funguje na spuštění rádia
> 51-52 - baterka OK, startuje neskutečně bezproblémově
> 53-54 – nové krytky blinkrů, staré byly trochu prasklé
> 55-59 – neaktuální fotky stavu předního nárazníku po nehodě se srnkou.
>
> KONEC
>
> Když se budete chtít na cokoliv zeptat, tak se zeptejte v SZ, většinou nemohu brát mobil,
> > Standa
Doufám, že je vidět, že nechci nic tajit.
Kdybych měl víc peněz, nikdy bych ho neprodal, je to krásný auto a ten zvuk. Koupil jsem e46 320d touring, potřebuju kombíka a menší spotřebu:)
CENA DOHODOU, ekol. daň není zaplacena, takže navrhujte včetně ní. Díky za pochopení.
JEN DO DOBRÝCH RUKOU!
[/img]
Tady jsou obrázky...
http://picasaweb.google.cz/gapos2/Prode ... directlink
K vidění je na Praze 9.
P.S.: Jelikož je auto z Rakouska, z doby, kdy nebylo možné auta dovážet, je nahlášené jako přestavba na papírech jiné české zbořené e30, nicméně vše mám papírově podložené, nový TP, vše naprosto transparentní, oficiálně přeražené VIN, opět vše doložím. Tažné z. také oficiálně schváleno v ČR. Vše OK. Technická je do 25.03.2010.