

Tak je pravda, ze proti tvoji slalomove jizde na Kámeni, je moje jezdeni orezavatkem.Záchvat píše:Ty taky umis jezdit svizne? Jeste jsem tak s tebou nejel ...KuaJa píše:..myslím, že se budeme dost lišit v tom, co je svižná jízda.
Outlaw77 píše:STARLINE
NEstarline je o 100-200 dražši takže si kup radši tenOutlaw77 píše:jo,jo to je jasny jen sem se chtel zeptat..večer vymenim dikyKubajz von Odry píše:spotřeba se změní celkem výrazně a hlavně se tím zásadním způsobem likviduje motor takže termostat co nejdříve opravit.. - kurnik vždyď je to investice do 200 kč
a do 200 kč max STARLINE
Už etu nemam ta byla v poho žrala tak do 10-11l ale ted mam m20 b25 a ta si veme tak o dva litry vic ale zase tam mam kratky diff 3,91 a je to jen muj udaj že jezdim od 11-15 podle bc mam 11,2 někdy 10,5 atd pohoda neřešim spotřebu prostě vim že když jedu se projet s baworem tak min jak za 400 netankujuAlbert píše:Takže eta? Tak to asi nebude něco v pořádku, takovouhle spotřebu nemám ani s e28 525i m30V6 blázen píše:bmw je prostě žrout tak se s tím smiřte ja se svoji e28 2,5 m20 jezdim taky za 11-15l
Mam tedle motor v E36 na 18"kolech, jezdim dost svižně (okresky klidně občas 160+, když je mokro dost zatáček projetejch bokem a dost často podlaha do 6,5tis při předjíždění) kombinace Praha a okresky a dlouhodobej průměr mam dycky 10,5 podle BCPeteBMW píše:Jo a myslím si že s dobrým motorem M52B28 se v E36 dá svižně jezdit cca za 10l/100 km.
14 lmaca píše:ja m 20 b25 asi o litr az dva min jak balik a asi za pulku toho co vacajinak jezdime spolecne, takze i stejne rychle a stejne daleko a proste me to sezere nejmin
jinak pomeste a mezimesto sviznou jizdou okolo 10 dalka se da oz 8-10 a kdyz jezdim kudlu tal úres 15 se taky da v pohode
a s nalozenym autem a karavanem jezdim 15+ pernamentne, ale zase moc aut mi stejne neujede
vid baliku
Já tomu veřím, pokud nejedeš dálnici tak je to pohoda. Na kabriu mám to samé, jezdím pod 10 normálně, výhodou toho diferáku je to že po městě se dá jet už cca od 50ti na pětku.swaczynad píše:E30 Touring M20B25 (dif 4,1)
- dlouhodobý průměr 10,5 - 11l normálním ježděním, možná lehounce přes limity, a to i teď v zimě
- když jezdím třeba týden do práce, ráno ospalý a nechci projezdit majlant tak se vlezu těsně pod 10l
- stejně tak nějaký delší výlet ve 4lidech v autě a 50kg psem v kufru se předpisovou jízdou vlezu od 9 do 10l
- svižnější jízda 12-14l
souhlasSemry píše:Já tomu veřím, pokud nejedeš dálnici tak je to pohoda. Na kabriu mám to samé, jezdím pod 10 normálně, výhodou toho diferáku je to že po městě se dá jet už cca od 50ti na pětku.swaczynad píše:E30 Touring M20B25 (dif 4,1)
- dlouhodobý průměr 10,5 - 11l normálním ježděním, možná lehounce přes limity, a to i teď v zimě
- když jezdím třeba týden do práce, ráno ospalý a nechci projezdit majlant tak se vlezu těsně pod 10l
- stejně tak nějaký delší výlet ve 4lidech v autě a 50kg psem v kufru se předpisovou jízdou vlezu od 9 do 10l
- svižnější jízda 12-14l
a sakra,ze by dif delal takovej rozdil ja sem s 3.91 na dalnici pri nejakejch konstatnich 160 tacho vyslo nejakych 8.5-9l/100 ... no asi s tim 4.1 uz toho kroutaku moc nevyuzijes ale zase to maze pekneswaczynad píše:jinak dálnice se při téhle kombinaci fakt nejezdí nejlípposledně jsem jel prahu za 11,3l nějak... ale hned jak bude lepší počasí, tak snad příjde dif delší