Nejen od sešlápnutí plynu. Záleží kolik saje motor, takže tam hrají roli i otáčky.Max-Max píše: ...Vychylenie vahy zavisi od zoslapnuteho plynu a teda od otvorenia klapky...
vaha vzduchu a ukazatel spotreby
Délku vstřikovacího impulsu zpracovává řídící jednotka a přepočítává ji na napětí odpovídající průtoku.[/quote]PHRA píše:[quote="Venca]
Já myslel, že se vyhodnocuje:
- délka vstřik. impulsu
- počet otáček motoru
- skutečná rychlost vozidla (z rychloměru - již vyhodnocený počet impulsů z čidla diferáku).
?
To nedělá ŘJ.
Podle schématu to E30 má tak, že z ŘJ jde jen výstup na vstřiky (pin 12).
Ten má odbočku do přístrojovky na ukazatel spotřeby.
Ke zpracování impulsů dochází až uvnitř - tam bude nějaký čítač.
Takže to nebude jen analogově.