vaha vzduchu a ukazatel spotreby

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Venca.

Příspěvek od Venca. » 17. 08. 2004 15:08

Max-Max píše: ...Vychylenie vahy zavisi od zoslapnuteho plynu a teda od otvorenia klapky...
Nejen od sešlápnutí plynu. Záleží kolik saje motor, takže tam hrají roli i otáčky.

PHRA
Příspěvky: 222
Registrován: 11. 03. 2004 20:32
Bydliště: Brno

Příspěvek od PHRA » 17. 08. 2004 17:42

[quote="Venca]

Já myslel, že se vyhodnocuje:

- délka vstřik. impulsu
- počet otáček motoru
- skutečná rychlost vozidla (z rychloměru - již vyhodnocený počet impulsů z čidla diferáku).

?[/quote]

Délku vstřikovacího impulsu zpracovává řídící jednotka a přepočítává ji na napětí odpovídající průtoku.

Venca.

Příspěvek od Venca. » 18. 08. 2004 09:05

PHRA píše:[quote="Venca]

Já myslel, že se vyhodnocuje:

- délka vstřik. impulsu
- počet otáček motoru
- skutečná rychlost vozidla (z rychloměru - již vyhodnocený počet impulsů z čidla diferáku).

?
Délku vstřikovacího impulsu zpracovává řídící jednotka a přepočítává ji na napětí odpovídající průtoku.[/quote]
To nedělá ŘJ.

Podle schématu to E30 má tak, že z ŘJ jde jen výstup na vstřiky (pin 12).
Ten má odbočku do přístrojovky na ukazatel spotřeby.

Ke zpracování impulsů dochází až uvnitř - tam bude nějaký čítač.
Takže to nebude jen analogově.

Odpovědět