Vadné svíčky 318is
Vadné svíčky 318is
Mám problém pravděpodobně se svíčkama u motoru is.Jde o to že mi pravidelně odchází jedna svíčka.Začíná to nenápadně krátkým vynecháním svíčky při studeném startu a pokračuje to až do tehdy,kdy už svíčka u zahřátého motoru do cca 1800ot/min z volnoběhu nedává jiskru-prostě motor jde na tři válce.Po výměně svíček za nové je vše v pořádku než ujedu cca 1000km.Pak problem začne postupně nanovo.
Zajímavé je že při velmi,opravdu velmi plynulém zrychlení-přidání plynu se takto neděje.Problém se projeví až po prudším sešlápnutí plynového pedálu.Co jsem vypozoroval dále,je že motor se při studeném režimu jízdy(tzn.než se ohřeje na provozní teplotu-teploměr dosáhne konce modrého pole)chová uplně normálně.
Nevím co to může způsobovat.Zatím jsem vyměnil párkrát svíčky,prohodil jsem několikery kabely-mimo jiné i nové a stále nic.Svíčky jsou krásně opálený-zbarvený tak do okrova a čistý,bez úsad nespáleného oleje.
Jediný co mě napadá,může to způsobovat vadná zapalovací cívka?Nebo něco jiného?
Nemá někdo podobnou zkušenost?
Díky za jakoukoliv radu
Zajímavé je že při velmi,opravdu velmi plynulém zrychlení-přidání plynu se takto neděje.Problém se projeví až po prudším sešlápnutí plynového pedálu.Co jsem vypozoroval dále,je že motor se při studeném režimu jízdy(tzn.než se ohřeje na provozní teplotu-teploměr dosáhne konce modrého pole)chová uplně normálně.
Nevím co to může způsobovat.Zatím jsem vyměnil párkrát svíčky,prohodil jsem několikery kabely-mimo jiné i nové a stále nic.Svíčky jsou krásně opálený-zbarvený tak do okrova a čistý,bez úsad nespáleného oleje.
Jediný co mě napadá,může to způsobovat vadná zapalovací cívka?Nebo něco jiného?
Nemá někdo podobnou zkušenost?
Díky za jakoukoliv radu
Já tak tuším ten modul,ale ještě mě napadlo že svíčka na 2 válci se mírně čvachtala v oleji,tohle ještě odstraním a uvidím dále,známej má minikameru tak zkusím taky nahlédnout do válcůmaca píše:ja si myslim ze neni problem na svicce, to je pouze dusledek vadne jine soucastky, nevim jak je to u is, ale pokud jde prehodit zapalovaci modul za modul na jinej valec, tak to zkus , podle, me je probelm v tom modulua jeste nahodou vstrik? muze trosku "uchcavat" a pak se ta svicka nici, tim, ze tam jde palivo jak se mu zlibi
Mě takhle svíčka umřela, právě, že mi ji utopil olej, co prosákl pod tím těsnícím kroužkem hned prvním válci, jak jsem měl ty strhlý závity v krytech a nešlo to dotáhnout...
Pokud ti odchází právě ta na druhým válci, která se "čvachtá", tak bych to viděl asi na tohleto...

E31 850i '92 & E38 740i '01 & trocha vysněné rejže k tomu...
=> WildWerke
Muze byt mezizavitovy zkrat a civka dava na sekundaru malo energie. S novou uplne cistou svickou to tak nejak zvlada s vypalenou uz ne.
Anebo mas zahryznuty vstrik, kdy neotvira nebo nezavira jak ma. Pak v tom valci muzes mit chudou nebo naopak bohatou smes a tim padem blbe horeni az tu svicku znicis. Ale to by na ni zase melo byt opticky videt v porovnani s ostatnima. Navic kdyz se to stava pravidelne.
Anebo kombinace obojiho.
Ale to je vsecko v teoreticke rovine, chce to zmerit a jednoznacne identifikovat. Nebo na to jit vymennou metodou aspon.
Anebo mas zahryznuty vstrik, kdy neotvira nebo nezavira jak ma. Pak v tom valci muzes mit chudou nebo naopak bohatou smes a tim padem blbe horeni az tu svicku znicis. Ale to by na ni zase melo byt opticky videt v porovnani s ostatnima. Navic kdyz se to stava pravidelne.
Anebo kombinace obojiho.
Ale to je vsecko v teoreticke rovine, chce to zmerit a jednoznacne identifikovat. Nebo na to jit vymennou metodou aspon.
Motor šlape jak švýcary až na unavený rozvody,táhne od volnoběhu až do 6000ot/min bez odmlouvání a pravidelně,od cca 3800 znatelně zatáhne až dokonce.Nemá žádný chvění ani vibrace,nijak netaročí,prostě šlape stopro.Dnes jsem mrkl do jímky a sucho,svíčky jsou všechny stejnoměrně opálený-zbarvený,nikde ani stopa po náznaku po chudé nebo bohaté směsi,motor udržuji v naprosté čistotě vč.elektrických kontaktů.Nechám to po svátcích a zajedu s tím na diagnostiku jestli něco neodhalí a pak budu pátrat dále.Díky za vaše názory.Max-Max píše:motor jede pravidelne, hezky po dobu co je svicka OK?

resil jsem tento problem jiz vickrat,vetsinou to byla olejem zalita svicka,take i civka,2x to ale delal mirny prunik vody do spal.prostoru(praskla hlava),ale bylo nutne cca tak na 1220km dolit 1-1,5 l vody,tim by jsi to poznalMax-Max píše:motor jede pravidelne, hezky po dobu co je svicka OK?
02tii-A1,02ti-A2,02ti cab/2.8Cs,3.0Csi- B7T /650,633,630-B7T,635/ 323i -A1/ 323 e21/745i3,2T-2x/745i3,5T exe/ 518,520,535 T e12/ 525,M535 e28/525Tds e39 /750iLA e38/Opel Bitter CD /RoverV8SD/L. Rover 3,5 a 4,2L/t- 603433103-bmwtuning.cz/bmw6klub.cz
Vodu jsem nedoléval 3,5roku co to auto mám,problém se stále mírně projevuje u ohřátého motoru,sem tam prostě z rozjezdu vynechá 1válec,na svíčkách se nic neprojevuje,spotřeba o.k.jiřina píše:resil jsem tento problem jiz vickrat,vetsinou to byla olejem zalita svicka,take i civka,2x to ale delal mirny prunik vody do spal.prostoru(praskla hlava),ale bylo nutne cca tak na 1220km dolit 1-1,5 l vody,tim by jsi to poznalMax-Max píše:motor jede pravidelne, hezky po dobu co je svicka OK?

