
jinak vicemene cokoli k tomu z auta, je nabourane na levy zadni bok, uz ho tak nejak rozebirame, nicmene jsem to pred rozebranim nastartoval a nahral na video... k dizpoci na adrese:
http://acomm.cz/TDS
tel. 777 641 590
cena dohodou.
Míšánek píše:jn, přesně to vytáčení do plných otáček když ten motor ještě neni ohřátý na provozní teplotu má tds nejradši... To se ani nebavím o tom chcípnutí hned po tom...![]()
Pak se budoucí majitel může divit že to tlakuje a já nevim co ještě. Se ani nedivím, že pak je problém sehnat funční m51
Míšánek píše:Tak omezovače jsi se vážně dotkonout nemohl ani kdyby jsi to chtěl točit do osmiV případě tohoto a M21 motoru si myslím že přehnaná péče co se týče tohoto běhu ještě kompletně neohřátého motoru je si myslím více než na místě vzhledem k tomu jaké tyto motory mají problémy
A taky hned chcípnul, což neni zrovna ideální. Resp. je to proti všem pravidlům - právě z tohoto důvodu taky odchází turbíny do sraček..matej525 píše: Prostě jsem jen při 5+min točícím se motoru sešlápnul plyn na podlahu a okamžitě pustil...
Míšánek píše:A taky hned chcípnul, což neni zrovna ideální. Resp. je to proti všem pravidlům - právě z tohoto důvodu taky odchází turbíny do sraček..matej525 píše: Prostě jsem jen při 5+min točícím se motoru sešlápnul plyn na podlahu a okamžitě pustil...
Jako ať si každý dělá co chce, je mně to u prdele, ale Já osobně mám prostě k tady tomuto respekt a sere mně, když toto někdo dělá s tím, že ten motor pak chce někomu prodat jako top stav. Já osobně bych to naftovému motoru, po kterém bych požadoval nějakou výdrž neudělal. Jak už jsem řekl, miliardkrát je o těch motorech všude psáno, jak jsou na tom špatně s hlavama a náchylnosti na tyto věci, takže dřív, než by ten motor byl fakt kvalitně prohřátý (tzn. ručička na půlce) bych mu toto nedělal. Možná jsem až přehnaně pečlivý v tomto ohledu, ale vážně z toho mám respekt...
Fajn, budu jedině rádmatej525 píše:... já si k tomu snad zkusim sehnat oficiální vyjádření servisu bmw