Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
-
And
- Všechno vím, všechno znám... ;-)
- Příspěvky: 1707
- Registrován: 14. 03. 2004 00:28
Příspěvek
od And » 28. 04. 2004 19:13
ondra_m píše:Že vás to baví
Podle mne rozhoduje po těch letech stav a ne typ motoru.
Raději dobrou 320i než uhoněnou 325i a obráceně
I když stejně si každej vybere podle svého....
tak presne tohle uz tady nekdo pronesl ae i ja se pod to podepisu

----------------------:)
-
Shade
- Příspěvky: 33
- Registrován: 11. 04. 2004 10:28
Příspěvek
od Shade » 28. 04. 2004 20:40
The Sky is not my limit, it is my playground
Nissan Skyline HCR32 R.I.P.
Mazda RX7 FC3S S5TII
BMW 318IS (u klempíry)
-
And
- Všechno vím, všechno znám... ;-)
- Příspěvky: 1707
- Registrován: 14. 03. 2004 00:28
Příspěvek
od And » 28. 04. 2004 20:42
to je dvacetjednicka a pekne hnusne dobastlena
prvni vec co udelas bude ze sundas ty primontovany svetlomety a pak se podivas eci tam ece neni neco dalsiho hnusnyho "navic" co taky okamzite sundas

a ten celej predni spojler pod naraznikem me pride nakej dobastlenej ten bych taky sundal nebo acpon trochu upravil do decentna
----------------------:)
-
Shade
- Příspěvky: 33
- Registrován: 11. 04. 2004 10:28
Příspěvek
od Shade » 28. 04. 2004 20:58
Těsně vedle . . .
Těch světel se mi zdálo nějak moc

Spíš jde o to, že zrovna teď nedisponuji tolika penězi abych ho dostal do svého vlastnictví. Doufám, že tam vydrží tak do října abych si ho pak rovnou odvez na moravu a začal na něm pracovat . . .

Naposledy upravil(a)
Shade dne 29. 04. 2004 04:04, celkem upraveno 1 x.
The Sky is not my limit, it is my playground
Nissan Skyline HCR32 R.I.P.
Mazda RX7 FC3S S5TII
BMW 318IS (u klempíry)
-
And
- Všechno vím, všechno znám... ;-)
- Příspěvky: 1707
- Registrován: 14. 03. 2004 00:28
Příspěvek
od And » 28. 04. 2004 21:12
/to shade
no E21 uz moc neni a tech slusnych jeste min.. ae jinak muzu doporucit sem s ni naprosto spokojenej a mile prekvapenej ae u takle staryho auta opravdu zalezi na stavu idiz vydrzi hrubsi zachazeni nez stejne stary cokoliv jinyho ipresto je dulezity jak se k tomu kdo choval predtim coz je navic dost komplikovany zistit pac budes uz buhvikolikatej majitel.. hlavne co se tyce kastle podivej se hlavne na zadni podbehy a na prahy a podlahu eci nesou prohnily..technicky je to auto naprosto jednoduchy a bezproblemovy a pokud ji budes mit v dobrym stavu tak nadelas urcite vic parady jak s E30
----------------------:)
-
mamomi
- Příspěvky: 795
- Registrován: 12. 09. 2009 14:29
Příspěvek
od mamomi » 21. 12. 2009 14:40
Trošku staršia téma, ale chcel by som ju dostať do popredia v dnešnej situácií. Mám na ruke celkom pekný sedan pol roka servisovaný v Bavaria Bratislava jazdievala na ňom ženská. Je to 320i 89 rok výroby ževraj .Mám ísť na to auto pozrieť. Ale dúfam, že nebudem sklamaný.
Motor tam určite budem meniť, ale zatiaľ potrebujem auto na jazdenie a moja láska k E30 je neskutočná a už som zúfalý nič s mojimi finančnými možnosťami nemôžem nájsť a toto mi fakt vyhovuje. Prosím nejaký koment k tej 320. Čo by ste robili na mojom mieste a už fakt čakám neskutočne dlho. Hľadal som aj nejaké technické veci okolo tohoto motora na forku, ale neuspešne. Díky
1sd56gsd1
R 1 3 5
└┼┼┤ ♥
--2 4 --
-
curich
- Příspěvky: 1681
- Registrován: 06. 01. 2008 14:10
- Bydliště: BRNO
Příspěvek
od curich » 21. 12. 2009 14:46
mamomi píše:Trošku staršia téma, ale chcel by som ju dostať do popredia v dnešnej situácií. Mám na ruke celkom pekný sedan pol roka servisovaný v Bavaria Bratislava jazdievala na ňom ženská. Je to 320i 89 rok výroby ževraj .Mám ísť na to auto pozrieť. Ale dúfam, že nebudem sklamaný.
Motor tam určite budem meniť, ale zatiaľ potrebujem auto na jazdenie a moja láska k E30 je neskutočná a už som zúfalý nič s mojimi finančnými možnosťami nemôžem nájsť a toto mi fakt vyhovuje. Prosím nejaký koment k tej 320. Čo by ste robili na mojom mieste a už fakt čakám neskutočne dlho. Hľadal som aj nejaké technické veci okolo tohoto motora na forku, ale neuspešne. Díky
za sebe říkám ... když je v dobrým stavu, tak proč nebrat ... dle mě nemá přímo nějaké mínusy, jenom když je možnost, tak se radí zvolit dvaapůli ...
-
aristoloser
- člen E30.cz
- Příspěvky: 1312
- Registrován: 20. 01. 2008 14:52
- Bydliště: nový knín
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od aristoloser » 21. 12. 2009 20:57
di do ni,měl sem jí,ted jezdim s novějším,větším 523 z roku 96 a stále se slzou v oku na mou 320 vzpomínám,a těším se,až se zas moje poměry zlepší a k e30 se navrátim,samozřejmě v lepším kousku,jako hobby car
-
Gabo
- člen E30.cz
- Příspěvky: 4293
- Registrován: 20. 02. 2006 18:51
- Bydliště: Nížkov (ZR)
Příspěvek
od Gabo » 21. 12. 2009 23:20
Jak už tady několikrát zaznělo - pokud bude to auto v echt stavu, tak je skoro jedno, jakej tam je motor ...
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
-
ARMAN
- člen E30.cz
- Příspěvky: 8549
- Registrován: 24. 07. 2004 14:55
- Bydliště: Praha
Příspěvek
od ARMAN » 22. 12. 2009 09:48
Gabo píše:Jak už tady několikrát zaznělo - pokud bude to auto v echt stavu, tak je skoro jedno, jakej tam je motor ...
+1