Co je to za Diff?

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Krteček
Příspěvky: 108
Registrován: 04. 01. 2007 17:14
Bydliště: Kunštát

Co je to za Diff?

Příspěvek od Krteček » 18. 11. 2009 21:26

Čau,
pozná někdo z fotek co je to za diff? Vizkoz nebo lamel? A jaký převod?
http://krtek08.rajce.net/Diff


Díky za odpovědi
E30 320, E39 530

Uživatelský avatar
Pinki
Příspěvky: 1788
Registrován: 12. 05. 2005 06:37
Bydliště: Ostrava-Bartovice

Příspěvek od Pinki » 19. 11. 2009 12:34

Je to lamelový a převod zjístiš shruba podle otáček vstupní hřídele vůči poloosám

Uživatelský avatar
Krteček
Příspěvky: 108
Registrován: 04. 01. 2007 17:14
Bydliště: Kunštát

Příspěvek od Krteček » 19. 11. 2009 14:02

Pinki píše:Je to lamelový a převod zjístiš shruba podle otáček vstupní hřídele vůči poloosám
Moc díky za odpověď. Jen jak jsi to poznal že je to lamel?
E30 320, E39 530

Uživatelský avatar
Iwan
Příspěvky: 4111
Registrován: 01. 02. 2004 20:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Iwan » 23. 11. 2009 11:23

etk takovy cisla nezna..hlavne by mely bejt bez pismen..
stitek to nema? pripadne nahore na difu, ma bejt velky bily S
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... :arrow: nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 23. 11. 2009 11:59

Poměr 4,17 u E30 není.

4,45 - 49:11
4,44 - 40:9
4,27 - 47:11
4,10 - 41:10
3,91 - 43:11
3,73 - 41:11
3,64 - 40:11
3,46 - 45:13
3,45 - 38:11
3,25 - 39:12
3,23 - 42:13
3,15 - 41:13
2,93 - 41:14
2,79 - 39:14

.

Mimochodem - proč asi není použit poměr 4,0 s ozubením 40:10, který by byl u E30 celkem přijatelný (strojaři asi ví)...?

?

Uživatelský avatar
DAN
Věčně nespokojený
Příspěvky: 3683
Registrován: 24. 07. 2003 11:35
Bydliště: Mrdákov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DAN » 23. 11. 2009 15:59

Venca píše:
Mimochodem - proč asi není použit poměr 4,0 s ozubením 40:10, který by byl u E30 celkem přijatelný (strojaři asi ví)...?

?
V soukolí musí být sudý / lichý ( lichý / sudý ) počet zubů spoluzabírajících kol - nevím proč ( asi nedokonalost metrický soustavy ). Stejně tak by měly být spoluzabírající zuby z odlišných materiálů.
BMW The Ultimate Driving Machine

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 23. 11. 2009 16:14

DAN píše: V soukolí musí být sudý / lichý ( lichý / sudý ) počet zubů spoluzabírajících kol - nevím proč ( asi nedokonalost metrický soustavy ). Stejně tak by měly být spoluzabírající zuby z odlišných materiálů.
No, já bych řekl, že hlavně nesmí být sudý/sudý, aby stejný zuby hrušky nezabíraly do stále stejných zubů talíře - a domnívám se, že nejen kvůli opotřebení, ale i kvůli nežádoucí rezonanci...

Lichý / lichý se používá, viz třeba 4,45 - 49:11...

Ale nesmí být ani lichý / lichý např. 45:9 kvůli násobku 5x9...

.

Uživatelský avatar
Krteček
Příspěvky: 108
Registrován: 04. 01. 2007 17:14
Bydliště: Kunštát

Příspěvek od Krteček » 23. 11. 2009 23:33

Iwan píše:etk takovy cisla nezna..hlavne by mely bejt bez pismen..
stitek to nema? pripadne nahore na difu, ma bejt velky bily S
bohužel je to bez štítku a pokud tam nějaký čísla byly tak je už vzal sebou zub času
E30 320, E39 530

Uživatelský avatar
Krteček
Příspěvky: 108
Registrován: 04. 01. 2007 17:14
Bydliště: Kunštát

Příspěvek od Krteček » 23. 11. 2009 23:35

no a pokud jsem správně počítal tak je tam převod 3,64
E30 320, E39 530

karol325
Příspěvky: 303
Registrován: 02. 04. 2009 15:36
Bydliště: pod Tatrami

Příspěvek od karol325 » 14. 12. 2009 15:23

Pozriem a vidím - otvorený diff aj viskoza vyzerajú inak.

Uživatelský avatar
Jan Kučera
Příspěvky: 1694
Registrován: 03. 01. 2006 15:49
Bydliště: Klanowitz

Příspěvek od Jan Kučera » 14. 12. 2009 16:18

ty lamely sou uvnitř toho válce
Pláťákoslužby 608528957

524TdA RULEZZ

WRX Sti

..........................asi sem se posral,ale chci TURBO ... a klid

Obrázek

Uživatelský avatar
Krteček
Příspěvky: 108
Registrován: 04. 01. 2007 17:14
Bydliště: Kunštát

Příspěvek od Krteček » 14. 12. 2009 22:06

karol325 píše:Pozriem a vidím - otvorený diff aj viskoza vyzerajú inak.
Vidíš a ja pozrem a nevidím. Co mi to trošku popsat jaké jsou odlišnosti.

Děkuji
E30 320, E39 530

Uživatelský avatar
Krteček
Příspěvky: 108
Registrován: 04. 01. 2007 17:14
Bydliště: Kunštát

Příspěvek od Krteček » 14. 12. 2009 22:08

Jan Kučera píše:ty lamely sou uvnitř toho válce
To vím, že by měli být uvnitř, ale měl jsem rozdělanej úplně stejně vizkoz a vypadal stejně.
E30 320, E39 530

karol325
Příspěvky: 303
Registrován: 02. 04. 2009 15:36
Bydliště: pod Tatrami

Příspěvek od karol325 » 15. 12. 2009 08:07

Vizuálne je rozdiel medzi lamelovým a viskóznym diffom v tej diere na tele samotnej špéry - lamel je ako na tvojej fotke, u viskozy cez tú dieru vidno viskóznu vložku (paralelne na sebe asi 5 mm široké kruhy - vidno ako pásky - škoda, že som nenafotil, keď som to mal rozobraté), poznáš to podľa toho, že u lamelového osovými unášačmi proti sebe rukou nepretočíš, u viskozy to s istou námahou ide, viskosvor nabieha podľa potreby a svornosť je od 0 až po 100%.

Odpovědět