BMW 325e

Cokoliv o čem se dá psát v souvislosti s BMW.
Uživatelský avatar
jackson8800
Příspěvky: 43
Registrován: 10. 11. 2009 21:23

BMW 325e

Příspěvek od jackson8800 » 21. 11. 2009 17:14

Zdravím,vím že mi řeknete ať hledám atd..Ale četl jsem pár témat o 325 eta a docela mě to i láká..všude píšete,že se to dá sehnat za levno protože se každej bojí ručení.ALe kde je proboha sehnat?Co se dívám na izeráty,bazary atd..tak jsem našel snad 2.

Uživatelský avatar
Chvalda 318iS
člen E30.cz
Příspěvky: 3731
Registrován: 28. 06. 2005 09:53
Bydliště: Poděbrady

Příspěvek od Chvalda 318iS » 21. 11. 2009 18:19

Tak hledej :roll: :twisted:
Obrázek
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než BMW říditi...
BMW 318iS Dinan, BMW 323i TC Baur

Uživatelský avatar
DAN
Věčně nespokojený
Příspěvky: 3683
Registrován: 24. 07. 2003 11:35
Bydliště: Mrdákov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DAN » 21. 11. 2009 19:02

A nechtěl bys E28 - 525e ? Těch je možná paradoxně víc jak 325e.


A co tě na tom prosim tě láká ?
BMW The Ultimate Driving Machine

Uživatelský avatar
jackson8800
Příspěvky: 43
Registrován: 10. 11. 2009 21:23

Příspěvek od jackson8800 » 21. 11. 2009 19:09

DAN píše:A nechtěl bys E28 - 525e ? Těch je možná paradoxně víc jak 325e.


A co tě na tom prosim tě láká ?
Tak láká mě relativně nízká spotřeba a kruťák v nízkých otáčkách,vím že to není nic pro omezovačohoniče v 6500/min ale může do být dobrý.

Uživatelský avatar
Chuck47
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 2076
Registrován: 13. 05. 2007 20:52
Bydliště: Drnovice Bk, JM kraj

Příspěvek od Chuck47 » 21. 11. 2009 19:21

kdybych nechtěl něco na blbnutí, tak motorizaci v E30 na normál ježdění bych chtěl buď naftu bez turba nebo etu... eta nežere, a když se jí naloží, tak i jede :twisted:
Obrázek
Mazda Miata 1.8 Moss MP45

Uživatelský avatar
kouBaMW
Příspěvky: 7094
Registrován: 09. 03. 2007 22:35
Bydliště: Vsetín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kouBaMW » 21. 11. 2009 19:22

jackson8800 píše:láká mě relativně nízká spotřeba a kruťák v nízkých otáčkách
tdi :)

Uživatelský avatar
jackson8800
Příspěvky: 43
Registrován: 10. 11. 2009 21:23

Příspěvek od jackson8800 » 21. 11. 2009 20:23

kouBaMW píše:
jackson8800 píše:láká mě relativně nízká spotřeba a kruťák v nízkých otáčkách
tdi :)
Ano,to co píšu by se opravdu asi víc hodilo na VW TDI forum,ale to je přece chtěná vlastnost u všech motorů-zátah od spodu,velkej krouták a co nejmenší spotřeba :D.Nevím co je dobrýho na motoru co táhne od 4500/min,krouťák žádná sláva a 20/100 :)Jenže eta nechrochtá což je to hlavní.

Uživatelský avatar
DAN
Věčně nespokojený
Příspěvky: 3683
Registrován: 24. 07. 2003 11:35
Bydliště: Mrdákov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DAN » 21. 11. 2009 21:28

Chuck47 píše:... eta nežere, a když se jí naloží, tak i jede :twisted:
No, ale zpráská jí i dvoulitr a ten je hodně slabej.

To co u Ety "uštetří" člověk a beznínu zaplatí na pov. ručení.

Já bych s Etou neztrácel čas. Na 2,5i nemá ničím - možná papírovou max. hodnotou krouťáku.

Proč vlastně vyvinuli Etu ? Mám jeden starej časopis - v titulku píšou Drehmomentmotor - musím se mrknout co o tom píšou dál. Já myslím, že to udělali pro důchodce. :twisted:
BMW The Ultimate Driving Machine

Uživatelský avatar
Macek
Příspěvky: 4100
Registrován: 12. 02. 2003 06:11
Bydliště: Psáry
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Macek » 21. 11. 2009 21:50

S etou jsem pár tisícovek najezdil a nedám na ni dopustit... neni to závoďák, ale je to prostě pohodový motor a oproti 2,5 baští o cca 2 litry méně...pokud se teda nehoní stále kolem omezovače, to si vezme to samé co 2,5... eta to ale díky krouťáku nepotřebuje...
tel. 777595357
GPS: 49°56'13.208"N, 14°31'2.521"E
Nic neposílám poštou, prosím nežádejte mě o to. Díky

Uživatelský avatar
DVORIS
Příspěvky: 6423
Registrován: 21. 12. 2005 21:01
Bydliště: Agip

Příspěvek od DVORIS » 21. 11. 2009 21:56

Macek píše:S etou jsem pár tisícovek najezdil a nedám na ni dopustit... neni to závoďák, ale je to prostě pohodový motor a oproti 2,5 baští o cca 2 litry méně...pokud se teda nehoní stále kolem omezovače, to si vezme to samé co 2,5... eta to ale díky krouťáku nepotřebuje...
Můžu potvrdit.A se samosvorem s ní byla i prča :twisted: :wink: Na 5tku to jelo pořád,kopec nekopec.
Obrázek

Uživatelský avatar
Chuck47
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 2076
Registrován: 13. 05. 2007 20:52
Bydliště: Drnovice Bk, JM kraj

Příspěvek od Chuck47 » 21. 11. 2009 22:00

sice je to vždy o řidiči, ale tabulkově má 2.0i na sto 10.9 a eta 10.1...
Obrázek
Mazda Miata 1.8 Moss MP45

Uživatelský avatar
ARMAN
člen E30.cz
Příspěvky: 8549
Registrován: 24. 07. 2004 14:55
Bydliště: Praha

Příspěvek od ARMAN » 21. 11. 2009 22:39

tady jsem to kdysi taky pozkoumaval
e30-eta-vase-zkusenosti-t31605,highlight,etu.html
Obrázek

fafejta
Příspěvky: 148
Registrován: 04. 01. 2008 18:22
Bydliště: Benešov u Prahy

Příspěvek od fafejta » 22. 11. 2009 10:36

Na etu mám rovněž hezké vzpomínky.Byla často nazývána "benzínový diesel" a svým charakterem průběhu výkonových parametrů se mu dost podobala.Velkou škodou bylo,že se nevyráběla více než tři roky,protože po ní nebyla moc poptávka,lidi co koukali na spotřebu brali spíše diesely tak to celé zaniklo,ale projekt to dle mne špatný vůbec nebyl.
Co bylo špatný v těch letech co jsem ji měl 1992-1998,to bylo shánění dílů,které byly jiné,atyp ...např. chladič,sací potrubí,hlava ,vačka,setrvák,převodovka,volnoběžňák ,2 řj motoru,difer atd.Dnes se už "možná" situace s díly změnila.
Jo a zdrcující bylo povinný,což dělalo toto auto o dost hůře prodejné.

Uživatelský avatar
PÁREK
Příspěvky: 1493
Registrován: 30. 09. 2008 20:14

Příspěvek od PÁREK » 22. 11. 2009 11:09

ja etu mam, ted tu nekdo psal ze spotreba je neco kolem10,1, prdlajz, dlaka za sest!! az sedm!! a to jsem lital nemecko 180-200 a v toskanskych alpach jsem jezdil v serpentynach s hooooooooodne velkym prevysenim a mesto jezdim do 9 litru. a to rozhodne nejsem umirnenj ridic

Uživatelský avatar
Zavarenec
Brázdim Škarpovič
Příspěvky: 7772
Registrován: 23. 09. 2005 12:59
Bydliště: P9

Příspěvek od Zavarenec » 22. 11. 2009 17:00

Kámoš měl Etu se špérou a jezdilo to velice velice pěkně :wink:
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé

Uživatelský avatar
kouBaMW
Příspěvky: 7094
Registrován: 09. 03. 2007 22:35
Bydliště: Vsetín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kouBaMW » 22. 11. 2009 17:12

pche spotreba, ja s mojim difem jedu mimo obec do 7l/100km a kdyz tomu slapnu tak to aspon jede, kopec nekopec v pohode na 5ku, ale na dlouhe cestovani to neni, na tom eta ziska, ale ta pojistka je nehorazna, to uz radsi neco s V8 za stejne povinne :)

Uživatelský avatar
jackson8800
Příspěvky: 43
Registrován: 10. 11. 2009 21:23

Příspěvek od jackson8800 » 22. 11. 2009 18:10

Jak tu někdo píše,že se to dá pojisti podle výkonu..nevím no já si to počítal u jedný pojištovny která to dělá a vyšlo mě to na 17 000 což není o moc lepší jak pojištení podle objemu :D
Obrázek

Uživatelský avatar
ARMAN
člen E30.cz
Příspěvky: 8549
Registrován: 24. 07. 2004 14:55
Bydliště: Praha

Příspěvek od ARMAN » 22. 11. 2009 19:24

jackson8800 píše:Jak tu někdo píše,že se to dá pojisti podle výkonu..nevím no já si to počítal u jedný pojištovny která to dělá a vyšlo mě to na 17 000 což není o moc lepší jak pojištení podle objemu :D
ja mam cca 10t za 3,5 a to bez bonusu tak nevim kde ti berou 17t :shock: nepotřebuješ nic kromě holeho povinnyho žadne připojištěni skla apod, u uniqy jsem si nechal spočitat 9500 s bonusama za 36mesiců a v tom už je pojištěni proti kradeži a to jsme 5x přepočitavali protože asi zaměrně furt nechtěl pochopit že chci holy povinny + proti kradeži :D
Obrázek

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 22. 11. 2009 20:00

prosim te, opravdu neni nutne na kazdej tvuj dotaz zakladat novej topic. nejdriv si ujasni co chces a pak doufam omezis i svou grafomanii.

viz tyhle, a to sem kouknul jen jednu stranu Pokecu
e30-vs-e34-t74912.html
plastak-vs-chrom-t75144.html
318i-m10-plastak-t75276.html
bmw-325e-t75241.html
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
jackson8800
Příspěvky: 43
Registrován: 10. 11. 2009 21:23

Příspěvek od jackson8800 » 22. 11. 2009 20:49

Max-Max píše:prosim te, opravdu neni nutne na kazdej tvuj dotaz zakladat novej topic. nejdriv si ujasni co chces a pak doufam omezis i svou grafomanii.

viz tyhle, a to sem kouknul jen jednu stranu Pokecu
e30-vs-e34-t74912.html
plastak-vs-chrom-t75144.html
318i-m10-plastak-t75276.html
bmw-325e-t75241.html
Tohle jsou taky moje jediný témata na tomto foru..nevěděl jsem,že to bude takovej problém :roll:
Obrázek

Odpovědět